| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [EA2A 2.0] Dziwne wibracje od 3000 obr-4000obr. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-08-2009, 08:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie pasek balansowy - to każdy ustawi na znaki ok, problem w tym rozrządzie to pompa oleju, która napędza drugi wałek balansowy - tu tylko jedno z 3 ustawień na znak jest prawidłowe. W ea jego sprawdzenie wymaga zdjęcia kolektora wydechowego lub doświadczenia z tym konkretnym silnikiem. 
 Zlot będzie nad jeziorem Żywieckm za 3 tygodnie. Pełne info w dziale zlotów.
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-08-2009, 15:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | daj mi swoje namiary zadzwonię, potrzebuje dokładnie wiedzieć co i jak ustawić -problem polega na tym że mam ten samochód u mechanika który oddalony jest od mojej jaskini o 24 km i jedyny sposób aby to złożyć do kupy to wytłumaczenie mu co on ma poprzestawiać -samochód potrzebuje mieć na sobotę. Proszę o pomoc koledzy-na zlocie w Międzybrodziu będę!
 |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24479
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-08-2009, 21:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | davnes, na mojej stronie www jest maly opis do podobnego silnika (tzn. do 4G37, ktory jest podobny do starych 4G63 - tylko w twoim jest on obrocony o 180 stopni i srubka do sprawdzania balansu jest pod kolektorem wydechowym |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-08-2009, 23:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | chłopaki-galant ma wszytko ustawione jak podajecie w instrukcjach-dokładnie wszystkie nacięcia tworzą jedną linię, śrubokręt wchodzi bez problemu, wszytko jest dobrze ustawione wg rysunków i opisu a problem nadal występuje w takim samym stopniu przed wymiana rozrządu jak i po niej. Dalej nie wiem co jest grane |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |