  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Opis Odcinka Specjalnego | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-07-2005, 16:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | i sie wydalo, myslalem ze ktos jeszcze cus napisze, ze nie wie, albo ktos by cos pokombinowal, ale Polek juz napisal i dziekujemy mu za to.  ja tez bym chcetnie popatrzyl i sie nauczyl | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Artii  		  
		 
         moderator mitsumaniak
  
  
                  Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-07-2005, 20:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | polsaler napisał/a: | 	 		  No dobrze !!  Polecimy z tym !!!
 
 
na początku data ( 20.05) , numery odcinków z kolejnych pętli no i nazwa odcinka ( Lubachów Walim ( swoją droga świetny os !!!) brakuje mi tu jeszcze wpisu z rodzajem nawierzchni a co za tym idzie rodzajem opon jakie byłyby najlepsze na ten OS . 
 
 
Dalej jest tak :
 
 
pięćdziesiąt lewy trzy plus przytnij w prawy trzy plus przytnij  lewy sześć tnij ustaw w prawy cztery minus w ustaw do lewy plus łukiemw prawy pięć plus przytnij w lewy sześć podwójny , piętnaście ustaw do prawy plus łukiem nie tnij kamienie w lewy pięć plus wypuść osziemdziesiąt uwaga przed szczytem łagodnie prawy 30 ustaw późno w lewycztery minus zacieśniający w prawy sześć plus w lewy plus do prawy sześć plus podwójny , pięćdziesiąt ustaw do lewy trzy krótki do [prawy sześć szeroki przechodzi w ustaw prawy trzy zacieśniający wypuść szeroko] i prawy pięć plus przytnij do ustaw lewy cztery plus krótki zacieśniający wypuść i lewy plus tnij  , prawy sześć plus wypusc 
 
150 tnij z uwagą ślisko !! ustaw prawy trzy krótki nie tnij kamienie w lewy cztery plus krótki wypuśc , sto czterdzieści [ lagodny lewy plus przytnij wypuść i ustaw do lewy pięć podwójny tnij wypusc szeroko] .
 
 
Teraz tłumaczonko   
 
 
50 ( metrów) zakręt lewy trójkowy o kącie około 90 stopni ( opis od 1do 6 odpowiada następującym zakrętom : 1 nawrót , 2 prawie nawrót    , 3 zakręt 90stopni , 4 łagodniejszy zakręt , 5 łuk , 6 prawie niewidoczny łuk. ) z plusem czyli można pojechać troszke szybciej niż wydaje sie to z charakterystyki zakrętu ) 
 
kurde reszta potem bo nie mam czasu !!!!! 
 
 
[ Dodano: Sob Lip 09, 2005 3:34 pm ]
 
jeśli ktos jest chętny to mogę udostępnić kilka opisanych tras w Polsce . Kiedy jeździliśmy na rajdy to opisywaliśmy trasę dojazdową np. Lublin - Kraków    | 	  
 
 
No wlasnie     | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2005, 11:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Buuu nie zdazylem      - od piatku bez kompa..... Nastepnym razem dajcie wiecej czasu     | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2005, 13:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to ilu tutaj z nas zna ten "jezyk" ?? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2005, 14:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Rafal - jako pasazer prawego fotela, mysle ze powinienes dobrze go znac   . Prawda jest taka, ze wystarczy troche znajomosci tematu, troche pogrania w Colina, troche inteligencji, zeby rozgryzc zapis, ktory w przypadku roznych kierowcow bedzie sie roznil i to czesto dosc znacznie (zapis trudnosciowy, zapis biegowy, bardziej/mniej szczegółowy - wszystko zalezy od kierowcy) | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2005, 17:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bartek, tak, zgadzam sie, ale ja go niestety wcale dobrze nie znam :/ ale cos tam mniej wiecej rozumiem, i w pelni sie z Toba zgadzam ze grajac w Colina, czy tez inne wyscigowe gry czegos juz mozna sie nauczyc, tylko w colinie lub innych grach tej serii widzimy jedynie strzalki a potem podklad dzwiekowy, wiec tez to nie jest tak do konca, 
 
ale w sumie, jak ktos bardzo chce to sam to rozszyfruje.
 
 
a powiedz skad (jak) Ty sie nauczyles ?
 
 
czy wlasnie tak jak mowimy, grajac w Colina i intersujac sie tymi sprawami czy moze jakies rajdy juz za soba masz ? 
 
 
(pytam bo nie wiem, Wy sie tutaj znacie, i gdybyscie nie powiedzieli to bym nawet nie wiedzial ze Polek ma tytul    ) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kofi  		  
		 
         moderator mitsumaniak Michał
  
  
                  Auto: Galant EA3W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2005, 22:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja sie pochwale ze minimalne pojecie o tym mialem.
 
Jest to z tego co mi sie wydaje zapis kolowy (podzielone kolo na 2 polowki, z czego kazda na 5 czesci i dalej zgodnie z opisem Pulsara)
 
A kiedys uzywalo sie systemu biegowego....czyli podawalo sie odleglosc, bieg jakim ma sie wejsc w zakret i bieg jakim ma sie wyjsc z zakretu...prawda? | 
             
						
				_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
 
   - William Arthur Ward
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 polsaler  		  
		 
         moderator mitsumaniak tropiciel faszystów
  
  
                  Auto: Subaru Impreza MY05 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 430 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-07-2005, 13:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak tak Kofi masz rację co do tego biegowego opisu ale tak jak napisałeś to było kiedyś kiedy auta były sporo wolniejsze teraz o ile się orientuje nikt już tego opisu nie stosuje . Większość załóg stosuje zapis polegający na odwzorowaniu tarczy zegara. Jednak samych metod na opis OS jest chyba tyle ile jest startujących w rajdach załóg . Każdy ma swój indywidualny styl opisu ,który mu pasuje i w czasie którego dyktowania jedzie najszybciej   . 
 
Jeśli chodzi o samo dyktowanie opisu (bo to czynnośc najtrudniejsza) to chodzi o to żeby pilot rajdówki tak wczuł sie w trasę i zsynchronizował z kierowcą żeby podyktował mu wszystko idealnie w tempo ( nie za wcześnie ani tym bardziej nie za ... późno ) Jest to potwornie cięzka sztuka do opanowania bo w głowie pilota cały czas jest świadomośc ,że każdy błąd może kosztować załogę ... sami się domyślcie co ?! 
 
 
Moim zdaniem błędy są jednak nieuniknione przecież ludzie to tylko ludzie . Sam popełniłem ich kilka na OS ( ale o tym to bardziej PIOTRMAS mógłby się wypowiedzieć) . Na szczęście żaden z tych błędów nie kosztował nas nawet wgniecenia w rajdówce . 
 
Ze swojego doświadczenia powiem że trzeba być nieźle walniętym żeby zgodzić się na zamknięcie w orurowanym ( klatka ) samochodzie na prawym fotelu i zamiast patrzeć przed siebie i modlić żeby cało wrócić do domu czytać nawiedzonemu kierowcy jak i gdzie ma jechać . Ilośc adrenaliny ,która wydziela organizm starczyłaby dla połowy populacji chińczyków    
 
 
Acha i jeszcze jedno. Pamiętajcie że jadąc po drodze publicznej nawet z doskonałym pilotem i doskonałym opisem drogi znajdują się tam ( w przeciwieństwie do odcinka specjalnego ) inny userzy drogi i to nie koniecznie Kuzaj lub Solberg !!!!!!!!! | 
             
						
				_________________ LUBLIN RULEZ !!!!
 
GG - 10191984
 
KOHAM WAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
L.U.K.S.  SQUAD
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |