 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Blondi Carisma |
Autor |
Wiadomość |
Geloo_Jedi [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2006, 22:12 Blondi Carisma
|
|
|
Słuchajcie,
jestem bardzo ciekawy co sądzicie na temat tej Carismy.
Przerabiałem ją na przestrzeni 3 lat i oto efekty:
Galeria Blondi Carisma by Gelqone
Ciekawią mnie wszystkie opinie, zarówno pozytywne, jak i ten najbardziej negatywne. Wypowiedzcie się |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2006, 23:04
|
|
|
Zewnetrznie jak dla mnie ok. Natomiast srodek mi sie nie widzi. Ale widac ze w auto wlozylez mase pracy i pewnie tez sporo kasy. Kolejny przyklad na to ze biale moze byc ladne. Gratki za ciekawy projekt |
|
|
|
 |
arekp
Mitsumaniak

Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 2784 Skąd: jestem z miasta
|
Wysłany: 15-07-2006, 23:42
|
|
|
Mi auto bardzo sie podoba ... poza spojlerem. To jedyny element, ktory nie widzial mi sie od pierwszych zdjec jakie pojawily sie na MKP.
Napisz z jakiego auta startowales tuning (rocznik, wersja, silnik) oraz na jaki silnik zrobiles swapa.
ps. na wszystkich zdjeciach zamazales tablice a na jednym, prezentujacym dokladke pod tylny zderzak tablice sa widoczne. |
_________________ odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
Wysłany: 16-07-2006, 09:30
|
|
|
..mi tez sie autko wizualnie podoba - praktycznie tylko spojler trochę razi, mógłby byc trochę bardziej dyskretny (taki jak mnie ) to bryła auta byłaby bardziej zwarta, środek auta przepiękny.
Jeżeli możesz to dorzuć jakieś informacje co do rodzaju przeróbek (widać że wszytko - ale najciekawsze to to co nie widać), jakieś dane techniczne ..no i ile zielonych wydałeś. |
_________________ wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl
kupujepolskieprodukty.pl |
|
|
|
 |
TNT
Mitsumaniak

Auto: Toyota AYGO
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 980 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-07-2006, 10:17
|
|
|
Wszystko pieknie ladnie ale spoiler psuje calosc i moe mam przekonania do wszedobylskich napisow. Autko super, gratulacje fajne pomysly na przebudowe. |
_________________ Zmieniają się auta ale klub zostanie zawsze ten sam - MITSUMANIAKI.Carisma-TNT
Eclipse-TNT
Hania-TNT
Pomóż komuś Ty, ktoś pomoże Tobie - Mitsumaniaki Assistance |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-07-2006, 10:44
|
|
|
A według mnie ten spojler (mimo iż tez bym takiego ie zaczepił) pasuje do konwencji japonskiego stylu tuningu i w sumie z autkiem tworzą na prawdę super calość. Wielkie gratki |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
Geloo_Jedi [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2006, 11:55
|
|
|
Dzięki Panowie za opinie
Jak już się wcześniej przekonałem ,tak i tutaj widzę, że najbardziej kontrowersyjny jest ten spoiler z tyłu. Założyłem go ponieważ podchodzę do tematu tak jak McDoune napisał - "konwencja japońskiego stylu tuningu"
Trochę faktów na temat wszyskiego:
Ogólnie rzecz biorąc jest to Cari z przełomu 97/98, pierwotnie była jednostka 1.9TD, a obecnie siedzi wyremontowany i odmalowany 1800 GDI.
Auto przerabiałem sam, w sumie na przestrzeni 3 lat, jednakże sama praca zamyka się w 6-7 miesiącach codziennej pracy średnio po 6-9 godzin dziennie:
Na zewnątrz: progi z nadkolami tworzyłem 2-3 miesiące, tylną dokładkę - miesiąc, przedni zderzak - miesiąc, maskę - kilka dni. Środek: przednie i tylne boczki robiłem w sumie 3 tygodnie, słupki pomiędzy drzwiami, zabudowę przednich i tylnych kubełków, deskę rozdzielczą, kierownicę - 2 tygodnie, zabudowa bagażnika z tylną półką - 2 tygodnie, + trochę innych szczegółów których nie liczyłem.
Przy budowaniu auta nie wzorowałem się na żadnym konkretnym samochodzie, nie robiłem żadnych wstępnych rysunków, wszystko powstawało od razu na samochodzie, jedyne co miałem to ogólną wizję w głowie utworzoną na podstawie obejrzanych tysięcy zdjęć przerobionych samochodów.
Swap trwał 3 miesiące (przedłużył się o 1,5 miesiąca ponieważ jak się okazało brakowało sterownika immobilisera), przeprowadził go mechanik, ja przygotowałem mu cały środek rozbierając go do samej blachy, później po swapie sam spowrotem go składałem, ciekawe jest to, że kable audio kładłem 2(!) dni.
Przed swapem odczyściłem cały silnik i później go odmalowałem - zajęło mi to 2 tygodnie.
Przy wstawianiu przednich reflektorów od nowej Cari pracował blacharz, plastikarz i ja.
A teraz z grubsza postaram się wymienić zakres zmian:
NA ZEWNĄTRZ
- Indywidualnie zbudowany body kit - zderzaki, progi i nadkola,
- nowy lakier Hipnotic White,
- Wing R1 Racing Sport z podwójną lotką (sprowadzany ze stanów),
- Wstawione przednie reflektory od nowego modelu Carismy,
- Podświetlenie podwozia niebieskimi neonami Folia Tec'a,
- Chromowe japońskie napisy marki i modelu samochodu po bokach,
SILNIK
-swap silnika z 1.9TDI na 1.8GDI
-silnik wyczyszczony, odmalowany, polerowana klawiatura,
-nitro NX sport compact,mokry system +50\75KM,
-filtr stożkowy,
-uklad wydechowy z przelotówką na końcu,
- najprawdopodobniej jeszcze będzie chiptuning
ZAWIESZENIE
- zmienione sprężyny i amortyzatory na twarde,
-alufelgi Borbet 16''x9'', opony Barum Bravura 205/45/R16, wychromowane,
WNĘTRZE
- 4 niebieskie fotele kubełkowe Bimarco dodatkowo z tyłu oklejone na niebiesko, cały materiał fabryczny wymieniony na niebieski materiał z kubełków,
- zmodyfikowane ksztalty deski rozdzielczej, kokpitu między fotelami i boczków - wszystko pokryte włóknem szklanym i polakierowane na biało-niebiesko, deska rozdzielcza częściowo w niebieskim materiale,
- dodatkowy obrotomierz z shift lightem - AutoMeter Cobalt 5,5" (sprowadzany ze stanów)
AUDIO
- jednostka gówna z procesorem dzwięku DSP -Pioneer DEH-P8600MP
- niedługo będzie jednostka DVD z elektrycznie wysuwanym monitorem
- łącznie 5 wzmacniaczy Alpine, wszystkie z siódmej serii V12, w sumie 16 kanałów,
- dwa 5-faradowe kondensatory PowerAcoustic.
Gośniki:
Przód:
System trójdrożny w wyprofilowanych boczkach,
Na każdy z boczków przednich przypada:
-3 głośniki 165mm Alpine SXS-1757, jeden glosnik 100mm JBL GT 4.0C i gwizdek Alpine,
Tył:
System trójdrożny w wyprofilowanych boczkach,
Na każdy z boczków tylnych przypada :
-1 głośnik 165mm Alpine SXS-1757, jeden glosnik 100mm JBL GT 4.0C oraz gwizdek Alpine,
- 2 subwoofery Pioneer 30cm, każdy 2000watt max (750W nom),
Bagażnik:- cały przebudowany, zmieniony kształt boczków, nowa podłoga, wszystko obite niebieskim materiałem,
- specjalnie profilowana półka z dwoma głośnikami Alpine 6x9" SPS-690A w niebieskim materiale.
I to nie jest koniec prac nad tym samochodem - do października/listopada chcę zabudować całkowicie bagażnik pod zabudowę audio (będzie tam 5 lub 6 wzmacniaczy, 2 subwoofery, 2 kondensatory, 4 lub 6 głośników 16cm i kilka neonów), która płynnie przejdzie w zabudowę tunela środkowego pomiędzy tylnymi kubełkami, poprzez butlę nitro, i to złączy się z kokpitem środkowym deski rozdzielczej.
Oraz w dalszym czasie, już rekreacyjnie, chcę zabudować ładnie komorę silnika i zrobić samemu nowe tylne reflektory (ale nie lexusy). I myślę, że wtedy to już będzie koniec roboty przy tym samochodzie
To myślę, że byłoby chyba na tyle, ufffff... z godzinę jak nie lepiej to pisałem
P.S. Arekp: dzięki za info, już poprawiłem to niedociągnięcie
P.S.2. Co do ilości funduszy jakie pochłonął ten samochód, to nawet nie będę wspominał. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 16-07-2006, 13:26
|
|
|
a ja powiem tak .
wg. mnie najpiekniejsza Cari jaka widziałem .
jedyne co bym może zmienił to aluski (może na białe OZ racing lub o wzorze cieńkiej gwiazdy) ,chociaz i te nie sa brzydkie |
|
|
|
 |
cimon102 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2006, 15:28
|
|
|
WItam.Co do tej cari to wg mnie spoilerek nie jest najgorszy(widzialem gorsze), ale tych wiesniackich nalepek po japonsku ci nie wybacze TYlko one szpeca tego sniezka
Brawa za kola.Uwielbiam parapety |
|
|
|
 |
truespinmice
Mitsumaniak One of Austarion.com

Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-07-2006, 15:44
|
|
|
o tyyyyyy !!
tak po cichu - nawet na mieście cie nie widać
ale po kolei:
-auto osobiście mi sie podoba , nawet baardzo podoba
-wnętrze bardzo fajnie dobrane kolorystycznie (biały z niebieskiem) to też mi się podoba
-niebieski materiał bardzo ładnie wygląda ( i pasuje)
-jeżeli to nitro działa i dostajesz kopa , to , to też mi się podoba
-instalacji audi nie słyszałem (ale może się spotkamy niedługo , co ?? ) , ale po zabudowie i wyglądzie myśle , że jest w pytke
-jedyna rzecz do , której mogę się przyczepić to kubełki w miejscu tylniej kanapy (to już jest extremelne ) , ale to nie żaden minus , poprostu mniejsza funkcjonalność
-felgi........hmm........no ja bym powiedział to co rafał_szczecin , czyli jakies OZ ala szprychowe. Ale generalnie te też się prezentują fajnie ....fajnie sie błyszczom
-co do lotki i napisów , mi jak najbardziej to odpowiada. bez lotki to jak bez jednego koła (w tym wypadku) , no a napisy dodają "czegoś" bez nich wyglądał by tak jakoś bezpłciowo
tak btw. to po lublinie chodziły ploty , że skasowałes blondi cari i że śmigasz teraz białym evo.........
ps. to kiedy robimy jakiegoś spota? |
_________________ Starion Klub Polska
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2006, 16:12
|
|
|
Geloo_Jedi tak jak kiedyś pisałem Ci na pm czy na maila to auto jak dla mnie to prawdziwy majstersztyk , pięknie dobrany kolorek, charmonizujące ze soba zmiany i zajebiste wykonanie, powodują że chce sie patrzyć na te fotki całymi dniami.... powiem szczerze jeżeli chodzi o wykonanie wnętrza to będzie to dla mnie niedościgoniony wzór, który być moze kiedyś zastosuję w swoim autku pozdrawiam i GRATULUJĘ WYTRWAŁOŚCI CIERPLIWOŚCI ORAZ WYKONANIA JEDNEGO Z NAJŁADNIEJSZYCH AUT MITSUBISHI W POLSCE !!!
ps. w jaki sposób malowałes wnętrze ? i czy farba nie łuszczy sie, nie zdziera i nie pęka ? zdradź choć rąbek tajemnicy |
|
|
|
 |
tansky [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2006, 21:19
|
|
|
Hmm... To jest tuning na tyle zaawansowany, ze ciężko oceniać to w kategorii 'przeróbka'. Zmienione zostało praktycznie wszystko, z oryginalną, starszą Cari nie ma to juz wiele wspólnego. Pozostaje oceniać projekt w kategoriach stricte artystycznych.
Duży plus za połączenie kolorów. Biały i oczojebny błękit. Osobno banalne lub kiczowate, razem tworzą zajebistą mieszankę stylistyczną, podkreślającą charakter kręconego na maxa autka. Pasują.
Duży plus za odwagę w wyborze modelu. Cari to model na tyle kompletny stylistycznie, że ciężko dobrać do niego pasujące add-on'y. Tobie się udało.
No i minusy...
Body kit dodaje wizualnie modelowi masy, zbyt nisko umieszczony optyczny środek ciężkości sprawia, że auto wydaje się nie tyle przyklejone do drogi, co obwisłe. Wcięcie w masce a'la Evo... Czy 1.8 GDI potrzebuje dodatkowego chłodzenia od góry?
Spojler... Nie wiem co oznacza japońska szkoła tuningu. Mnie to co przyczepiłeś do jej dupci razi, i gdyby nie kunsztowna reszta podpadałoby to pod wieśtjunikg. Artysta nie naśladuje, tylko tworzy.
Alufelgi... Nie. Koła. Przy masywnej bryle zakitowanej Cari kółka zbyt małe. Skoro poszedłeś tak daleko, trzeba było wg mnie spiłować ranty i wstawić minimum 17'., do tego sportowe, płaskie oponki i skapo ażurowany model felg aluminiowych. Duże auto, duże koła, duży czad. A nie zajebisty melex.
Audio... osiemdziesiąt głośników, szesnaście wzmnacniaczy, akumulator na pół bagażnika i alternator w ciągłym ruchu.... Czy idea dobrego audio polega na skupieniu mocy dyskoteki w Otwocku na przestrzeni 3 metrów sześciennych?
Przedostatnia uwaga: wybór. Dlaczego Carisma? Nie bardzo rozumiem ideę tuningowania bryczki koncepcyjnie zwartej. Obierasz sobie za podmiot auto o ładnej karoserii i starasz się ją jeszcze polepszyć. Z drugiej strony, wybierasz sobie za podmiot auto o średnim silniku i robisz swapa z innej cari, która ma silnik tulko troszkę lepszy. Przywiązanie do marki? Czy moze niechęć przed totalnym swapem, na kilkulitrowy silnik z jednostki niejapońskiej?
I na koniec: jako tuner pewnie wiesz o szczegółach pracy nad autkiem o wiele więcej od nas. Jednak nie pieścisz go wyłącznie dla siebie. Zawodowo zajmuję się dziedziną z pogranicza artyzmu i high-tech, i wiem, że bardzo łatwo w tym się zapomnieć, wpaść w profesjonalny amok który doprowadzi twoje dzieło na profesjonalny szczyt. Jednak my, szaraczki, jesteśmy wciąż na dole i patrzymy na przejeżdżające autko zupełnie innym okiem.
Moje przeciętne oko zauważa mnóstwo włożenej pracy. Szacunek. Jednak Cari mi nie leży. Sam nie wiem dlaczego. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2006, 23:37
|
|
|
na tym zdjeciu gdzie stoja ludzie w miejscu laczenia zderzaka z blotnikiem szpara ma chyba z 2cm |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2006, 00:08
|
|
|
A gril przerabiales czy nowy kupiles? |
|
|
|
 |
Geloo_Jedi [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2006, 01:24
|
|
|
truespinmice napisał/a: |
...
-jedyna rzecz do , której mogę się przyczepić to kubełki w miejscu tylniej kanapy (to już jest extremelne ) , ale to nie żaden minus , poprostu mniejsza funkcjonalność |
i tak też miało być w tym przypadku, ekstremalnie. Masz całkowitą rację, że funkcjonalność jest ZNACZĄCO mniejsza, ale dla mnie nie ma to żadnego znaczenia. Poza tym te kubełki są częścią dalszego planu pod tytułem zabudowa bagażnika pod audio, która płynnie przejdzie pomiędzy kubełkami w przód.
tansky napisał/a: | Hmm... To jest tuning na tyle zaawansowany, ze ciężko oceniać to w kategorii 'przeróbka'. Zmienione zostało praktycznie wszystko, z oryginalną, starszą Cari nie ma to juz wiele wspólnego. Pozostaje oceniać projekt w kategoriach stricte artystycznych. |
Przyznam, że bardzo profesjonalne podejście do tematu.
tansky napisał/a: | Wcięcie w masce a'la Evo... Czy 1.8 GDI potrzebuje dodatkowego chłodzenia od góry? |
Wlot Evo nie spełnia funkcji chłodzenia, wstawiłem tam dwie pleksi dymione na czarno (do przyciemnianych szyb). Jest to tylko i wyłącznie atrapa, wiem że dla niektórych to karygodny minus, ale z racji ogólnego stopnia zmian i z racji tego, że Carisma to bliźniak Evo VI - pozwoliłem sobie na taki zabieg, bo mi się podoba.[/quote]
tansky napisał/a: | Artysta nie naśladuje, tylko tworzy. |
W żadnym wypadku niczym się nie kieruję, tylko i wyłącznie swoimi upodobaniami
tansky napisał/a: |
Alufelgi... Nie. Koła. Przy masywnej bryle zakitowanej Cari kółka zbyt małe. Skoro poszedłeś tak daleko, trzeba było wg mnie spiłować ranty i wstawić minimum 17'., do tego sportowe, płaskie oponki i skapo ażurowany model felg aluminiowych. Duże auto, duże koła, duży czad. A nie *cenzura* melex. |
Racja. Mi te felgi też nie pasują że nie wiem. Z nimi to było tak:
Kiedyś mi się spodobały, kupiłem je, idąc do przodu kilka lat stworzyłem body kit bazując na tych felgach. Dzisiaj zmieniłbym te felgi na 18", tak jak część z Was mówi, na jakieś cienkie gwiazdy, tylko że będę miał z tym wieeeelki problem, ponieważ poszerzenie jest na tyle duże, że nie wiem czy znajdę fele z odpowiednim ET, tak aby felgi wystawały na tyle, aby to ładnie wyglądało, i zarazem żeby były schowane na tyle, zeby mi w nadkola tylne nie nawalały koła. A będzie z tym duuuży problem bo te Borbety mają 9" szerokości.
Poza tym z chęcią bym je zmienił, bo body kit optycznie bardzo zmniejszył te felgi.
tansky napisał/a: |
Audio... osiemdziesiąt głośników, szesnaście wzmnacniaczy, akumulator na pół bagażnika i alternator w ciągłym ruchu.... Czy idea dobrego audio polega na skupieniu mocy dyskoteki w Otwocku na przestrzeni 3 metrów sześciennych? |
Hehehe, dobre
Ale nie kierowałem się mocą całego systemu audio, bo nie jestem z tych, którzy łupią basem na przedmieściach, taka moc nie jest mi potrzebna. Wwaliłem tam te wszystkie głośniki(i będzie ich jeszcze więcej) tylko i wyłącznie dla własnej (chorej już? ) psychicznej satysfakcji. Może to prozaiczne, ale poprostu cieszy mnie sytuacja, gdy wsiadam do samochodu i te głośniczki mnie otaczają. Wystarczy, że są, nie muszą łupać choć mogą. Dlatego tyle ich jest
tansky napisał/a: |
Przedostatnia uwaga: wybór. Dlaczego Carisma? Nie bardzo rozumiem ideę tuningowania bryczki koncepcyjnie zwartej. Obierasz sobie za podmiot auto o ładnej karoserii i starasz się ją jeszcze polepszyć. Z drugiej strony, wybierasz sobie za podmiot auto o średnim silniku i robisz swapa z innej cari, która ma silnik tulko troszkę lepszy. Przywiązanie do marki? Czy moze niechęć przed totalnym swapem, na kilkulitrowy silnik z jednostki niejapońskiej? |
A więc tak:
Carisma z przypadku. Kiedyś rodzice mieli mi kupić samochód, oglądaliśmy polówkę i megankę, a w jednym z komisów stała Cari. I tak też się skończyło, że dostałem Carismę.
Przerabianie auta wzięło się od tego, że do Cari nie ma żadnych tuningowych rzeczy oraz od tego, że brat zaczął przerabiać swój samochód, do którego też nic nie ma, i zaraził mnie tym. Więc gdybym dostał każdy inny samochód a nie Cari, do którego nie byłoby żadnych dodatków, też bym go przerabiał.
Swap silnika przyszedł z czasem, kiedyś w ogóle o czymś takim nie pomyślałem nawet. Swapa zrobiłem z takich względów:
Dieselek już przestał wystarczać w pewnym momencie,
do takiego auta nie pasował diesel,
swap zrobiłem tylko i wyłącznie dlatego, że trafiłem na cały zestaw plug&play z jednego samochodu, gdybym miał zbierać wszystkie części z osobna - nie zdecydowałbym się.
Wiem, ze to swap tylko z 90KM na 130KM. Chciałbym przeprowadzić swapa na minimum 200KM (np. silnik z Volvo, T4, T6), ale nikt nie był mi w stanie powiedzieć, na ile poważne przeróbki by to za sobą pociągnęło, byłaby to cholernie droga zmiana, a w takim przypadku uważam, że lepiej już poprostu kupić jakiś samochód z mocnym motorem na starcie. Ale jak tu kupić nowy samochód, jak Cari w tym momencie była już z zewnątrz i częściowo wewnątrz przerobiona? I sprzedać cały ten czas w nią włożony? Serce, fundusze, siwe włosy, których się przy tym nabawiłem ?
Dlatego też Cari została i swap ograniczyłem do silnika, który występował w tym samochodzie fabrycznie. Niestety.
tansky napisał/a: |
I na koniec: jako tuner pewnie wiesz o szczegółach pracy nad autkiem o wiele więcej od nas. Jednak nie pieścisz go wyłącznie dla siebie. Zawodowo zajmuję się dziedziną z pogranicza artyzmu i high-tech, i wiem, że bardzo łatwo w tym się zapomnieć, wpaść w profesjonalny amok który doprowadzi twoje dzieło na profesjonalny szczyt. Jednak my, szaraczki, jesteśmy wciąż na dole i patrzymy na przejeżdżające autko zupełnie innym okiem. |
Nie za bardzo rozumiem tą wypowiedź. Auto robię tylko i wyłącznie dla własnej satysfakcji, nie dla żadnego rozgłosu czy czegoś takiego. Chyba, że masz na myśli to, że przy czymś takim nie da się tego uniknąć.
I nie mów "my szaraczki" - ja jestem takim samym szaraczkiem jak wszyscy, po prostu miałem możliwość zrealizowania swojej pasji. Tyle.
tansky napisał/a: |
Moje przeciętne oko zauważa mnóstwo włożenej pracy. Szacunek. Jednak Cari mi nie leży. Sam nie wiem dlaczego. |
Serdecznie dziękuję i szanuję Twoją wypowiedź, jak i wypowiedzi wszystkich innych forumowiczów. Dziękuję za Wasze opinie.
[ Dodano: 17-07-2006, 01:37 ]
Aha, i jeszcze 3 sprawy:
arturro napisał/a: | na tym zdjeciu gdzie stoja ludzie w miejscu laczenia zderzaka z blotnikiem szpara ma chyba z 2cm |
Ponieważ zderzak nie jest w ogóle z boku przykręcony. Nie zdążyłem. A później jak sobie przypomniałem o tym, to śrubki nie miałem i tak też auto stało na Kraków Tuning Show '06. Trudno się mówi
Arturro, wiem, że moja Cari w ogóle Ci się nie podoba, ale powiedz jak ty to widzisz, jestem ciekawy również twojej opinii.
Dylson: Atrapę sam robiłem razem ze zderzakiem, jest z nim scalona.
TAGI: Zapomniałem dodać, że wszystkie elementy maluje mi lakiernik. Wnętrze jest więc pomalowane lakierem samochodowym, nic nie odpryskuje, nie marszczy sie, zupełnie nic się z lakierem nie dzieje, nawet jak się nagrzeje. Jest cacy.
truespinmice: To prawda co mówią - półtora miesiąca temu na skrzyżowaniu zajechało mi drogę najnowsze audi a6 przed samym nosem (jechał z naprzeciwka i skręcił przede mną w moje prawo, czyli jego lewo), było tak blisko, że zdążyłem tylko odbić w lewo i zamiast w przednie drzwi, to przywaliłem przodem w tylne. Wgniecenie zatrzymało się na kawałku maski i chłodnicach.
Obecnie blacharka jest już zrobiona, a ja od tygodnia rekonstuuję przedni zderzak, maskę i jedno nadkole. Dlatego nie pojawiłem się na zlocie MKP, choć cholernie chciałem w końcu przyjechać.
Ale na zlocie Mitsumaniaków będe na milion procent. |
|
|
|
 |
|
|