 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Błąd nr 22 oraz 44 |
Autor |
Wiadomość |
pawelpurc
Mitsumaniak

Auto: Galant v6-24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 79 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-08-2009, 15:12 Błąd nr 22 oraz 44
|
|
|
Brat dzownił i prosił abym się dowiedzał co oznaczają te błędy. Szukam po necie ale nie znalazłem, Ma 3000gt vr-4. Pilne |
_________________ Mitsubishi Galant V6-24
1998r.
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 12-08-2009, 19:22
|
|
|
Wiec tak.
Sprawdzalem w manualu i nie ma takich bledow dla 91-93.Sadze ze Slawek tez tam zajrzal i dlatego nie znalazl.
Natomiast znalazlem takie bledy w innych moich zrodlach,tylko nie wiem czy aby nie sa to bledy dla rochnikow powyzej 93.Ale skoro w manualu 91-93 nie ma takich to podam to co znalazlem.
Blad 22 to Crankshaft position sensor
Blad 44 to Ignition coil,Ignition power transistor unit (No. 1-4 cylinder DOHC).
Powodzonka |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 15-08-2009, 08:12
|
|
|
dzieki udi..
dokladnie tak bylo.. zastala mnie awaria bedac w kolobrzegu na wakacjach.
myslalem ze cewka padla.. ale po zamianie miejscami cewek dalej nie palil na 1 i 4 cylinder..
wiec zamowilem modul zaplonowy...podlaczylem i dziala ---ufff....przerazilem sie ze moze to byc czujnik polozenia walu....
awaria o tyle problematyczna ze praktycznie nie da sie jechac.. auto zalane...egt 200 stopni, silnik trzesie sie jak pomylony...dojechalem pare kilometrow do mieszkania i koniec.
przydal mi sie moj ten palmtop/datalogger - ma tam bledy i mozna wytestowac kazdy cylinder , tzn wtryski. i wyszlo mi ze 1 i 4 padl... - nie reaguje
ogolnie mialem dosc awaryjny wyjazd...ale to temat na fotostory i osobny watek.. tunnig , ecumaster...sprzeglo...awaria wspomagania...eh...nowe turbiny..
zgadnijcie skad wzialem ten modul zaplonowy.....:)?
czwartel ok 14 zamowilem , piatek rano 8.00 juz go mialem....hehe zawsze slabo wierzylem w pocztex ale tym razem postarali sie. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
|
|