Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ile może kosztowac sigma ?
Autor Wiadomość
Piotr Z 
Mitsumaniak


Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 293
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-08-2009, 17:32   ile może kosztowac sigma ?

co wy na to ,czy to nie przesada, wiem że stan techniczny to ważna sprawa przy sprzedazy auta ale żeby aż tyle ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=712036977
_________________
Pozdrawiam
Piotr

pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 15-08-2009, 18:22   

Ja uważam że można dać około 12 tysięcy. Gaz jest ale obawiam się że trzeba będzie mu zapewnić spory serwis który prawdopodobnie zakończy się wymianą wszystkiego z przodu (sterownik, reduktor, wtryskiwacze - koszt 1200 zł w wariancie dobrym choć ekonomicznym - tzn. takim ze nie ma odczuwalnych strat mocy na gazie w pełnym zakresie prędkości)

Może gość ustalił taką cene na zasadzie - auto kupiłem za 12 tysięcy a włożyłem w niego 6 tyś. wiec jest warte 18. Ewentualnie po prostu nie chce się z nim rozstawać i może liczy na kogoś napalonego. A wg. eurotaxu samochód jest warty około 10 tysięcy zł. Taka cena jest za rocznik 95.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
michałnataliya 
Forumowicz

Auto: sigma kombi 93, 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-08-2009, 21:21   

Auto jest warte tyle ile wlasciciel za niego dostanie... :thumbup:
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 15-08-2009, 22:18   

Jedynka na początku mu się dopisała :wink:
Zwłaszcza, że przebieg mocno bajkowy podał , zważywszy na zniszczoną kierownicę(pokrowiec)
NOOO 12 bym dał 4WS częste nie są jeszcze ten sprawny ECS.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16-08-2009, 09:02   

wcale nie bajkowy - ja miałem 44k mil jak kupowałem oryginalny pzebieg - trafiają się , kierownica może być zniszczona od sygnetów i nieudolnego macania+ słońce.. u siebnie mam rysy wasnie takie u góry :) a cena - no auto musiało by mieć naprawdę idealny stan.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 16-08-2009, 10:42   

Z kierownicą to jest prawda - bardzo dużo zależy co kierowca miał na rękach. U mnie w obszyciu kierownicy było przetarte na wylot mimo przebiegu 230 tyś. (wg. moich ustaleń autentycznego). Z drugiej strony mam kierownice z samochodu który miał 182 tyś i była w całkiem dobrym stanie - nie była nawet tak bardzo wyślizgana i tylko minimalne pojedyncze otarcia (drobne). A moja na nowo obszyta kierownica pod 25 tysiącach już zaczyna się lekko świecić - pewnie za 50 tysięcy będzie już całkiem wytarta no ale niestety nie można oczekiwać cudów od kawałka skóry za 30 zł (niby samochodowej ale to nie japońska skóra :) )

Co do tej Sigmy uważam cena ok to 12 tyś pod warunkiem że ma taki przebieg (choć może mieć i 250 tysięcy - ktoś kupił 2-3 lata temu z przebiegiem pod 200 000 nabił te 40-50k i cofnął właśnie to żeby nie przekraczało psychologicznej bariery 200 tysięcy ale nie dojdziesz tego). Jeśli nie była bita i większość zabawek działa to uważam ze 12 tysięcy jest akceptowalne - to jest 24V z pełnym wyposażeniem - nie chcę urażać posiadaczy kombi ale niestety kombi w porównaniu z dobrze wyposażoną 24v jest...ubogie dość...i może nie każdemu na tym zależy ale uważam że mocniejszy silnik który tyle samo spali, przyjemniejsze wnętrze, zabawki (jak są sprawne) i udogodnienia są warte dopłaty tych 4000 zł.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 16-08-2009, 12:36   

Spoko, mam kombi bo potrzebuje przestrzeni bagażowej do pracy i możliwości wożenia długiej drabiny na dachu(elektrycy tak mają) a sedan nie ma (chyba) relingów dachowych :D

Sedan jest w planach jako drugie autko, dla żony :D .
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
wizek 
Forumowicz
wizek


Auto: Grandis A/T
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 32
Skąd: Tur-Stavanger
Wysłany: 16-08-2009, 13:04   

Auto jest warte tyle ile wlasciciel za niego dostanie.... I tu masz racje...osobiscie dalbym za sigme tyle tylko nie za ta... musialaby byc zadbana i z bardzo malym przebiegiem, a takich juz niema (w ogloszeniach internetowych), moze jakis dziadek jeszcze ma zakurzana sigme z 1993 roku z przebiegiem 50 000 kilometrow, full serwisem... wiem wiem poborzne zyczenia. [-o< [-o< [-o<
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 16-08-2009, 13:26   

Każdy liczy po swojemu. Jak przyjmiesz za punkt odniesienia to co jest na polskim rynku to może 12 tysięcy to faktycznie dużo bo przecież na chodzie to można kupić już za 2200 (jak jeszcze nie zniknęła z allegro taka 24V w manualu) lub za 3200 12V z Krakowa (wisi juz 1,5 roku) albo taka "igiełke" to za 5000. Pewnych rzeczy w takim samochodzie (zwłaszcza kosmetycznych) nie przywrócisz już do stanu pierwotnego rozsądnym kosztem jeśli zostały styrane czy uszkodzone, dlatego czasem mimo wszystko warto dopłacić trochę za tą ładniejsza bude, nie mówiąc już o fajnym wyposażeniu o czym wcześniej wspomniałem.
Ciekawy jestem czy gość znajdzie kupca za 18, w to wątpię ale ogłoszenie jest, zawsze może przecież zejść z ceny w trakcie rozmowy i ktoś to kupi za mniej. Za 18 można wyrwać 5-6 letnie XG30 - mniej zbajerowane, bardziej emerycki design ale komfort i wypas też jest, silniki też niezgorsze :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Tomek210 
Forumowicz

Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 109
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-08-2009, 13:59   

A gdyby pojawiła się Sigma w takim stanie? :)
_________________
Sigma 24V'96r
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 16-08-2009, 14:07   

Jeśli byłyby papierki dowodzące takiego stanu to musiałbym się zastanowić :)
Myślę że z 12 tyś euro można by dać :) [za nieużywaną Sigme 24V MT z pełną opcją)
Ale od stania samochód też się niestety zużywa - albo niszczy - guma niestety nie jest wieczna, hamulce w tym ISUZU tez mu nieco przyrdzewiały. Dlatego cena nie może być taka sama jak samochodu nowego. Prędzej to ISUZU z przykładu można nazwać samochodem NIEUŻYWANYM niż NOWYM :)
Nie mam doświadczenia ale nie wiem jakby się zachowywał taki niedotarty silnik po tak długim przestoju, więc takie zastanie też wcale nie wpływa zdrowo na samochód.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 16-08-2009, 19:21   

Dokładnie ,takie auto już nie będzie nigdy nowe,tylko nie używane,osobiście napaliłem się kiedyś na bmw 525e w podobnym stanie rocznik 1983,przebieg 17tyś,kupiłem to auto za 2500 euro i myślałem że zrobiłem złoty interes,ale niestety grubo się przeliczyłem,jak się zaczęło inwestowanie to okazało się że już się chyba nie skończy,wszystkie węże układu chłodzenia wymiana,pękały co dzień inny,tarcze klocki ,tuleje w wahaczach itd,jak się na koniec okazało wszystko w bloto bo po kilku tysiącach pękła głowica,sprzedałem to auto ,nie będe nawet pisał ile byłem w plecy,to było jakieś 7lat temu ,widziałem niedawno tą beemke jeździ do tej pory po Tarnowie,ale stan już niestety opłakany rdza itd.Więc nawet jak sigma by była nieużywana,napewno bym za nią nie nawalił pieniędzy,a ten Pan co wystawił tą za 18tyś,to niech idzie do lekarza.Takie jest moje zdanie.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17-08-2009, 09:25   

well jakbym był z zasady sceptyczny jak wisiał ten diamant na allegro rok za 13 tys , to tez bylbym chyba na innym forum :P więc ja nie byłbym taki kategoryczny - trzeba po prostu rozsądnie podejsc.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-08-2009, 09:55   

Ale mimo wszystko dresiarz upalał gume co jakiś czas ;) , a to co innego jak auto przestało w garażu kilka lat bez odpalania a tak wygląda to ISUZU.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17-08-2009, 10:10   

no tak.
ale co do tej sigmy to nie byłbym aż taki sceptyczny , moim zdaniem jak byłaby w idealnym stanie , to 15 można dac.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.