Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Dolanie Oleju w automacie
Autor Wiadomość
Jamez 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '99 2,4 wer USA
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 17-08-2009, 17:29   [EAxx] Dolanie Oleju w automacie

Witam. Dzis sprawdzilem stan oleju w automacie i niestety jest go za malo(olej na napisie cold). Jak wyrównać poziom tego oleju? czy ktos moze mi pomoc i napisac gdzie sie go wlewa?
Ostatnio zmieniony przez robertdg 10-01-2010, 14:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 17-08-2009, 19:50   

Tu a także i tu masz wszystko opisane.

Życzę miłej lektury.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 17-08-2009, 20:12   

Jamez, czy sprawdzałeś na rozgrzanym oleju i pracującym silniku??
 
 
 
steve69 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant EA3A `01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 70
Skąd: Szczecin/Piła
Wysłany: 17-08-2009, 21:54   

Olej wlejesz tylko przez tę cienką rurkę od bagnetu a sprawdź koniecznie na rozgrzanym silniku po przełączeniu wszystkich pozycji w automacie.
_________________

 
 
 
Jamez 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '99 2,4 wer USA
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Podlaskie
  Wysłany: 17-08-2009, 23:13   

Ja sprawdzalem na wylaczony silniku :mrgreen: znaczy sie ze robilem zle? Ma być odpalony na P? A i jeszcze mam pytanie, czy niedobor oleju ma wplyw na zmienianie biegow, bo wczoraj jak zwalnialem z 40 na 30 km/h to samochod tak jakby szarpalo...
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 17-08-2009, 23:19   

Jamez, To już wiesz ze źle zrobiłeś,olej w dodatku powinien być rozgrzany,czyli musisz zrobić około 15km,tak żeby olej przeszedł przez wszystkie sekcje w skrzyni,możesz sprawdzać na P i N,tak niedobór oleju w skrzyni może dawać takie objawy.
Tak jak kolega pisał wyżej olej wlewasz poprzez rurkę bagnetu.
 
 
 
Jamez 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '99 2,4 wer USA
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 17-08-2009, 23:27   

panowie dzięki za pomoc. Mam jeszcze ostatnie pytanie. Jeśli na rozgrzanym silniku okaże się że jest za mało oleju i niestety nie wiem jaki byl wczesniej lany, to jaki olej mam zalac?(dodam jeszcze że był wymieniany 20 tys km temu)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.