Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] falujące obroty
Autor Wiadomość
smygon1 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-08-2009, 18:24   [CA1A 1.3] falujące obroty

Witam! do mojej sigmy niedawno dolaczyl Colt. i mam maly problem z falujacymi obrotami w silniku 1,3 12v i pytanie czy to krokowiec czy cos innego? i moze ktos spotkal sie z takim problemem i jemu zaradził a mianowicie iz jak napelnie zbiornik na 100% to wskazowka wskazuje 3/4 zapelnienia.. z gory dzieki za podpowiedzi..:D

karolgt EDIT : zmieniłem tytuł bo "NOWy Coltmaniak" nie sugeruje zawartości
Ostatnio zmieniony przez karolgt 05-09-2009, 13:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-08-2009, 18:51   

opisz bardziej problemy, bo różne wahania obrotów mogą wskazywać przepływomierz, krokowca czy po prostu brudną przepustnicę
_________________
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2009, 21:04   

1. Brakuje trochę informacji. Na falowanie obrotów ma wpływ bardzo wiele czynników. Na pierwszy ogień polecam sprawdzenie i ew. wymianę filtra powietrza, czyszczenie przepustnicy i regulację obrotów. Tutaj znajdziesz instrukcję regulacji.
2. Tu widzę dwie możliwości: zawieszanie się pływaka w zbiorniku lub problemy ze wskazówką. Często zdarza się, że zegary są rozbierane, a wskazówki osadzane w niewłaściwych pozycjach i np. wskaźnik pokazuje przegrzanie silnika podczas, gdy jego temperatura jest jak najbardziej prawidłowa.
 
 
smygon1 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Jawor
Wysłany: 20-08-2009, 17:54   

u mnie wyglada to tak, ze obroty skacza caly czas w szybkim tepie na okolo 2000 obr i spadaja. Dzieje sie to z szybka czestotliwoscia, i czasem jest tak, ze oboty sa rowne lecz bardzo niskie.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 20-08-2009, 21:42   

A układ zapłonowy sprawny? W jakim stanie są świece, kable, kopułka i palec?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.