| 3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | n3000   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 3000GT TT VR4,  ECLIPSE SPYDER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 496
 Skąd: Goleniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2009, 18:07   3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, niżej kilka fotek i opis  moich autek, pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków   
 
 
 3000GT VR4 TWIN TURBO mam już ok 11 lat, auto przeszło trochę modyfikacji, aktualny setup niżej
   
 
 
 
 
 Silnik: ok 400hp przy 0.8bar
 4bolt z kutym wałem,
 w pełni programowalny sterownik silnika,
 TD04H-16T większe turbosprężarki.
 FMOC- chłodnica oleju przeniesiona na przód.
 Świece NGK V-power dwa stopnie zimniejsze.
 Poliuretanowe poduszki silnika (żółte).
 
 
 
 
 Dolot:
 HKS TWIN STACK filtr i nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka
 SMIC większe boczne intercoolery
 BLOW OFF GREDDY TYPE RZ zawór upustowy
 BLITZ DUAL SBC SPEC R elektroniczny boost controller
 Y-PIPE aluminiowy
 EGR BLOCK PLATES - usunięty EGR
 EVAP - usunięty
 FIAV - usunięty
 OIL CATCH TANK odseparowane od dolotu odmy
 Redukcja podciśnień.
 
 
 
 Układ paliwowy:
 Wtryski 560cc
 Pompa paliwa Deatschwerks DW200
 Regulator ciśnienia paliwa TurboSmart
 Re-wire pompy paliwa.
 
 
 
 Wydech:
 Pełen przelot 3 cale
 Sportowe kolektory wydechowe 3w1,
 Przelotowy downpipe,
 Przelotowy catback z polerowanej nierdzewki.
 Bandaże bazaltowe na kolektorach i pre-catach.
 
 
 
 Chłodzenie:
 Sportowa aluminiowa większa chłodnica (zwiększająca pojemność układu o 3 Litry płynu)
 Zmodyfikowany zimniejszy termostat.
 Korek 1.1 bar
 
 
 
 Przeniesienie napędu:
 Skrzynia W6MG1-GNCR z GTO MR z najkrótszymi przełożeniami
 Sprzęgło spiekowe 6-cio łopatkowe Fidanza,
 Aluminiowe lekkie koło zamachowe Fidanza,
 Przewód sprzęgłowy teflonowy w stalowym oplocie Goodridge.
 
 
 
 Zawieszenie:
 Sprężyny Tein s tech
 Rozpórka kielichów tylnych.
 Obniżenie:
 Przód - 4cm
 Tył - 3,5cm
 
 
 
 Hamulce:
 Torowe tarcze wiercone i nacinane DBA z przodu, tył wiercone i nacinane Stoptech,
 Klocki przód Ferrodo ds 2500, tył pagid
 Usunięty ABS
 Zaciski przód 4 tłokowe, tył 2 tłokowe.
 
 
 
 Koła:
 Felgi 19/8,5"
 Opony Michelin pilot sport i pirelli p-zero rosso 255/35/19
 
 
 
 
 Redukcja wagi:
 Z auta zdjęto ponad 120kg bez ruszania wnętrza auta, aktualna waga 1595kg przy ok 20 litrach paliwa w zbiorniku.
 
 Usunięto:
 Belka zderzaka przedniego.
 Belka zderzaka tylnego.
 Klimatyzacja.
 ABS
 Tempomat
 Całe audio (głośniki, wzmacniacz, itp)
 Koło zapasowe.
 Roleta tylna.
 Deska i wykładzina bagażnika.
 Klucz i lewarek.
 Akumulator podciśnienia z przewodami.
 Tylne zaczepy do holowania.
 Halogeny wraz z mocowaniami.
 Przednie mocowanie tablicy rejestracyjnej.
 Wycieraczka tylnej szyby z mechanizmem.
 Przedni i tylny zbiornik spryskiwaczy.
 EGR.
 EVAP.
 Active Exhaust.
 Lżejsze o 4kg od seryjnych felgi.
 Lżejszy o 5kg od seryjnego akumulator.
 
 
 
 Dodatki:
 Wskaźnik Boost wyskalowany w PSI,
 Wskaźnik EGT,
 Datalogger,
 Xenon Greddy,
 Kierunkowskazy crystal clear,
 Polerka silnika.
 
 
 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
 
 I moja druga zabawka
   
 Eclipse Spyder
 
 Silnik: 2.4L 16v
 
 Napęd: przód, skrzynia manualna.
 
 Dolot: Stożek K&N.
 
 Wydech: kompletny dedykowany pod model 2,5 cala.
 
 Zawieszenie: amortyzatory z regulowaną twardością Kayaba AGX, sprężyny Vogtland.
 
 Felgi: 16 cali chromowane.
 
 Lampy: przód engel eyes + xenon, tył clear.
 
 Wnętrze: dwukolorowa czerwono kremowa skóra, obite skórą boczki drzwi, pełna elektryka i elektrycznie składany dach.
 
 
 
   
   
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez n3000 25-09-2013, 17:43, w całości zmieniany 37 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-06-2009, 15:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | n3000, Ładne autko  Zawsze mi się podobały   Powiedz co zrobiłeś z kolektorami,że się tak ładnie świecą?
 Ja też takie chcę.
   
 Pozdro.
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | n3000   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 3000GT TT VR4,  ECLIPSE SPYDER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 496
 Skąd: Goleniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-06-2009, 20:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, kolektor dolotowy, pokrywa zaworów i rura od tylnej turbiny zostały wypolerowane. |  
				| Ostatnio zmieniony przez n3000 30-12-2009, 12:41, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rosomak1983   Mitsumaniak
 werbalny terrorysta
 
  
 Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 40 razy
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 7852
 Skąd: Łańcut
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-06-2009, 20:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | ideał tylko fele czarne takie co czasem maja 3000gt... |  
				| _________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 -Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 -Nie synku.... to Diesel.....
   Life is 2 short to drive boring cars
   6 bolt only...
 Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TommiCrazy   Forumowicz
 VR-4 LIFE
 
 Auto: UKOCHANE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 07 Cze 2005
 Posty: 903
 Skąd: Alderley Edge UK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-08-2009, 23:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale pieknosc, super ta fura, mam nadzieje ze spisuje sie bez zazutu |  
				| _________________ Galant E38A GLSI 4x4
 Starion Turbo widebody 2.0T
 GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
 Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | COLT-R   Nowy Forumowicz
 only three diamonds
 
 Auto: Colt CJ0
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Cze 2009
 Posty: 5
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2009, 19:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | To jest to, te serducho Boskie!  Pozdrawiam |  
				| _________________ RALLI///ART
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Nev-X   Mitsumaniak
 Przemek
 
  
 Auto: Galant EA6A   4D68
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 18 Kwi 2009
 Posty: 230
 Skąd: Kraśnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2009, 20:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Noo zacna furencja  pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy życze |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojtas20   Mitsumaniak
 
 Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 20 Sty 2008
 Posty: 336
 Skąd: Kęty/Bielsko Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2009, 20:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Piękny samochód. Czerwień jak najbardziej mu pasuje   |  
				| _________________ 01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
 04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | n3000   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 3000GT TT VR4,  ECLIPSE SPYDER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 496
 Skąd: Goleniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-03-2010, 18:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | czerwony kolor musi być   |  
				| Ostatnio zmieniony przez n3000 30-03-2010, 21:09, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mario   moderator
 ...............
 
  
 Auto: Eclipse 3g RS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 29 razy
 Dołączył: 10 Mar 2007
 Posty: 3009
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-03-2010, 18:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to ładnie odświezyłes temat     No ale jak już zacząłeś to zapytam. Jak tam autka jakieś zmiany zaszły ?
   A wracając jeszcze do zdjęć to na pierwszym obok twojego stoi pewnie ciekawe g1
  (sądząc po tym jego kawałku na tym zdjęciu  ) pozdrawiam
 |  
				| _________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-03-2010, 20:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy mi się wydaje czy na GTO masz Nissanowe fele?   |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | n3000   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 3000GT TT VR4,  ECLIPSE SPYDER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 496
 Skąd: Goleniów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-03-2010, 21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam w "klubie"...   |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | n3000   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 3000GT TT VR4,  ECLIPSE SPYDER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 496
 Skąd: Goleniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-03-2011, 09:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Trochę się pozmieniało więc dorzuciłem kilka fotek i opis autek na początku tematu   |  
				| _________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | IDOG   Mitsumaniak
 Pan i Władca
 
  
 Auto: Mitsubishi Eclipse 2g GSX
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 04 Sie 2010
 Posty: 39
 Skąd: Otmuchów/Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-03-2011, 12:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Piękny skład   
 Jest sie czym powozić
   |  
				| _________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |