 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
a jakby tak zmienić na Galanta po 2005 ? |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 18-08-2009, 15:47
|
|
|
Jackie napisał/a: | lukasz12 napisał/a: | [ciekawe czy dostanę RB za "wulgaryzm"]. |
Owszem, dostaniesz tym bardziej, że jesteś moderatorem....
Pozdrawiam |
Dziękuje panie władzo za postawienie mnie na właście tory.
Wielka szkoda że pozatym twój post nic nie wnosi do tematu... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
and.lukas
Forumowicz
Auto: Mitsu Sigma kombi '95
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 54 Skąd: Mszczonów
|
Wysłany: 18-08-2009, 23:51
|
|
|
Te artykuły w "pismach motoryzacyjnych" to najczęściej są sponsorowane , co widać po super wynikach w testach totalnego dziadostwa.
A pisma te maja kreować co jest/powinno byc modne , popularne. A pokazywanie niszowych marek/modeli nijak nie mieści się w większościowej mentalności posiadaczy fabii, octawii, golfów itd. Niestety większośc ludzi uważa, ze to co maja inni to i on- bankowo dobry wybór! Do tego dochodzi totalny brak wyobraźni i prymitywna chęć (tylko) dorównania do tego co posiada sąsiad, kolega itp. i nic ponad to. Napweno znacie mnóstwo takich przypadków,+ opinie posiadacze opli, że mitsubischi, to strasznie drogie części itd. Nawet twarde dowody, ze kopułka do V6 made in japan jest tańsza od jego oplowskiego valeo, czy osławionego audi.... Ja tez mam alergie na większość "osławionych" germańskich złomów i na ich niektórych właścicieli z klapkami na oczach, którym czesto mówie po obejrzeniu "malowańca/rozbitka" za duzą kase- nie tak dobry jak drogi...
Mój nie jest ideałem, choć rozbity nie był i nie mam zapędów na robienie z niego "lalki", ale stosunek jakości do ceny powala wielu właścicieli pancerwagenów po pierwszej przejechaniu sie tym "cudakiem"...
Tu chciałbym wyraźnie zaznaczyc , ze nie mam nic osobistego do posiadaczy innych marek i znam wielu szanowanych świadomych posiadaczy tychże marek... |
_________________ Powymyślali te durackie maszyny, bo siły w rękach nie mieli...
Kazimierz Pawlak (ten od Kargula) |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 19-08-2009, 08:04
|
|
|
Wracając do sedna tematu. Osobiście Nie zamienił bym Sigmy na Galanta. Jest może starsza i mniej nowoczesna niż Galant (Żartowałem), ale jej unikatowość na Polskim rynku. Sprawia że czuję się naprawdę wyjątkowo jeżdżąc swoją Sigmą.
PS .
Jackie napisał/a: | Owszem, dostaniesz tym bardziej, że jesteś moderatorem....
Pozdrawiam |
Nic z tego nie rozumiem. Jeszcze niedawno wprowadzono amnestie, bo jak przypuszczam na forum było za czerwono a tu znowu za byle głupstwo wlepia się RB. Może trzeba wrzucić trochę na luz i najpierw załatwić sprawę na PW. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
and.lukas
Forumowicz
Auto: Mitsu Sigma kombi '95
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 54 Skąd: Mszczonów
|
Wysłany: 20-08-2009, 21:47
|
|
|
Co do cadillaca STS-a to jedno z najsolidniejszych hamerykańskich konstrukcji w tamtych latach porównywalny jakośćią do lexusa i ten super trwały i niezawodny silnik North Star....
Super limuzyna ze sportowym zacięciem o połowę tańszy w zakupie i utrzymaniu niż oklepane audi A8.
A plastiki na konsoli to u nich normalka - standard. A jak chcecie zobaczyć naprawdę tragiczną konsolę to polecam chryslera 300C , który poza tragicznym wnętrzem wygląda bardzo efektownie.
Chcecie auta z oryginalną linią nadwozia, i nie do pomylenia w tłumie wielu bezdusznych brył oraz z przepięknym niepowtarzalnym wnętrzem i jakością bez kompromisów- polecam
lancię Thesis.... |
_________________ Powymyślali te durackie maszyny, bo siły w rękach nie mieli...
Kazimierz Pawlak (ten od Kargula) |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-10-2009, 07:48
|
|
|
Dla mnie sigma to troche taki gangsterski samochod kojarzy sie z czarna wolga, przynajmniej takie mam wyobrazenie. Nie mialem okazji prowadzic, ale dupskiem szorowalem kanape z dwoch egzemplarzy (na spocie) i super auto.
Galant ten najnowszy to porazka stylistow...chyba najbrzydsze auto w histori mitsu. Pomyslec, ze moj eclipse dzieli z nim plyte podlogowa bleeee.
Zauwazylem tendencje, ze jesli chodzi o linie nadwozia to chyba najwiecej przykladaja sie do segmentu sportowego. Eclipse 3g, 4g, czy evo IX, X robia naprawde wrazenie.
Co do tych plastikow, to pociesze wszystkich - w zadnym innym aucie nie sa tak fatalnej jakosci jak w moim 3g jak ktos nie wierzy to chetnie zademonstruje. Jak czlowiek dotyka puplitu calego z przodu to wszystko trzeszczy, o zgrozo. Wali po oczach tandetnym plastikiem....ale to auto ma to COŚ czego nie maja pieknie wykonczone wnetrza niemieckich samochodow...to sie dusza nazywa |
|
|
|
 |
|
|