Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Luzy w układzie kierowniczym - diagnoza
Autor Wiadomość
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 20-08-2009, 19:41   Luzy w układzie kierowniczym - diagnoza

Witam. temat pewnie był ale mam kilka pytań. Jak sprawdzić ten luz ? Przy wyłączonym silniku jak poruszam kierownica w obie strony to słychać metaliczne stuki spod maski jak silnik odpalony to też, Najlepiej słychać jak jest przód podniesiony i ruszam kołem na boki. Luzów na kierownicy praktycznie nie ma to dlaczego stuka ? No i najważniejsze, czy możliwe, że maglownica stuka podczas jazdy po dziurach ale tylko z prawej strony ?
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-08-2009, 19:56   

końcówki drązków kierowniczych
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 20-08-2009, 20:10   

zgadzam sie z Chooper, tez to samo mialem jakies dwa tygodnie temu
 
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 20-08-2009, 20:23   

Ok. Dzięki będą wymienione.
 
 
kamil777 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 57
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-08-2009, 21:36   

A może jeszcze łożysko mocowania amortyzatora u mnie własnie podobne objawy były gdy padlo po wymianie ustapily.
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 20-08-2009, 21:57   

kamil777, ale kolega wyraznie napisal ze mu stuka jak rusza kierownica a lozyska to raczej stukaja podczas jazdy ale zawsze mozna tez sprawdzic czy mocowania amortyzatorów sa cale.u mnie jeszcze doszła wymiana łaczników stabilizatora przy okazji ale ja to na szarpakach cale zawieszenie tyl i przód sprawdziłem i odrazu wiadomo bylo co jest nie tak z nim
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.