| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
		| Zamknięty przez: Chooper 21-08-2009, 06:47
 | Carisma 1,8 GDI |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | jwin5   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Sweden
 Dołączył: 21 Sie 2009
 Posty: 8
 Skąd: Göteborg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-08-2009, 06:41   Carisma 1,8 GDI | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam Mam problem z obrotami silnika.Po zrobieniu zaworow i wymianie paska silnik odpala za kazdym razem ale pracuje nierowno i po 2 min gasnie.
 Odlaczalem przeplywomierz i wtedy pracuje rowno ale tylko na wysokich obrotach.
 Przy okazji spaliny maja dziwny zapach jak by nie bylo pelnego spalania-zuzycie paliwa pokazuje mi na 13,2 l\100 km
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-08-2009, 06:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | 1. tak nie tytułujemy tematów - w tytule ma być informacja, czego dotyczy temat 2. używamy wyszukiwarki
 
 informacji o niskich obrotach i gaśnięciu w GDI jest całe mnóstwo. Zacznij od nauki obrotów.
 |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |