Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Relacje z 2009 Pikes Peak Hill Climb - FILM & FOTKI
Autor Wiadomość
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 22-08-2009, 19:13   Relacje z 2009 Pikes Peak Hill Climb - FILM & FOTKI



















Kilka tygodni temu nasza druzyna AMS NOS Energy Drink Hill Climb brala udzial w 2009 Pikes Peak International Hill Climb.

W zeszlym roku nasze evo kierowane przez Davida i zone Allison Kern bylo wstanie zajac pierwsze miejsce w klasie AWD time attack I takze ustonowic nowy record klasowy. Na ten rok evo otrzymalo kilka nowych przerubek : nasz AMS 2.3L stroker, CNC glowice, walki oraz nasz turbo kit dajac EVO 600 koni na kolach.

Dotarlismy do Colorado springs we wtorek aby brac udzial w cwiczeniach w sirode do piatku. W piatek takze byly kwalifikacje a wyscig odbywal sie w niedzeiele. Pikes Peak jest druga najbardziej odwiedzana gora na swiecie ( Mt. Fuji jest pierwsza) wiec aby nie tracic dochodow z turystyki cwiczenia odbywaly sie od 3:30 do 8:30 rano! Jak sobie wyobrazacie, temperatury ny szczycie przy wysokosci 14,110 stop spadaja po nizej zera i takze jest brak tlenu, jak przebieglem przez droge z kamera to malo co nie zemdlalem hehe. Wiekszosc kierowcy nie przyzwyczajonych do wysokosci jezdzi na maskach z tlenem.

Podczas czwiczen evo sprawowalo sie wysmienicie, w tym roku konkurowalismy w klasie Pikes peak open I z naszych obliczen pokonania odcinkow podczas cwiczen ( kierowcy sa dozwoleni przejazdu calej gory tylko raz na rok podczas wyscigow) bylismy w pozycji przejechac 12.43 milowy dystans z 156 zakretami na szczyt w okolo 11 minut! Niestety jak czesto bywa w swiecie motorsportu na lini startowej poluzowal sie lacznik I zamiast 30 lbs boost evo wyruszylo na 8 ktore na gory obnizylo sie tylko do pieciu skracajac moc do oszacowanych 300 koni na kolach. Takze jak tylko wyruszylismy z lini startowej slynna pogoda w pikes peak sie uklonila i zaczal padac dosyc cieszki deszcz zamienajacy sie na snig na szczycie! Jak mozna oczekiwac, te warunki zabronily nam jakiej kolwieg szansy na ustanowienie rekordow I opoznilo nasz przejazd do 12 minut i 10.335 sekund ktore wyladowalo nas w drogim miescu klasowym.

Oto film z czwiczen I przejazdu oraz wiecej informacji o aucie :
http://www.amsperformance.com/d_kern.php

wiecej zdjec jest w naszej galerji tutaj, takze sa zdjecia z wypadku fiesty podzczas treningu w sirode! ( Eriksson rozbil sie jakies 50 metor obok gdzie stalem z kamera )
http://www.amsperformance...g2_itemId=19278


Z powazaniem

Ryszard
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.