 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Relacje z 2009 Pikes Peak Hill Climb - FILM & FOTKI |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 22-08-2009, 19:13 Relacje z 2009 Pikes Peak Hill Climb - FILM & FOTKI
|
|
|
Kilka tygodni temu nasza druzyna AMS NOS Energy Drink Hill Climb brala udzial w 2009 Pikes Peak International Hill Climb.
W zeszlym roku nasze evo kierowane przez Davida i zone Allison Kern bylo wstanie zajac pierwsze miejsce w klasie AWD time attack I takze ustonowic nowy record klasowy. Na ten rok evo otrzymalo kilka nowych przerubek : nasz AMS 2.3L stroker, CNC glowice, walki oraz nasz turbo kit dajac EVO 600 koni na kolach.
Dotarlismy do Colorado springs we wtorek aby brac udzial w cwiczeniach w sirode do piatku. W piatek takze byly kwalifikacje a wyscig odbywal sie w niedzeiele. Pikes Peak jest druga najbardziej odwiedzana gora na swiecie ( Mt. Fuji jest pierwsza) wiec aby nie tracic dochodow z turystyki cwiczenia odbywaly sie od 3:30 do 8:30 rano! Jak sobie wyobrazacie, temperatury ny szczycie przy wysokosci 14,110 stop spadaja po nizej zera i takze jest brak tlenu, jak przebieglem przez droge z kamera to malo co nie zemdlalem hehe. Wiekszosc kierowcy nie przyzwyczajonych do wysokosci jezdzi na maskach z tlenem.
Podczas czwiczen evo sprawowalo sie wysmienicie, w tym roku konkurowalismy w klasie Pikes peak open I z naszych obliczen pokonania odcinkow podczas cwiczen ( kierowcy sa dozwoleni przejazdu calej gory tylko raz na rok podczas wyscigow) bylismy w pozycji przejechac 12.43 milowy dystans z 156 zakretami na szczyt w okolo 11 minut! Niestety jak czesto bywa w swiecie motorsportu na lini startowej poluzowal sie lacznik I zamiast 30 lbs boost evo wyruszylo na 8 ktore na gory obnizylo sie tylko do pieciu skracajac moc do oszacowanych 300 koni na kolach. Takze jak tylko wyruszylismy z lini startowej slynna pogoda w pikes peak sie uklonila i zaczal padac dosyc cieszki deszcz zamienajacy sie na snig na szczycie! Jak mozna oczekiwac, te warunki zabronily nam jakiej kolwieg szansy na ustanowienie rekordow I opoznilo nasz przejazd do 12 minut i 10.335 sekund ktore wyladowalo nas w drogim miescu klasowym.
Oto film z czwiczen I przejazdu oraz wiecej informacji o aucie :
http://www.amsperformance.com/d_kern.php
wiecej zdjec jest w naszej galerji tutaj, takze sa zdjecia z wypadku fiesty podzczas treningu w sirode! ( Eriksson rozbil sie jakies 50 metor obok gdzie stalem z kamera )
http://www.amsperformance...g2_itemId=19278
Z powazaniem
Ryszard |
|
|
|
 |
|
|