Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Check Engine
Autor Wiadomość
kristoof25
[Usunięty]

  Wysłany: 23-08-2009, 22:46   Check Engine

Witam ., mam dziwny problem z Check Engine szukalem na forum ale nie znalazlem takiego przypadku ., wiec odpalam autko i wszysko jest ok przejade z 8km chce ponownie odpalic i odpala bez problemu tylko ze nie gasnie kontrolka Check Engine i auto jest cholernie mulowate .,czasmi pare razy po przekreceniu szybko stacyjki kontrolka gasnie i wszysko jest ok ., zanim kontrolka nie gasnie jak powinna slychac takie brzeczenie jakby ustawiala sie przepustnica i nasuwa mi sie mysl ze to moze byc winna jakiegos czujnika bo problem ten zdarza sie sporadycznie ., przepustnica byla czyszczona i czasem nadal to sie pojawia ., gdyby padala pompa Check Engine raczej nie odpalilbym w cale auta albo by krecilo dlugo a pali tak czy siak od kopa .,drugie pytanie czy ktos mi by mogl podac nr do Japanaze bo zmienilem fona i nie przepisalem .,i trzecie raczej spostrzezenie niz problem podczas jazdy autostradom odczuwam tak jaby czasami auto dodawalo sobie leciutko gazu zazwyczaj odczuwalne to jest przy predkosci 180km/h a i czy normalne jest ze po trasie ok 500 km autostrada moja cari bierze z 100 oleju podam tylko ze poruszam sie na autostradzie z predkoscia od 160-220
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2009, 23:55   

Sprawdź na komputerze co to za błąd.

Ad 2
Japaneze - Marek Malik - Pabianice
telefon: (042) 215 44 02

Ad 3
0,2 L oleju na tysiac km przy pałowaniu na autostradzie jest jak najbardziej akceptowalną wartoscią
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 24-08-2009, 00:25   

sorry za OT ale gdzie w Polsce można jeździć z takimi prędkościami. Znieśli ograniczenia? Poczekaj na moderatorów
_________________

 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2009, 10:37   

a pisał gdzieś o Polsce ? przecież u nas nie ma 500km autostrad :mrgreen:
 
 
kristoof25
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2009, 21:27   

leser dzziękuje za namiar ;) wlasnie ze mi nie wyskakuje zadny błąd ,taka ta cari kaprysna ale niezawodna :D
demeone - fakt w polsce na a4 poniosla mnie fantazja i jechalem za szybko [edit by Jackie] duzo nie brakowalo a bym wylecial z zakretu ., od razu uswiadomilem sobie ze to nie niemcy :D z drugiej strony jak wracam z niemiec i jade ta a4 140-150 to strasznie siee wlecze masakra oczywiscie o ile nie jest zablokowana ., a tak na marginesie jechalem ze szwagrem do belgi ., on pedzil vw 4 tdi 150 konikow po jakis tam czipach itp po 1000 km przez autostrade niemiecka z predkosciami jak wyzej wydmuchalo mu uszczelke pod glowica a jego oszczendny disel spalił wiecej niz carisma - w drodze powrotnej bylem o 1.5 h w czesniej od niego w domu bo bal sie dotrzymac tepa a to tylko silnik 1.8 ,szkoda ze nie ma cari z 6 skrzynią :(
Ostatnio zmieniony przez Jackie 25-08-2009, 14:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 25-08-2009, 12:26   

kristoof25 napisał/a:
szkoda ze nie ma cari z 6 skrzynią :(


Jest za to z dłuuugą automatyczną skrzynią :-)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2009, 12:57   

saphire napisał/a:
kristoof25 napisał/a:
szkoda ze nie ma cari z 6 skrzynią :(


Jest za to z dłuuugą automatyczną skrzynią :-)

fakt, automat ma dłuższe przełozenie na 4 niż manual na 5 :)

pierwszy
AT I 2,842
MT I 3,583

koncowy
AT IV 0,712
MT V 0,767

edit:
wracając do tematu CE,
jeżeli auto łapie błąd to prawie zawsze zapisuje go w pamięci komputera
i teraz drogą dedukcji,
jeżeli po sprawdzeniu okazuje sie, ze w pamieci nie ma błędów
sprawdź gdzieś, które kody nie są zapisywane... zawsze to jakaś droga

a kodów takich błędów jest dość mało ... :)
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 25-08-2009, 14:04   

kristoof25, Mitsumaniaki mówią STOP wariatom drogowym, dlatego prośba o nie wypisywanie swoich rekordów. Z góry dzięki.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
kristoof25
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2009, 15:15   

Leser a mam pytanko : moze wiesz kiedy cari z gdi przechodzi na tak zwany tryb awaryjny i jaki czujnik jest za to odpowiedzialny? dzienx
Automatow nie lubie choc nie mam nic przeciw i rozumiem ze w pszylosci bedzie znacząca wiekszosc automatycznych przekladni tymbardziej ze teraz automaty w jakims stopniu dopasowuja sie do kierowcy i mozna przelaczac je na rozne tryby pracy wiec kto wie moze kiedys tez przesiade sie na utomat ;)
Jackie
rozumiem ale to jest dopuszczalna predkosc w niemczech i nie sa zadne rekordy - a nazwaniem mnie piratem drogowym to przesada ;) piraci jezdza szybko ale bez glowy czesto powodujac wypadek ., czasem trzeba deptac by zdolzyc na czas .,wszysko z glowa ., bo wszysko jest dla ludzi ale rozumiem zasady bede przestrzegal ., Pozdrawiam
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 25-08-2009, 15:36   

kristoof25 napisał/a:
fakt w polsce na a4 poniosla mnie fantazja i jechalem za szybko [edit by Jackie]

kristoof25 napisał/a:
rozumiem ale to jest dopuszczalna predkosc w niemczech

Czy aby na pewno? ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2009, 16:20   

kristoof25 napisał/a:
Leser a mam pytanko : moze wiesz kiedy cari z gdi przechodzi na tak zwany tryb awaryjny i jaki czujnik jest za to odpowiedzialny? dzienx

to nie jeden czujnik, ale wele
począwszy od przepływomierza, przez.... przez...., a skończywszy na lambdzie


w tryb awaryjny przechodzi gdy odczyty są poza normami, lub fizycznie odpięty jest dany podzespół
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-08-2009, 20:26   

hym.. a nie pisali czasem, że przy silniakach gdi "domowymi sposobami" nie sprawdzi się kodu błędu CE? i tylko na komputerku z odpowiednim złączem itp mogą to zrobić? :shock:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.