Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój nowy pojazd
Autor Wiadomość
Grasshopper
[Usunięty]

  Wysłany: 22-08-2009, 15:32   Mój nowy pojazd

Jako, że dział nieMiśkowy powoli się rozrasta postanowiłem pochwalić się swoim nowym nabytkiem. Od dłuższego czasu chodził mi po głowie zakup motocykla i w końcu się zdecydowałem - wybór padł na Suzuki GSR600 K6 :) . Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że cokolwiek materialnego może przynieść człowiekowi tyle przyjemności (98 KM i 208 kg masy jednak robi swoje...). Pierwsze wrażenia są więc jak najbardziej pozytywne - nowa zabawka jest bardzo zwrotna i w miarę płynnie rozwija moc, co ułatwia naukę takiemu żółtodziobowi jak ja :biggrin: Poniżej kilka fotek:



Oko Cyklopa :wink:


A tym pozdrawiam wyprzedzanych... :mrgreen:


No i centrum dowodzenia




Pozdrawiam
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 22-08-2009, 17:45   

ohoho :)
Gratulacje dla kolegi motocyklisty :)
ja takze posiadam swoje 2 kolka Yamahe xj600 D, troszke starsza od Twojej zabawki ale frajda masakra :) Fabryka adrenaliny :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2009, 19:08   

bardzo fajny, ktory rocznik?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 22-08-2009, 21:43   

Mi to na nówkę sztukę wygląda :mrgreen: Ewentulanie roczny albo dwu letni.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Grasshopper
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2009, 22:42   

Widzę, że muszę rozwiać wątpliwości :D
Motor jest z początku 2006 i miał przejechane 18100 km kiedy go kupowałem - na zdjęciach stan przy 19100.

Dzięki za gratulacje :)

Robson86, do zobaczenia na asfalcie :wink:
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2009, 23:54   

Fajny sprzęt :)
Dużo, dużo zakrętów życzę.
_________________

 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-08-2009, 11:05   

GSR - moje absolutnie największe motocyklowe marzenie! zazdroszczę :D
_________________
 
 
 
Grasshopper
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2009, 12:36   

Jak to mówią.... marzenia są po to, żeby je spełniać :biggrin: , tylko szkoda, że niektóre takie kosztowne.
Do końca tego sezonu nic nie wymieniam w motocyklu, bo mam faktury z przeglądów, ale początek przyszłego to będzie istny wir w portfelu :twisted: Żeby zmniejszyć koszty chcę sam regulację luzów zaworowych zrobić. Czy ktoś może się w to bawił? Jakieś rady? Dodam, że regulacja jest płytkami.

Z góry dzięki :)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-08-2009, 16:42   

Grasshopper napisał/a:
Żeby zmniejszyć koszty chcę sam regulację luzów zaworowych zrobić. Czy ktoś może się w to bawił? Jakieś rady? Dodam, że regulacja jest płytkami.

Ściągnij sobie manuala z netu. Generalnie trzeba zmierzyć luzy, zdjąć wałki, dobrać właściwe płytki i tyle. Myślę jednak że przy przebiegu jaki masz wszystkie luzy będą w tolerancji - piszę to opierając się na doświadczeniach z moimi motocyklami i z opowieści moich kolegów którzy też sami dłubią przy moto.
_________________

 
 
Grasshopper
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2009, 16:49   

tomekrvf napisał/a:
Myślę jednak że przy przebiegu jaki masz wszystkie luzy będą w tolerancji - piszę to opierając się na doświadczeniach z moimi motocyklami i z opowieści moich kolegów którzy też sami dłubią przy moto.


Też mam nadzieję, że nie będę się musiał bawić płytkami i będzie to tylko kwestia kontroli :) Service manuala mam już przestudiowanego od deski do deski, ale wolałem zapytać, bo czasem jakaś złota rada ułatwia człowiekowi pracę :)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-08-2009, 16:50   

Grasshopper napisał/a:
bo czasem jakaś złota rada ułatwia człowiekowi pracę

Manuale są cwane. Np napisane jest zdemontuj pokrywę przedniej głowicy. Ale żeby to zrobić w VTR trzeba tylko zdjąć gaźniki bo 2 śruby są w takim miejscu że nie sposób ich odkręcić inaczej. Dlatego masz rację że dobra rada jest na wagę złota.
_________________

 
 
Grasshopper
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2009, 19:52   

Na manuala narzekać nie mogę - wszystko napisane ładnie krok po kroku razem z real zdjęciami :) Regulację będę robił przed następnym sezonem i wtedy się pochwalę jak mi poszło...

Pozdrawiam
 
 
michalp 
Mitsumaniak
Moderator CZx


Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 512
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-08-2009, 20:04   

Ekstra,
gratulacje!
_________________
michalp
 
 
 
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 25-08-2009, 22:08   

Super sprzęt. Strasznie mi się podoba.

Ale nie bałeś się od razu zaczynać od 100KM to trochę dużo jak na pierwszy sprzęt, (wnioskuje z tego co napisałeś). Chyba że już czymś wcześniej jeździłeś.

Oby się dobrze sprawował i nie wymagał częstych regulacji :D
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
Grasshopper
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2009, 22:51   

Wyszedłem z założenia, że ważne są dla mnie wygląd i frajda z jazdy jaką daje motocykl :) . Jako, że nie mam zamiaru zmieniać go po roku, czy dwóch doszedłem do wniosku, że dobra będzie 600 + ogromna powściągliwość w operowaniu gazem + zachowanie resztek rozsądku. Po przejechaniu kilku kilometrów mogę tylko powiedzieć jedno - nie żałuję wyboru :mrgreen: Każda wizyta w garażu równa się ogromnemu bananowi na twarzy i mam nadzieję, że jak najdłużej tak zostanie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.