[3.2 DID] Pajero z przyczepą |
Autor |
Wiadomość |
viQ
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DiD 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 7 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-08-2009, 10:37 [3.2 DID] Pajero z przyczepą
|
|
|
Witam,
jakie macie doświadczenia pajero III 3.2 did jako holownik przyczepy?? W dowodzie jest max uciąg 3.3 tony. Ja ciądnę czasem przyczepe z dwoma końmi, max 2 tony i nie bardzo sobie wyobrażam jak miałoby sobie to autko poradzić z dużo większym opbciążeniem. Czy ktoś z was ciągnął duży cieżar?? Jak to się ma do zużycia samochodu, słyszałem że zazwyczaj piojawiają się problemy ze zbieżnością jak się dużo ciągnie. Będę wdzięczny za opinie.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Gene 26-08-2009, 08:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
eys28
Forumowicz
Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 100 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 25-08-2009, 23:57
|
|
|
ostatnio pożyczyłem szwagrowi autko żeby ciągal na lawecie audi q7 i jak podczepil to bujało mu jak cholera-dał za wygraną po niecałych 100km i podpiął słabszego vw t5.nie wiem czemu sie tak działo??mocy pod dostatkiem..ham atestowany przez aso??nie mam pojecia |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-08-2009, 07:25
|
|
|
Dlatego tak się działo, bo masz juz wylataną zawiechę.
Ja holowałem bardzo duzo aut i było ok. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
slawas1
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 39 Skąd: gorzów wlkp.
|
Wysłany: 26-08-2009, 11:52
|
|
|
przede wszystkim podczas ciągnięcia przyczepy duże znaczenie ma stan samej przyczepy - głównie zaczepu, jeśli ma luzy to będzie latać na prawo i lewo
poza tym stan jezdni ma spore znaczenie a głównie głębokość kolein |
|
|
|
 |
eys28
Forumowicz
Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 100 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 28-08-2009, 20:22
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Dlatego tak się działo, bo masz juz wylataną zawiechę. |
ostatnio sam sprawdzałeś zawiechę i mowiłeś że jest ok |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-08-2009, 21:08
|
|
|
to znaczy, ze przyczepa jest do d....
Może byc tak, ze na kanale nic nie widać i nie czuć, ale na poważniejszym sprzęcie mogą wyjść jakieś luzy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26-04-2010, 16:35
|
|
|
Witam,
Odkopię trochę temat, mianowicie także ciągnę przyczepę z końmi i jazda po mieście na automacie to jakaś porażka, jadąc z prędkością ok 50km/h skrzynia pracuje na 5 biegu, (po prostu podczas rozpędzania dochodzi do 5) i i tak jadę sobie przy obrotach może 1100 a silnik ledwo ciągnie. Przełączam na tiptronica bo wtedy gdy skrzynia jest na 5 ja spokojnie mógłbym jechać na 3.
Czy skrzynia nie zwariowała czasem? w Dodge np jest taki przełącznik używany podczas ciągnięcia przyczepy, a w mitsu jak sobie automat to rozwiązuje?
pozdr |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-04-2010, 16:51
|
|
|
mikello napisał/a: | Czy skrzynia nie zwariowała czasem? | no to chyba zwariowała też ciągnę przyczepę tyle że nie z końmi a kempingową i skrzynia zmienia biegi w zależności od prędkości a nie od obrotów. Nie wiem jak jest w 3,2 i czy jest przyspieszacz pod pedałem gazu ->> ma to jakąś fachową nazwę i może dywanik przytrzymuje albo się zaciął |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2010, 17:09
|
|
|
jawaldek napisał/a: | i czy jest przyspieszacz pod pedałem gazu ->> ma to jakąś fachową nazwę |
Kickdown?
To urządzenie ma każdy automat. |
|
|
|
 |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26-04-2010, 18:07
|
|
|
bartek2800 napisał/a: |
Kickdown?
To urządzenie ma każdy automat. |
W jeep'ie jest wyłącznik na konsoli a w dodge na drążku skrzyni, ale w Pajero przeglądając instrukcję nie znalazłem nic podobnego.
Co do dywanika to są zamocowane oryginalnie i nic nie przytrzymuje. |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
lagerboy
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 30 Skąd: karpacz
|
Wysłany: 28-04-2010, 22:50
|
|
|
pajero to idealny wozek do ciagania przyczepy.. ja ciagnalem raz busa jak mi padl.. tylko 300 km ale za to po gorkach i bus lacznie z laweta wazyl 3 tony.. cos pieknego ciagnac lawete tym autem.. |
_________________ michas
 |
|
|
|
 |
taz
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 31 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 28-04-2010, 22:56
|
|
|
lagerboy napisał/a: | pajero to idealny wozek do ciagania przyczepy.. ja ciagnalem raz busa jak mi padl.. tylko 300 km ale za to po gorkach i bus lacznie z laweta wazyl 3 tony.. cos pieknego ciagnac lawete tym autem.. |
Dokładnie jest tak jak piszesz.
Często mam na lawecie zwyżki które ważą po 2.5 T minimalnie lub bobcata i jedzie się rewelacyjnie.
Jak podepnę tą lawetkę do busa i załąduje sprzęt to jest tragedia. |
|
|
|
 |
|