Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
14-10-2009, 18:36
znowu galancik do oceny
Autor Wiadomość
lukpaw 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A 1997 LPG Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 67
Skąd: Przemysl
Wysłany: 26-08-2009, 21:05   

ja mam 2l z gazem vialle i naprawde auto jezdzi super jedyny mankament to instalacje w okolicy nikt tego nie serwisuje ale jezeli ktos z was wie gdzie na podkarpaciu znajde serwis prosze o info na PW
_________________
Misiek Galant EA2A
KIA Venga 1.4 ON
Peugeot 407SW 2.0 Pb/lpg lovato smart
 
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2009, 21:10   

kamil87 napisał/a:
dużo droższe niż w 2.0


różnica wynika głównie z większej ilości cylindrów i np w 2.0 jako w rzędówce masz 4 cylindry i po 4 zawory nań.....czyli 16v. Popychaczy 16 x 20zł = 320zł.

V6 ma te same popychacze, ale ma ich 24....już jest drożej.....ale dla tego że więcej......

Mam 2.0 i jak do tej pory byłem zadowolony. Choć zarówno u mnie jak i komuś również (czytałem przed chwilą temat) obróciło panewki korbowodowe....Zapewne zdarzyć się może, bo np mogło spaść ciśnienie oleju na pompie....

Jednak nie słyszałem aby tak się stało w 2.5v6....choć opinie są w 100% ku temu że 2.0 jest trwalszy. Choć kultura pracy itd.....skłaniają ku V-ce

Spalanie różni się w oby dwóch wersjach (2.0 vs 2.5) o nie wiele ponad 1 litr/100km.....

Co do oszczędzania.....i malucha........

Pisałem to, bo.....kupując auto tej wielkości, to im mniejszy silnik tym większe spalanie aż tak do poziomu mniej więcej 2.0.....później różnice stają się tak nieznaczące ze do 2.5 nie ma znaczącej różnicy...... Musiałbyś mieć w galu motor ok 3.0-3.5 żeby miało znaczenia spalanie....

A spalanie klasuje się na poziomie 10-13l/100km w dowolnej konfiguracji poza 2.5 v6 TT.
Więc kupując duże auto nie masz co liczyć że spali 7....

Mój brat jeszcze niedawno mając Eclipse chodził i mówił ze pali 7 na mieście.....dziś jak mu to przypominam to się śmieje....

Nie ma takiej opcji.....

1380kg gotowy do jazdy......musi spalić......nie masz co się łudzić że weźmie Ci mniej.....

gal 2.0 to chyba tylko na trasie schodzi do okolic 7-8l.....
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-08-2009, 22:20   

Forest_Taft napisał/a:

różnica wynika głównie z większej ilości cylindrów i np w 2.0 jako w rzędówce masz 4 cylindry i po 4 zawory nań.....czyli 16v. Popychaczy 16 x 20zł = 320zł.

V6 ma te same popychacze, ale ma ich 24....już jest drożej.....ale dla tego że więcej......


V6 ma zupelnie inne popychacze. I nikt normalny nie wymienia 24 popychaczy tylko te mocno zuzyte. Wiekszosc popychaczy po czyszczeniu i zalaniu ceramizerem przestaje cykac

Forest_Taft napisał/a:

Mam 2.0 i jak do tej pory byłem zadowolony. Choć zarówno u mnie jak i komuś również (czytałem przed chwilą temat) obróciło panewki korbowodowe....Zapewne zdarzyć się może, bo np mogło spaść ciśnienie oleju na pompie....

Jednak nie słyszałem aby tak się stało w 2.5v6....choć opinie są w 100% ku temu że 2.0 jest trwalszy. Choć kultura pracy itd.....skłaniają ku V-ce


Jak juz pisalem kiedys to bujda. V6 jest mniej skomplikowany pozatym zawsze silniki w V z racji konstrukcji i charakterystyki sa trwalsze od rzedowek. 2.0 w Galancie czyli 4G63 ma ta wade ze ma walki balansowe wiec pare panewek wiecej do obrocenia, problemy z ustawieniem rozrzadu itd.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
kamil87 
Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 33
Skąd: dębica
Wysłany: 26-08-2009, 22:28   

Hehe, jednak to prawda im więcej wiem tym mniej wiem.
Już tak mam w głowie pełno że szok.
Dla każdego jest lepsze coś innego, każdy ma swoją opinie i napewno nie uzyskam jednoznacznej odpowiedzi.
Dziękuje Wam za każdą pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.