Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z LPG, sekwencja na wolnych obrotach gaśnie!!
Autor Wiadomość
bielonek
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2007, 07:57   Problem z LPG, sekwencja na wolnych obrotach gaśnie!!

Mam następujący problem z moim Mitsubishi (tym Galantem co w opisie). Półtora miesiąca temu założyłem do niego sekwencje wszystko ładnie pięknie chodzi moc praktycznie ta sama, spalanie w okolicach 11 l/100km, ale gdy się nagrzeje i obroty spadną to nierówno chodzi i potrafi nawet zgasnąć, dlatego też podczas jazdy, gdy dojeżdżam do czerwonego światłą albo przyhamowuje na krzyżówce to gaśnie. Musze mieć włączoną cały czas Klimę bo ta podnosi obroty (tak jest w Galantach że jak włączasz Klimę to obroty rosną a nie spadają pod obciążeniem) i już wtedy jest wszystko ok. aczkolwiek na tej klimie też odczuwa się nierówność obrotów i raz na jakiś czas też zgaśnie.

Dodam że zmieniłem świece i kable na NGK tak jak radzą na forum.
Pozdrawiam.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-07-2007, 11:24   

Przy SGI jest coś takiego jak korekta temperaturowa - im goręcej tym wzbogacenie jest większe - może coś z tym można by było zrobić. Poza tym warto by było ustawić mapę gazu dopiero jak samochód będzie maxymalnie rozgrzany do temp optymalnej - i nie patrzeć na wskazówkę temeratury tylko troche pojeździć żeby wszystko się rozgrzało odpowiednio. A nie odczuwasz na przykład że samochód gorzej "idzie" jak jest rozgrzany??
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
bielonek
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2007, 13:01   

Właśnie że wszystko jest dobrze jak się rozgrzeje ma kopyto takie jak zawsze i wszystko gra… dojeżdżam do najbliższych świateł, noga na sprzęgło a on nagle spada z obrotów i najczęściej gaśnie (jak jest wyłączona Klima) albo po prostu wskazówka obrotomierza szaleje od 600 do 800 obr./min. . Na klimie ma obroty wyższe tak około 900-1000 obr./min., ale też potrafi czasem zgasnąć na światłach albo krzyżówce. Jak przełączam na benzynę to chodzi jak pszczółka obroty w porządku i nie gaśnie. Dodam że gaz powinien się już ułożyć bo przez te półtora miesiąca zrobiłem jakieś 9000 tyś. km.

Jak ktoś miał podobne przejścia po założeniu sekwencji to proszę o poradę jak się pozbyć tych problemów i żeby więcej nie zajeżdżać do mechanika.
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 30-07-2007, 12:28   

Ja bym się nie opierniczał. Zakład ci musi gwarantować poprawna pracę.
Dotąd bym jeździł, aż wyleczą sekwencje z gaśnięcia na wolnych obrotach.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 30-07-2007, 13:56   

a co to za instalacja>?
_________________
Sylwia
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-07-2007, 20:56   

MI podniesli mapę wtrysku tzb czsy otwarcia wtryskiwaczy na wolnych, bo czyłem lekki drżenie silnika.... po korekcie wszytko jest ok. jedz do nich niech vreguluja.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Mentor
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2009, 11:42   

Witam serdecznie
Nie wiem czy tu mogę...jeżeli coś to przepraszam.

Niedawno kupiłem Galanta z 97 w gazie (Voila plus-podobno jakiś szajs). Wczoraj jechałem i niestety strzelił mi z gazu co zdarzało mu się raczej rzadko. Po tym fakcie co rano lub na zimny silnik mam straszne falowanie obrotów które spadają nawet do 100 obr/min przez jakieś 5-10 min aż do rozgrzania silnika(nie gaśnie)...później jest wszystko ok.
Na benzynie wszystko jak należy.
Znajomy powiedział mi że może to być spowodowane zepsutym przepływomierzem lub zużytym już akumulatorem który resetuje komputer.

Dziękuje za wszelka pomoc.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-08-2009, 12:52   

Mentor, napisał/a:
Niedawno kupiłem Galanta z 97 w gazie

to zmień już swój opis : "Auto: Nie posiadam"

Czy instalacja jest sekwencyjna :?:
Znajomy ma rację, że od strzału mogło uszkodzić przepływomierz. Choć na benzynce też powinien szwankować.
Na początek mi to wygląda na złe ustawienia instalacji lub przewody / świece WN.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Mentor
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2009, 15:02   

Instalacja nie jest sekwencją
Świece będę wymieniał w tym tygodniu tylko muszę się zorientować jakie...
Gazownik polecił mi NGK BPC 6E do tego gazu.
Dzięki za szybką odpowiedź
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 26-08-2009, 23:34   

bielonek napisał/a:
dojeżdżam do najbliższych świateł, noga na sprzęgło a on nagle spada z obrotów i najczęściej gaśnie


Miałem podobny problem w swoim Miśku . Nie napisałeś jaką masz dokładnie sekwencję. Jeśli nie wiesz to wstaw chociaż jakieś fotki. U mnie problem zniknął gdy na nowo nawierciłem kolektor tzn. tak jak powinno być to zrobione prawidłowo, czyli jak najbliżej komory spalania. Do tego zmieniłem wtryski na bardziej wydajne i autko już nie gaśnie.
PS Poczytaj ten temat może w czymś pomoże. Sigma problemy z instalacją LPG
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 04-12-2010, 10:25   

mam taki problem, od kilku dni po przełączneiu na lpg silnik gaśnie po kilku sekundach, mam instalację sekwencyjną filtry mają przejachane 12 tyś ,czy to może być wina filtra fazy lotnej ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-12-2010, 14:57   

A paliwo masz :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 05-12-2010, 15:47   

paliwo jest 1/4 PB i pełny zbriornik LPG
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-12-2010, 17:43   

Może elektrozawór szwankuje, odcina paliwo.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 05-12-2010, 18:35   

też o nim myślałem jutro jadę do serwisu, zobaczymy o co chodzi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.