Sigma 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-08-2009, 01:22 Sigma 4x4
|
|
|
Wracając do domu ok. godziny temu widziałem i zastanawiam się, czy to sticker-tuning, czy faktycznie było to 4x4. Sigma Wagon na warszawskich blachach. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2009, 08:14
|
|
|
Bartek, jestes starą wygą forumową a jeszcze takie pytania zadajesz Nigdy nie było Sigmy 4x4 nawet jednej sztuki fabrycznie wyprodukowanej, a jeśli coś takiego widziałeś to albo dałeś się nabrać albo faktycznie coś takiego ktoś zrobił ale to już był by kosmos i nie wyobrażalna kasa zwłaszcza w kombi gdzie buda musiała by być cała cięta i przerabiana cała płyta podłogowa , a tak a propos po czym to wnioskowałeś ze mogło być to 4x4????? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-08-2009, 08:16
|
|
|
Raczej to "tjuning". Jeśli było 4WD to tylko w wersjach sedan i to w Japonii. Malutki napis na grillu FULL TIME 4WD. Niestety nie było nam dane...gdyby były w wersji LHD to podejrzewam że taką bym kupił |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-08-2009, 09:49
|
|
|
kosior1975, wiedziałem, że mnie zbesztacie
Po czym - nie mielił kołami na mokrym (ale fakt, że odpychał się nierewelacyjnie - bardzo szybko zobaczyłem znaczek
lukasz12 napisał/a: | FULL TIME 4WD |
najpierw na drzwiach przednich ponad listwą, a później malutki w grillu..... Generalnie body kojarzące się z Sigmą, ale ekspertem od Sigm nie jestem, więc się pytam bardziej obeznanych
[ Dodano: 27-08-2009, 09:50 ]
Legnum LHD też z fabryki nie było nam dane, a jednak |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-08-2009, 09:57
|
|
|
Wątpliwe, tym bardziej że to kombi. Kombi produkowane w Australii, mimo że było także oferowane na rynku japońskim (czytaj: wymagającm) to oni tam nawet nie dawali silnika 24V tylko zwykła 3.0 12V SOHC. A sedany które produkowali w Japonii miały właściwie tylko silniki 24V: 2.0 SOHC (początkowo 125 km 12V i 144 km 24v) i 2.5 DOHC 175 km (ten co w Galancie 4x4 E88A) i 3.0 DOHC 210 km - ten co w 3000GT |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 27-08-2009, 15:45
|
|
|
mhm - może to było diamante - przerobione na kombp bo nie mam pomysłu na cośinnego - albo karoseria podmieniona |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2009, 16:20
|
|
|
No a ja to potwierdzam, widziałem raz sedana lecz nie wiem jaki miał znak diamante czy sigma. Na pewno było 4x4 bo stał w komisie i go sobie oglądałem. Także nie negujcie chłopaki, nie negujcie. Piszę oglądałem nie patrzyłem na znaczek.
EDIT.Było to Diamante.
A tu do poczytania:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Diamante |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-08-2009, 00:32
|
|
|
VirMan napisał/a: | mhm - może to było diamante - przerobione na kombp bo nie mam pomysłu na cośinnego - albo karoseria podmieniona |
Albo to było AŁDI A4 1.9 TDI bo to mój ulubiony model i silnik...
a tak na serio Diamante - niższy dach,brak ramek i brak szybek w słupkach
Sigma - ramki i wyższy dach
Diamante Wagon = Sigma Kombi - jedna i ta sama karoseria i w sumie oparta na sedanie w przedniej części (te same drzwi, maska, błotniki itd)
Wg mnie podniecamy się tym że sobie ktoś do kombi dał naklejki i robimy z tego dyskusje na kilka stron |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2009, 07:19
|
|
|
Bartek, nikt Ciebie tu nie beszta po porostu jest to praktycznie nie możliwe by w wersji kombi był napęd na 4 kola , zrobienie czegoś takiego to naprawdę trzeba mieć wiedzę i warsztat taki jak nie raz się ogląda na discovery programy gdzie budują samochody ale tam auta kosztują po 100 000$ najmniej tak wiec uważam ze musiał by być prawdziwy desperat z grubym portfelem i maniak akurat sigmy żeby coś takiego zrobić to jest praca na kilka dobrych miesięcy i to dla całego sztabu ludzi by sigmę zrobić na 4x4
A co do sigmy sedan autoR, to na pewno nie była to z napędem na 4 kola tylko ze skrętnymi 4 kolami taką sigmę ma choćby lukasz12, i kończymy te wywody bo żółte ludziki się wkurza i zamkną forum |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-08-2009, 08:37
|
|
|
Co do Sigmy z napędem 4x4 - w Europie było tylko 4WS ale w Japonii była 4WD też. Zarówno Sigma jak i Diamante. Jak komuś chce się grzebać to wystarczy poszukać w CAPS z Japonii. Oznaczenie modelu to F25A i F27A (2.5 i 3.0 odpowiednio) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2009, 22:37
|
|
|
kosior1975 napisał/a: | Bartek, nikt Ciebie tu nie beszta po porostu jest to praktycznie nie możliwe by w wersji kombi był napęd na 4 kola , zrobienie czegoś takiego to naprawdę trzeba mieć wiedzę i warsztat taki jak nie raz się ogląda na discovery programy gdzie budują samochody ale tam auta kosztują po 100 000$ najmniej tak wiec uważam ze musiał by być prawdziwy desperat z grubym portfelem i maniak akurat sigmy żeby coś takiego zrobić to jest praca na kilka dobrych miesięcy i to dla całego sztabu ludzi by sigmę zrobić na 4x4
A co do sigmy sedan autoR, to na pewno nie była to z napędem na 4 kola tylko ze skrętnymi 4 kolami taką sigmę ma choćby lukasz12, i kończymy te wywody bo żółte ludziki się wkurza i zamkną forum |
Zrobiłem i to niejedno auto przerabiając je z FWD na AWD i wiem coś o takich przeróbkach.
Nie musisz oglądać tego na Discovery, nie musisz mieć 100000$ - zapraszam do Lublina .
Wiem co widziałem i nie wykluczone że byla to jakaś przeróbka. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 29-08-2009, 13:39
|
|
|
HA! wiedzuałem - łukasz - chyba wygrałem jednak zakład - da sięzrobić i w normlnych warunkach i chyba działa - sary temat - no nic - ja mam w planach hybrydkęzrobić - tylną oś napędzić elektrykiem z dwóch priusów , to da całkiem fajnego kopa no i spalanie spadnie jak zrie regeneracyjne hamowanko |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2009, 18:35
|
|
|
autoR, czy potrafisz dokładnie czytać? jeszcze raz wiec napisze ze sigma kombi to nie jest to samo co sedan jest zupełnie inna płyta podłogowa, sedan ma nie zależne zawieszenie i owszem sedana można przerobić na 4x4 ale nie kombi trzeba by podłogę ciąć i przerabiać cały tył !!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 29-08-2009, 18:36 ]
lukasz12, ale Ty mówisz wciąż o sigmach sedan prawda???????? |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2009, 19:32
|
|
|
Kosior a Ty umiesz
Mówię, że się da i tyle, i nie przeszkadza mi podłoga. Proszę, dla chcącego i potrafiącego nic trudnego. Czasami może ograniczać nas budżet
Jak chcesz to mogę napisać Ci listę części do takiej konwersji cobyś wiedział co zamawiać.
Takie konwersje robione w w Galantach EA,Civicach 92-95 i w różnych nadwoziach (coupe, hatch.,sedan). Kolega pod Rzeszowem dał radę sobie z coltem CAO, ktory rowniez wymaga przerabiania podlogi. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 29-08-2009, 20:43
|
|
|
autoR napisał/a: | Kolega pod Rzeszowem dał radę sobie z coltem CAO, ktory rowniez wymaga przerabiania podlogi. |
masz na mysli colta z silnikiem z twojego EVO II??? Widzialem na własne oczy, potwierdzam. Jeżdzi to świetnie. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|