Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 12:40		 | 
	
			[Carisma] Przed liftem 1.8 czy po lifcie 1.6 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kazik70  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 13:38   [Carisma] Przed liftem 1.8 czy po lifcie 1.6
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Lepiej wybrać Carisme przed liftingiem ale z motorkiem 1.8 (nie GDI, szukam auto do zagazowania),
 
czy może lepiej po liftingu z tym że 1.6?
 
 
Jakie zmiany oprócz kosmetyki wystąpiły podczas liftingu?
 
 
Czy 99r zmienili coś w zawieszeniu?
 
 
Tutaj:
 
http://www.motofakty.pl/a...1995_2004_.html
 
 
można przeczytać że w autach przed 1999 r. występują usterki wahaczy osi przedniej i gumowych łączników stabilizatorów. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adaśko  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 13:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja bym polecał wersje przed liftem ze wzgledu na slnik bo sam przez 4 lata jezdzilem taka carisma i nie miałem rzadnych problemów z tym silniczkiem a byl on zagazowany i to zwykła instalacja mieszalnikowa i sprawowal sie bez zarzutu.jesli chodzi o zawieszenie to bardziej tylem bym sie przejmował niz przodem bo problemów niema z wymiana przedniego zawieszenia i nie sa to drogie kosztu gorzej juz jest z tylnim gdzie jest ono wielowachaczowe.obecnie mam carisme 1,6 z holenderska instalacja gazowa i powiem ci ze zamieniłbym sie spowrotem na moja stara cari z silniczkiem 1,8 115KM bo tam to było czym jechać a w 1,6 to juz nie to samo ale wybór należy do Ciebie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kazik70  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 16:32   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Spoko    o taką właśnie odpowiedź mi chodziło. A jak jeszcze z tym zawieszeniem szukać rodzcznika od 99 w góre. Czy się tym aż tak nie przejmować? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adaśko  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 17:32   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ale w carismach silniki 1,8 115 KM montowano tylko do 1997 roku a pozniej to juz GDI byly montowane a go zagazowac jest ciezko choc sa osoby co maja zagazowane akie silniczki ale to sa duzo koszty zalozenia instalacji gazowej wiec ja bym polecił raczej poszukac zadbanego egzemplarza z silniczkiem 1,8 115KM i zagazowac sekwencja dobra.Jesli jednak wolicz wersje po lifcie to tam tylko i wylacznie 1,6 silnik wchodzi w gre do gazu.sadze ze niema czym sie przejmowac jesli chodzi o zawieszenie bo to niejest kłopot bardziej bym zwrocil uwage na stan skrzyni biegów bo to bolaczka carismy jesli chodzi o silnik 1,8 i 1,6 oczywiscie GDI odpada bo tam made in Japan skrzynia a nie francuska. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kazik70  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 17:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Silnik 1.8 ma 116 koni jeśli być drobiazgowym i był produkowany do 2000r. Jest jeszcze wersja 140 konna. Takie dane podaje autocentrum.pl. Widziałem nawet raz taką po lifcie z tym silnikiem, ale cena była nieosiągalna dla mnie.
 
 
Jak zwrócić uwage na skrzynie, na co patrzeć? Kto ma zagozowane GDI? pogadał bym z nim. Rozmumiem że instalacja z wtryskiem gazu podchodzi, tak? Tylko kosztuje mocno. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adaśko  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 18:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | turek61 ma cari taka własnie wiec do niego prosze o kontakt. ciezko tak wzrokowo ocenic skrzynie ale zawsze mozna podjechac do jakiegos dobrego mechanika i niech zobaczy jak biegi wchodza czy niema wycieków i czy niepracuje za głosno.do zwyklego silniczka mozesz i mieszalnikowa zalozyc ale ja bym polecał jednak sekwencje chic sam 4 lata na mieszalnikowej i nienarzekalem | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kazik70  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 18:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Powiedz mi jeszcze jakie przebiegi wytrzymują te silniki. Jest jedna niedaleko mnie na sprzedasz ma już ponad 240tys. Dużo? Mało? Średnio? Jak jak się do tego ustosunkować? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adaśko  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 18:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja swoja obecna cari kupilem z przebiegiem 193000km a silniczki te wytrzymuja spokojnie 400.000km | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ZEROSUPER  		  
		 
         Mitsumaniak MastaOfDiseasta
  
  
                  Auto: Space Star 1.8GDI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 420 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 18:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Po lifcie nie montowano w Cari jednostek 1.8 SOHC 116KM i 1.8DOHC 140KM tylko zmodyfikowane (słabsze) 1.8 GDI 122KM. Przed liftem GDI ma 125 KM. Silnik 140KM był montowany w wersji MSX.
 
GDI mozna zagazować, jest do tego instalacja V generacji LPI. W polsce chyba tylko trzy warsztaty które sie tym zajmują. Koszt instalacji to jakieś 8-9 tyś zł.
 
Co do silników to na forum są egzemplarze mające koło 500tyś przebiegu i latają więc 240 to przynajmniej połowa drogi    | 
             
						
				_________________ Space Star GDI:
 
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356
 
 
Carisma GDI:
 
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513
 
 
http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kazik70  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-09-2009, 11:19   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ech tym razem ostatne pytanie    jak ocenicie koszt utzymania carismy wogule oraz między pierwszą a drugą generacją. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ZEROSUPER  		  
		 
         Mitsumaniak MastaOfDiseasta
  
  
                  Auto: Space Star 1.8GDI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 420 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Robson86  		  
		 
         Forumowicz Life is a Race
  
  
                  Auto: Carisma GDI Elegance 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2009, 20:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kazik70 napisał/a: | 	 		  | Jakie zmiany oprócz kosmetyki wystąpiły podczas liftingu? | 	  
 
standart to stabilizator na tylnej osi, tarczowe hamulce w kazdej wersji silnikowej, poszerzenie rozstawu kol bodajze osi tylnej, standart to 15calowa felga, ogolnie poprawili bledy (usterki) wielku dzieciecego. 	  | kazik70 napisał/a: | 	 		  | jak ocenicie koszt utzymania carismy wogule oraz między pierwszą a drugą generacją. | 	  
 
wszystko zalezy jak dane autko jest utrzymane. Jesli jest z dobrych rak to i Renault czy fiat nigdy nie zawiedzie    
 
Pozdroo | 
             
						
				_________________ Robson- Kielce
 
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 
-00149/KMM -
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |