Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Stabilizator
Autor Wiadomość
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2009, 22:06   [EAxx] Stabilizator

witam czy mógłby ktoś powiedzieć gdzie mogę zakupić łączniki i gumy stabilizatora na tylne zawieszenie bo nigdzie nie mogę tego dostać z góry wielkie dzięki i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Owczar 31-08-2009, 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pudzian 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A '99 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-04-2009, 22:24   

Ja akurat dzisiaj zamawiałem gumy w serwisie. Koszt coś około 30zł/sztuka. Dokładnie będę wiedział jutro.
W IC gum mi nie znaleźli niestety.
Ostatnio zmieniony przez pudzian 08-04-2009, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-04-2009, 22:27   

W InterCarsie sklep.intercars.pl nawet na szybko znalałzem łącznik, a gumy nie zdążyłem, bo coś im się wysypało :)
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-04-2009, 22:38   

W IC za 555 trzeba zapłacic ok 50 zł http://sklep.intercars.co...ic=0&lang_id=PL a gumy stabilizatora tylko serwis , w katalogu IC nie posiadaja
 
 
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2009, 08:08   

rozumiem . a jak jest cena takiego łącznika stabilizatora?
 
 
pudzian 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A '99 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-04-2009, 09:30   

W IC najdroższy (firmy 555) bez zniżek kosztuje chyba coś koło 90 zł.
Dopiero teraz zauważyłem, że deejay podał cenę 50 zł więc to do sprawdzenia, ale 50 zł to chyba kosztuje JC :) . Wszystko zależy jakiej to ma być firmy. Najlepiej jak zadzwonisz albo podjedziesz i wypytasz bo te ceny na stronie mogą się minimalnie różnić, albo wejdź sobie TUTAJ i sam wyszukaj części jakiej potrzebujesz :wink:
 
 
tompi30 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5 AUT.
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 20
Skąd: PŁOCK
Wysłany: 09-04-2009, 11:16   

kupowałem teraz gumy u Japaneze 24zł szt + 12 wysyłka
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-04-2009, 22:09   

50 zł to cena po rabacie 30%-wym i cena dotyczy łacznika stabilizatora na tył firmy 555
 
 
OLV 
Forumowicz
MitsuManiak


Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 117
Skąd: Gdansk
Wysłany: 16-07-2009, 11:43   

Servis Mitsubishi w Niemczech
Orginalne gumy stabilizatora 4,60 euro sztuka ( potrzebne 2 )
Orginalne lączniki stabilizatora tył 49,50 euro sztuka ( potrzebne 2 )
 
 
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-2009, 13:41   

Ja mam pytanie apropo łączników drążka stabilizatora do tyłu i nie tylko.

Chodzi o to że strasznie rzucało mi tyłem wymieniłem amorki z tyłu, które były zajechane na śmierć, pomogło to na jakieś dwa tygodnie po czym zarzucanie tyłu powróciło, potem zaczęło walić i jeszcze bardziej rzucać. wczoraj wlazłem pod auto i okazało się że przy prawym kole odpiął się łącznik stabilizatora.

Teraz mam pytanie. Chce je wymienić - kupię dwa łączniki ale czy to wystarczy czy trzeba do tego dokupić coś jeszcze? Jakieś gumy lub coś takiego jak tak to co konkretnie jest mi potrzebne do prawidłowej wymiany i czy dam rade zrobić to sam. Amorki zmieniałem sam z kolegą.

Drugie pytanie to czy jak tak mi wozi tyłek to czy wymiana tylko łączników mi pomoże czy trzeba też wymienić inne części z tylnego zawieszenia w IC widziałem że mają też jakieś silentblocki. Jak sprawdzić czy one są sprawne własnymi domowymi metodami?

Proszę o pomoc.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-08-2009, 14:42   

Voltron napisał/a:
kupię dwa łączniki ale czy to wystarczy czy trzeba do tego dokupić coś jeszcze?
Dokup 2 szt. gum na drążek stabilizatora. Skontaktuj się z japaneze i on sprzeda Ci oryginały w bdb cenie.
Voltron napisał/a:
czy dam rade zrobić to sam
Bez problemu, ale jeśli łączniki nie były nigdy wymieniane to na 120% ich nie odkręcisz. Trzeba je odciąć flexem. Problem w tym, że w/w sprzętem dojdziesz tylko do dolnych śrub łączników i aby odciąć górne śruby musisz cały drążek stabilizatora wymontować z auta. W zasadzie nic strasznego, ponieważ zmieniasz też gumy na w/w drążku, więc OK. Po prostu najpierw odcinasz dolne śruby łączników, następnie odkręcasz 4 śruby od obejm trzymających gumy drążka, wyjmujesz drążek z auta, odcinasz górne śruby łączników, montujesz nowe łączniki (przykręcając górne śruby), wsadzasz drążek na swoje miejsce, przykręcasz obejmy gum drążka, przykręcasz dolne sruby łączników i masz po robocie.
Voltron napisał/a:
czy jak tak mi wozi tyłek to czy wymiana tylko łączników mi pomoże
A kto to ma wiedzieć czy masz luzy na innych elementach zawieszenia czy nie? :wink:
Voltron napisał/a:
Jak sprawdzić czy one są sprawne własnymi domowymi metodami?
Breszka (łom), łyżka do zdejmowania opon itp. i do dzieła.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-08-2009, 17:26   

Voltron napisał/a:
Chodzi o to że strasznie rzucało mi tyłem wymieniłem amorki z tyłu, które były zajechane na śmierć, pomogło to na jakieś dwa tygodnie po czym zarzucanie tyłu powróciło


a geometrie tyłu chociaż sprawdziełes :?: , nie jest konieczna przy wymianie tych elementów , ale dla własnego spokoju bym sprawdził :wink:
 
 
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-09-2009, 07:44   

deejay napisał/a:
Voltron napisał/a:
Chodzi o to że strasznie rzucało mi tyłem wymieniłem amorki z tyłu, które były zajechane na śmierć, pomogło to na jakieś dwa tygodnie po czym zarzucanie tyłu powróciło


a geometrie tyłu chociaż sprawdziełes :?: , nie jest konieczna przy wymianie tych elementów , ale dla własnego spokoju bym sprawdził :wink:


Geometria była robiona przed tą całą historią z zarzucaniem tyłkiem i wszystko było ok.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-09-2009, 10:25   

Voltron, jakie amorki założyłeś?
 
 
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-09-2009, 10:49   

KYB Excel-G nowe 2 sztuki.

Operacja zakończona xD

Gumy do drążka stabilizatora zakupiłem w ASO Mitsu koszt 33 zł szt. łączniki kupiłem w IC ze zniżką 28% wyszło mnie 92 zł (łączniki Yamato 2 szt.).

Robota bardzo przyjemna. Łączniki nie były wcześniej zmieniane - widać gołym okiem, a nie było większych problemów z odkręceniem. Trochę WD40 na nakrętki opukanie młotkiem i poszło. Z pierwszą śrubą trochę się męczyłem bo się zapiekła ale w końcu dało rade.
Jeden klucz 14 zakładałem z wewnętrznej strony i zapierałem o wahacz 17 z drugiej strony sporo siły i trochę cierpliwości i się udało bez cięcia.
Odkręciłem łączniki z zewnętrznych stron potem drążek. Drążek na imadło odkręciłem łączniki do końca założyłem nowe potem wszystko poprzykręcałem i ot cała filozofia.
Zajęło mi to 1,30 h robiłem z kolegą, koszt tyle co za graty czyli 158,06.

Jestem zadowolony nie muszę zaciskać zębów i zamykać oczu przy każdej studzience, torach tramwajowych czy zwyczajnych dołkach. Nic nie wali nie rzuca strasznie tyłem samochodu choć na dużych nierównościach lekko jeszcze zarzuca ale pewnie trzeba coś tam jeszcze wymienić.
Ostatnio zmieniony przez Voltron 09-09-2009, 07:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.