Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:50
kopci...
Autor Wiadomość
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2009, 21:54   

jaceksu25, widzę ze kolejny amator '' a może się uda a może nie'' kolego jeszcze raz poruszę ten wątek bo już na tym forum było to kilka razy opisywane nie porównuj zapyziałego R4 do V6 to są zupełnie inne silniki i Ty jako majsterkowicz robiąc coś dla siebie możesz stosować takie zapyziałe techniki w swoim garażu i ciebie stać na eksperyment a wypisując tutaj jakieś bzdury ładujesz ludziom którzy (wcale nie muszą się znać na mechanice) głupoty do głowy .Bo dzięki takim ''mądrym'' wypowiedziom przyjeżdża później do mnie na warsztat jeden forumowicz z drugim i zaczyna mieć do mnie pretensje ze dlaczego ja chce zdejmować głowice do uszczelniaczy a mnie nie chce się tłumaczyć ludziom do okola ze ktoś opisuje na forum taka metodę a nie inna i ze można to zrobić taniej i prościej a dla mnie to można tylko popaść w tarapaty . Żaden szanujący się mechanik ani zakład mechaniczny nie stosuje takiej metody bo każdy chce mieć gwarancje swojej roboty Takie metody jak Twoja zachowaj dla siebie i ćwicz na swoich własnych samochodach a mechanika nie uczy mechaniki.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2009, 21:55   

jaceksu25, widzę ze kolejny amator '' a może się uda a może nie'' kolego jeszcze raz poruszę ten wątek bo już na tym forum było to kilka razy opisywane nie porównuj zapyziałego R4 do V6 to są zupełnie inne silniki i Ty jako majsterkowicz robiąc coś dla siebie możesz stosować takie zapyziałe techniki w swoim garażu i ciebie stać na eksperyment a wypisując tutaj jakieś bzdury ładujesz ludziom (którzy wcale nie muszą się znać na mechanice) głupoty do głowy .Bo dzięki takim ''mądrym'' wypowiedziom przyjeżdża później do mnie na warsztat jeden forumowicz z drugim i zaczyna mieć do mnie pretensje ze dlaczego ja chce zdejmować głowice do uszczelniaczy a mnie nie chce się tłumaczyć ludziom do okola ze ktoś opisuje na forum taka metodę a nie inna i ze można to zrobić taniej i prościej a dla mnie to można tylko popaść w tarapaty . Żaden szanujący się mechanik ani zakład mechaniczny nie stosuje takiej metody bo każdy chce mieć gwarancje swojej roboty Takie metody jak Twoja zachowaj dla siebie i ćwicz na swoich własnych samochodach a mechanika nie uczy mechaniki.
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2009, 22:18   

kosior1975, słoma ci wystaje


Rajek, nie przeszukiwałem Twoich wypowiedzi - masz LPG w swojej sigmie?
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-08-2009, 08:35   

jaceksu25 napisał/a:
kosior1975, słoma ci wystaje

kosior strasznie masz "chamskie wypowiedzi"!!!


Rajek, nie przeszukiwałem Twoich wypowiedzi - masz LPG w swojej sigmie?


tak mam gaz.
_________________

 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 31-08-2009, 09:26   

Kosior i Jacek - apeluję do Was żeby się nie naparzać w ten sposób - nie róbcie tego bo będe zmuszony edytować...
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2009, 20:23   

ok przepraszam zachowałem się :mrgreen: jak gówniarz :smilebox: :salute:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.