 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sigma 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2009, 20:29
|
|
|
autoR, ok i bez obrazy faktycznie kończymy ten temat bo brnie to w ślepą uliczkę i jeszcze ktoś się tutaj pokłóci a tego nie chce ale szczerze powiem ze zrobienie 4x4 w sigmie bardzo mnie interesuje |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 31-08-2009, 20:32
|
|
|
Ja dlatego proponuje sedana - podejście podobne jak w Galantach VR4 - bierzesz japońskie Sigme/Diamante F27A - masz płytę podłogową 4WD z wałem skrzynią i wszystkim, do tego być może pasuje skrzynka MT od 3000Gt i montujesz do tego 6G72 twin turbo. Oczywiście trzeba przerobić toto na wersję lewostronną. Ale minimum ingerencji w strukturę nadwozia a efekt może być ciekawy - zwłaszcza jak dasz silnik twin turbo albo chociaż 3.5 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2009, 20:36
|
|
|
oczywiście jak dawać to silnik tylko na dmuchawach, a co niech ma to ze 400KM pod maską |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 31-08-2009, 20:38
|
|
|
No z tego co sprawdzałem. Silniczek 3.5 ma takie parametry:
(w Debonair)
191 KW @ 6000 i 324 NM @ 4500
Natomiast 3.0 TWIN TURBO ma
240 KW @ 6000 i 425 NM @ 2500.
Tutaj jest spora różnica ale 3.5 jednak jest bardziej zaniedbanioodporny i więcej zniesie niż uturbiony. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31-08-2009, 20:54
|
|
|
gdyby mu podnieść elektro turbinką o 10% cisnienie - to mamy 210 / 5500 i 360 / 3500 - mniej wiecej |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|
|