 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
na zimnym nie pracuje jeden cylinder |
Autor |
Wiadomość |
K_iju [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2008, 20:11 na zimnym nie pracuje jeden cylinder
|
|
|
WITAM.od tygodnia mam problem w gt z 92r bez turbo.Na zimnym silniku odpala ale nie na wszystkie cylindry.Na drugim cylindrze nie pracuje choć jest iskra i świeca też dobra.Dopiero po rozgrzaniu do temperatury normalnej i wyłączenu się ssania załapuje na wszystkie.Błędów nie ma.Proszę o poradę.pozdrawiam!
[ Dodano: 09-05-2008, 22:54 ]
problem rozwiązało wyjęcie wtrysku i zamienienie go z innym wtryskiem z innego cylindra,samochód odżył jak nigdy tylko czemu ten zły wtrysk działa normalnie na innym cylindrze to nie wiem.Pewnie z czasem siądzie,ale narazie git.Pozdrówka |
|
|
|
 |
MARIANO69
Forumowicz Turbomaniak!!!

Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: JASIEŃ koło Żar
|
Wysłany: 11-05-2008, 10:40
|
|
|
Wtryskiwacz poprostu mógł się przywiesić
przy wyjmowaniu zruszyłeś go mechanicznie i działa
Pozdramiam! |
|
|
|
 |
TroyaN [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 07:41
|
|
|
miałem tak samo u mnie winna była świeca. Powyżej 2000 obr wkręcał się na wszystkie gary. Najgorzej że była to świeca na 6 garze czyli pod kolektorem ssącym więc znów kupa zdejmowania |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 21:33
|
|
|
kurcze, u mnie podobnie sie dzieje.Jak odpalam na zimnym nie pracuje rowno wrecz da sie odczuc ze na wszystkich cylindach 'nie robi' jak sie rozgrzeje jest ok ale w trakcie jazdy do 2.5 tys problem sie powtarza dopiero po przekroczeniu 3tys jest ok. Podejrzewam ze potrzeba wymienic swiece to i przy okazji wymienie przewody a potem jezeli problem nie zniknie bede szukal innej przyczyny. Tak przy okazji jakie kable kupic,gdzie najlepiej tzn najtaniej zrobic zakupy kabli jak i swiec.Pozd |
|
|
|
 |
flamaster
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 29 Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
|
Wysłany: 01-09-2009, 12:18
|
|
|
mam podobny problem, może ktoś mi doradzi, bo u mnie auto po odpaleniu go rano pracowało tylko na 3 cylindry, potem się zgrzewał i było ok. Podczas jazdy, gdy miał te 2,5 - 3k obrotów, nagle znów przestawał palić na połowę garów i znów zaczynał. Potem wymieniłem komplet przewodów na nowe (dałem za nie 250zł) i nowe świece zgodnie z katalogiem. Teraz nie pali bez przerwy na te same 3 gary (dwa z jednej, 1 z drugiej strony). Zdejmowałem fajki podczas pracy silnika, iskra by słonia zabiła. Nie wiem co może być. Od początku jak go kupiłem pali mi się check engine. |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-09-2009, 20:23
|
|
|
flamaster, poczytaj kilka Wątków o ECU to dokładnie będziesz wiedział jak samemu wpiąć się w kompa i zczytać błędy |
|
|
|
 |
|
|