Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
na zimnym nie pracuje jeden cylinder
Autor Wiadomość
K_iju
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 20:11   na zimnym nie pracuje jeden cylinder

WITAM.od tygodnia mam problem w gt z 92r bez turbo.Na zimnym silniku odpala ale nie na wszystkie cylindry.Na drugim cylindrze nie pracuje choć jest iskra i świeca też dobra.Dopiero po rozgrzaniu do temperatury normalnej i wyłączenu się ssania załapuje na wszystkie.Błędów nie ma.Proszę o poradę.pozdrawiam!

[ Dodano: 09-05-2008, 22:54 ]
problem rozwiązało wyjęcie wtrysku i zamienienie go z innym wtryskiem z innego cylindra,samochód odżył jak nigdy tylko czemu ten zły wtrysk działa normalnie na innym cylindrze to nie wiem.Pewnie z czasem siądzie,ale narazie git.Pozdrówka
 
 
MARIANO69 
Forumowicz
Turbomaniak!!!


Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 33
Skąd: JASIEŃ koło Żar
Wysłany: 11-05-2008, 10:40   

Wtryskiwacz poprostu mógł się przywiesić
przy wyjmowaniu zruszyłeś go mechanicznie i działa

Pozdramiam!
 
 
 
TroyaN
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 07:41   

miałem tak samo :( u mnie winna była świeca. Powyżej 2000 obr wkręcał się na wszystkie gary. Najgorzej że była to świeca na 6 garze czyli pod kolektorem ssącym więc znów kupa zdejmowania
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 21:33   

kurcze, u mnie podobnie sie dzieje.Jak odpalam na zimnym nie pracuje rowno wrecz da sie odczuc ze na wszystkich cylindach 'nie robi' :) jak sie rozgrzeje jest ok ale w trakcie jazdy do 2.5 tys problem sie powtarza dopiero po przekroczeniu 3tys jest ok. Podejrzewam ze potrzeba wymienic swiece to i przy okazji wymienie przewody a potem jezeli problem nie zniknie bede szukal innej przyczyny. Tak przy okazji jakie kable kupic,gdzie najlepiej tzn najtaniej zrobic zakupy kabli jak i swiec.Pozd
 
 
flamaster 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 29
Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
Wysłany: 01-09-2009, 12:18   

mam podobny problem, może ktoś mi doradzi, bo u mnie auto po odpaleniu go rano pracowało tylko na 3 cylindry, potem się zgrzewał i było ok. Podczas jazdy, gdy miał te 2,5 - 3k obrotów, nagle znów przestawał palić na połowę garów i znów zaczynał. Potem wymieniłem komplet przewodów na nowe (dałem za nie 250zł) i nowe świece zgodnie z katalogiem. Teraz nie pali bez przerwy na te same 3 gary (dwa z jednej, 1 z drugiej strony). Zdejmowałem fajki podczas pracy silnika, iskra by słonia zabiła. Nie wiem co może być. Od początku jak go kupiłem pali mi się check engine.
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2009, 20:23   

flamaster, poczytaj kilka Wątków o ECU to dokładnie będziesz wiedział jak samemu wpiąć się w kompa i zczytać błędy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.