[EA2A/W 2.0] Wymiana przegubu zewnętrznego |
Autor |
Wiadomość |
kurczewski85
Nowy Forumowicz
Auto: galant combi 2.0 benzyna 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2009 Posty: 9 Skąd: zgierz
|
Wysłany: 05-09-2009, 12:33 [EA2A/W 2.0] Wymiana przegubu zewnętrznego
|
|
|
Witam, mam pytanie czy przegob w galancie 97r 2.0 benzyna skrzynia manualna combi jest razem z poloska czyli zeby wymienic przegob musze wymienic cala polos? |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 18:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 05-09-2009, 13:36
|
|
|
kurczewski85, nie musisz wymieniać całości,przegub jest rozbieralny,jeżeli chcesz zaoszczędzić kosztów wystarczy je zamienić,z prawej strony na lewa i jeszcze nabijesz sporo km. |
|
|
|
 |
kurczewski85
Nowy Forumowicz
Auto: galant combi 2.0 benzyna 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2009 Posty: 9 Skąd: zgierz
|
Wysłany: 05-09-2009, 21:56 przegob
|
|
|
mechanik mi powiedzial ze przegob jest razem z poloska ze tak jest podobno w niektorych japoncach dziwne mi sie to wydalo wiec zapytalem sie na forum |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-09-2009, 22:11
|
|
|
Temat przegubu przerabiałem u siebie z nie miłym wspomnieniem , walczyłem z młotkiem prawie 2 godziny i nic , zostało tylko rozcinanie przegubu ,. Przegub zewnetrzny trzyma bardzo mocno dosyc gruby pierscien , wiec dlatego tak cięzko go zbic z półoski , jest to prawie wręcz nie mozliwe |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 06-09-2009, 17:25
|
|
|
Bez paniki nie jest tak zle
Dylemat to kupno nowego czy używanej oski
Moje zdanie jest takie ze lepiej kupić używaną ośkę niż wymieniać przegub
Tak jak ci fabryka ośkę złoży lepiej jej nie rozbierać
Wiec lepiej poszukaj sobie oski całej ale sprawdza na niej czy SA luzy i czy żeby nei SA mocno skorodowane bo czujnik abs nie będzie czytał jak należy
Ale uwaga osiek w 2.0 jest 2 rodzaje różnica w średnicy to 2mm lepiej sobie zmierz i jak będziesz kupował to sprawdź wymiar ale w twoim roku była ta gruba wiec nie powinno być problemu, bo łatwo je dostać
No i wymiana jest o wiele prostsza niż samego przegubu |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-09-2009, 20:05
|
|
|
kurczewski85, proszę o edycję tematu aby było konkretnie wiadomo o co chodzi i otagownie jakiego modelu dotyczy. |
|
|
|
 |
matek
Forumowicz
Auto: galant 1998 2.0 gaz kombi
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 45 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 09-10-2011, 11:50
|
|
|
odkopie troche stary temat. wczoraj zauwazylem ze poszla mi guma w przednim przegubie. jeszcze nie trzeszczy ale pewnie nie dlugo sie zacznie. czy wymiana jest naprawde taka ciezka? w starym civicu po kilku udezeniach mlotka przegub zszedl bez wiekszych problemow. jak to wyglada w galancie 1998 2.0 ?
tan z intercars bedzie dobry??
Cytat: | G15032
Informacje Inter Cars o towarze: G15032
Przegub napędowy zewn.
Producent: NKN
Opis: PRZEGUB {ZEWNĄTRZ} MITSUBISHI GALANT EA2A 2.0I 96-
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 24
Średnica pierścieńia uszczelniającego [mm]: 54
Zewn. uzębienie, od strony koła: 25 |
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-10-2011, 00:43
|
|
|
matek napisał/a: | w starym civicu po kilku udezeniach mlotka przegub zszedl bez wiekszych problemow. jak to wyglada w galancie 1998 2.0 ? | Nie wiem jak przegub schodzi z półosi, ale podejrzewam, że będzie to pryszcz w porównaniu do tego jak przegub będzie wychodził z łożyska w zwrotnicy o ile nie był niedawno z niej wyjmowany. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-10-2011, 07:38
|
|
|
zmieniałem - mi wystarczyło 1 uderzenie młotkiem ok. 1 kg
ze zwrotnicą też problemów nie miałem |
|
|
|
 |
|