Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] zagotowałem pajero, pekla chlodnica nie odpala
Autor Wiadomość
kopciu87 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2.8td
Kraj/Country: UK
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: Antrim
Wysłany: 01-09-2009, 01:07   

filtr mam okrągły a co do przepustnicy to nie wiem, ale mam w kabinie wajche od przepustnicy którą moge pociągnąć. pompa paliwa jest chyba ok, zanim się zagotował to normalnie palił i dawkował paliwo więc tam chyba nic nie było robione. Jak wymieniałem uszczelke zauważyłem że przy tym ślniku było już kiedyś coś robione, nie wszyskie uszczelki były orginalne tylko zalane sylikonem. spróbuje najpierw na złączu diagnostycznym a puźniej bede się martwić. dzięki za rade .
 
 
boruciak 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II A/T '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 4
Skąd: Brzeg
Wysłany: 01-09-2009, 10:49   

Faraonix napisał/a:

Z tych dodatkowych przyciskow jedynie uzywalem OD Off, auto lepiej przyspiesza az w koncu zrobilem elektronike ktora zalacza ten guzik przy pelnym bucie o ile auto jedzie wolniej niz 100km/h


Przycisk OD OFF jest to wylaczenie lub wlaczenie Over Drive czyli ostatniego biegu a raczej nadbiegu w A/T. Nie ma nic wspolnego z przyspieszaniem auta na pozostalych nizszych biegach. Tym przyciskiem mozemy sobie np zredukowac przy wyprzedzaniu jezeli po nacisnieciu gazu auto nie bedzie chcialo nam samo wykonac redukcji.

Za automatyczna redukcje biegow przy naciskaniu na pedal gazu odpowiada linka gazu wychodzaca ze skrzyni biegow. Mozna ja w prosty sposob regulowac (pod maska z prawej strony) za pomoca kluczyka 8. Jezeli naciagniesz linke to auto bedzie bardziej czule na pedal gazu i bedzie redukowac biegi nawet przy wiekszych predkosciach. Bedzie mialo wieksze kopyto (dluzsze biegi) - fajniej smiga sie po miescie - ale wiadomo ze wiecej bedzie palic :) Poluzowanie linki ma odwrotny efekt.
Pozdrawiam
 
 
kopciu87 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2.8td
Kraj/Country: UK
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: Antrim
Wysłany: 05-09-2009, 16:15   

Witam ponownie. Spróbowałem zdiagnozować problem na złączu diagnostycznym i pokazało mi że problem jest z czujnikiem temperatury powietrza dochodzącego do silnika. Czy to może mieć wpływ na to że nie odpala, robi złą mieszankę i nie chce palić??
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-09-2009, 16:51   

Wątpię.
Może źle został poskładany po demontażu głowicy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 05-09-2009, 23:34   

boruciak napisał/a:
Faraonix napisał/a:

Z tych dodatkowych przyciskow jedynie uzywalem OD Off, auto lepiej przyspiesza az w koncu zrobilem elektronike ktora zalacza ten guzik przy pelnym bucie o ile auto jedzie wolniej niz 100km/h


Przycisk OD OFF jest to wylaczenie lub wlaczenie Over Drive czyli ostatniego biegu a raczej nadbiegu w A/T. Nie ma nic wspolnego z przyspieszaniem auta na pozostalych nizszych biegach. Tym przyciskiem mozemy sobie np zredukowac przy wyprzedzaniu jezeli po nacisnieciu gazu auto nie bedzie chcialo nam samo wykonac redukcji.

Za automatyczna redukcje biegow przy naciskaniu na pedal gazu odpowiada linka gazu wychodzaca ze skrzyni biegow. Mozna ja w prosty sposob regulowac (pod maska z prawej strony) za pomoca kluczyka 8. Jezeli naciagniesz linke to auto bedzie bardziej czule na pedal gazu i bedzie redukowac biegi nawet przy wiekszych predkosciach. Bedzie mialo wieksze kopyto (dluzsze biegi) - fajniej smiga sie po miescie - ale wiadomo ze wiecej bedzie palic :) Poluzowanie linki ma odwrotny efekt.
Pozdrawiam



Nie wiem jak jest u ciebie ale ja mialem elektroniczna pompe a po awarii zalozylem mechaniczna, w zwiazku z czym komputer pokazuje awarie. Nie dziala mi kick-down. Przykladowo jadac 50km/h jesli wcisne gaz do dechy auto przyspiesza na bierzacym biegu, po wcisnieciu Overdrive Off auto redukuje bieg i ciagnie na biegach do wyzdzych obrotow. Przez to mam lepsze przyspieszenie.

Zreszta porownaj sam. Wcisnij ODOff i przyspiesz od 0-100 i zrob to samo bez. U mnie jest roznica

[ Dodano: 05-09-2009, 23:43 ]
kopciu87 napisał/a:
filtr mam okrągły a co do przepustnicy to nie wiem, ale mam w kabinie wajche od przepustnicy którą moge pociągnąć. pompa paliwa jest chyba ok, zanim się zagotował to normalnie palił i dawkował paliwo więc tam chyba nic nie było robione. Jak wymieniałem uszczelke zauważyłem że przy tym ślniku było już kiedyś coś robione, nie wszyskie uszczelki były orginalne tylko zalane sylikonem. spróbuje najpierw na złączu diagnostycznym a puźniej bede się martwić. dzięki za rade .


w moim artykule mozesz zobaczyc anglika machanicznego i japonczyka elektronicznego ktorego przerabialem. Widac wlasnie tam przepustnice ktorej nie ma w angliku jak i innych europejskich

www.hid4u.eu/pompa
 
 
kopciu87 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2.8td
Kraj/Country: UK
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: Antrim
Wysłany: 07-09-2009, 11:48   

Stanowczo mam mechanicznego i to też jest anglik, ale był importowany z japoni (mam na to papiery) tak więc wydawało mi się że to elektryk. Co do głowicy to jestem przekonany że dobrze poskładałem, robiłem wszystko zgodnie z instrukcją łącznie z dokręcaniem śrób kluczem dynamometrycznym. On kręci, kręci leci dym z rury wydechowej ale nie zapala. może to jakiś sterownik zapłonu albo bezpiecznik.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-09-2009, 18:11   

z dieslem jest tak, jak dostaje w odpowiednim momencie paliwo i ma ciśnienie w cylindrach to pali.
2,8TD nie ma żadnych sterowników.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 07-09-2009, 20:39   

Jezeli machaniczna pompa to nie ma zadnego sterownika zaplonu. Do pompy wystarczy podac napiecie 12V na cewke elektrozaworu i zakrecic rozrusznikiem. Jezeli jest pompa sprawna i daje wlasciwe cisnienie w okreslonym momencie i jest kompresja to tak jak napisal zbyszekm2 musi zapalic.
Jesli nie pali to musi byc cos nie tak z powyzszym. Moze byc w zlym momencie, moze byc slabe cisnienie, problem z wtryskiwaczami. Sprawdz czy swiece grzeja, jak nie to moze byc bardzo utrudniony zaplon + odrobine zly kat wtrysku i nie pali.
Jezeli po poluzowaniu nakretek od wtryskow dobrze sika ropa i jestes pewien kompresji to sproboj wystartowac ze spayem (samostart) moze zaskoczy a pozniej bedziesz regolowal wtrysk

Napewno rozrzad i wszystko masz ok ?
 
 
kopciu87 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2.8td
Kraj/Country: UK
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: Antrim
Wysłany: 08-09-2009, 00:43   

tak rozrząd jest ok nic tam nie zostało uszkodzone, na szczęscie poszła uszczelka i nic innego się nie uszkodziło. sprawdze pompe paliwa i wtryski. dzięki chłopaki za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.