Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Brak wysokich obrotów
Autor Wiadomość
lukasryb 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Wysłany: 07-09-2009, 20:11   [Cari 1.8 GDI] Brak wysokich obrotów

Mam Cari 1.8 GDI rok 2000 po lifcie i nie wiem gdzie sie podziały wysokie boroty ;( po odpaleniu max obroty to 1000 i nic wiecej. Przepustnice juz wyczyściłem ale nie wiem gdzie w mojej Cari jest ten silnik krokowy i czy wogule jest i jeszcze taka mała ciekawostka przepustnica sie nie otwieta po naciśnięciu pedału gazu;( gaz jest na potęcjometrze

jeśli ktoś może mi pomódz to bede wdzięczny :D
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2009, 20:39   Re: Brak wysokich obrotów

lukasryb napisał/a:
przepustnica sie nie otwieta po naciśnięciu pedału gazu;

no :) to nowa przepustnica do carismy po lifcie dosc droga :) chyba ze problem jest pomiędzy pedałem a przepustnica.... kontrolka CE sie pali ??

ps silnik krokowy jest czescia elektromagnetycznego sterowania przepustnica Czyli poprostu go nie ma... jak sie nie myle raczej nic z tym nie zrobisz
 
 
lukasryb 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Wysłany: 07-09-2009, 22:07   

Kontrolka CE cały czas mruga :(
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2009, 23:16   

no to cos tam jest uwalone jak nie przepustnica to połaczenie do niej. Dział download sciagnij manual i tam napewno masz jak sprawdzic czy przepustnica zyje czy nie
 
 
maciej76 
Mitsumaniak


Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 367
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 07-09-2009, 23:23   

Auto przełączyło się w tryb serwisowy. Objawy które opisujesz wskazują na przepustnice(Miałem podobnie). Jednak lepiej udaj się do serwisu podłączyć pod kompa. Jeżeli pokaże błąd 12 21. To właśnie przepustnica. Zresztą dziwne bo serwisowy MUT podaje tylko nr błędu, lecz nie wiadomo czego to błąd? Pracownicy serwisu jednak "obastawili" że to przepustnica i faktycznie tak było.
Możesz poluzować opaskę i zdjąć wąż z przepustnicy, następnie sprawdzić czy lekko pracuje. Jeżeli wyczujesz opór przy zamkn/otw. Tzn, że jest walnięta.
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2009, 08:06   

Tryb serwisowy to odcinka przy 3 tys a nie przy 1tys
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.