[Cari 1.8 GDI] Brak wysokich obrotów |
Autor |
Wiadomość |
lukasryb
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 07-09-2009, 20:11 [Cari 1.8 GDI] Brak wysokich obrotów
|
|
|
Mam Cari 1.8 GDI rok 2000 po lifcie i nie wiem gdzie sie podziały wysokie boroty ;( po odpaleniu max obroty to 1000 i nic wiecej. Przepustnice juz wyczyściłem ale nie wiem gdzie w mojej Cari jest ten silnik krokowy i czy wogule jest i jeszcze taka mała ciekawostka przepustnica sie nie otwieta po naciśnięciu pedału gazu;( gaz jest na potęcjometrze
jeśli ktoś może mi pomódz to bede wdzięczny |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2009, 20:39 Re: Brak wysokich obrotów
|
|
|
lukasryb napisał/a: | przepustnica sie nie otwieta po naciśnięciu pedału gazu; |
no to nowa przepustnica do carismy po lifcie dosc droga chyba ze problem jest pomiędzy pedałem a przepustnica.... kontrolka CE sie pali ??
ps silnik krokowy jest czescia elektromagnetycznego sterowania przepustnica Czyli poprostu go nie ma... jak sie nie myle raczej nic z tym nie zrobisz |
|
|
|
 |
lukasryb
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 07-09-2009, 22:07
|
|
|
Kontrolka CE cały czas mruga |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2009, 23:16
|
|
|
no to cos tam jest uwalone jak nie przepustnica to połaczenie do niej. Dział download sciagnij manual i tam napewno masz jak sprawdzic czy przepustnica zyje czy nie |
|
|
|
 |
maciej76
Mitsumaniak

Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 367 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: 07-09-2009, 23:23
|
|
|
Auto przełączyło się w tryb serwisowy. Objawy które opisujesz wskazują na przepustnice(Miałem podobnie). Jednak lepiej udaj się do serwisu podłączyć pod kompa. Jeżeli pokaże błąd 12 21. To właśnie przepustnica. Zresztą dziwne bo serwisowy MUT podaje tylko nr błędu, lecz nie wiadomo czego to błąd? Pracownicy serwisu jednak "obastawili" że to przepustnica i faktycznie tak było.
Możesz poluzować opaskę i zdjąć wąż z przepustnicy, następnie sprawdzić czy lekko pracuje. Jeżeli wyczujesz opór przy zamkn/otw. Tzn, że jest walnięta. |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2009, 08:06
|
|
|
Tryb serwisowy to odcinka przy 3 tys a nie przy 1tys |
|
|
|
 |
|