[CA5A 1.8] Maglownica vs. kolumna kierownicza - próba rozpię |
Autor |
Wiadomość |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-04-2009, 13:02 [CA5A 1.8] Maglownica vs. kolumna kierownicza - próba rozpię
|
|
|
Witam, zwracam się do Was o pomoc w teoretycznym naprowadzeniu w problemie jaki napotkałem przy próbie rozpięcia maglownicy i kolumny kierowniczej. Rozkręciłem jedną śrubę na załamaniu kolumny przy samej maglownicy (zaznaczona na czerwono), ale dalej trzyma i nie jestem pewien czy w tamtym miejscu w ogóle da się to rozpiąć, ponieważ próbowałem podważać śrubokrętem (nic na siłę!) i ani drgnie... jedyne co mi przyszło do głowy to odkręcić od maglownicy całe to miejsce, w które wchodzi kolumna(zaznaczone na zielono), 2 śruby, ale z tym wiąże się odkręcenie wężyków z płynem/olejem, które są już częścią maglownicy, a o to chyba tu nie chodzi...
Czy to co zaznaczyłem na niebiesko ma jakieś znaczenie przy moim problemie ?
Czy maglownica od 1.8 będzie pasowała do 1.6 i 1.3 ?
 |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-04-2009, 14:17 Re: Maglownica vs. kolumna kierownicza - próba rozpię
|
|
|
rafq napisał/a: |
Czy maglownica od 1.8 będzie pasowała do 1.6 i 1.3 ?
|
w manualu nie ma oznaczenia że dotyczy 4G13, 4G92 czy 4G93 więc powinna pasować od każdego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-09-2009, 17:02
|
|
|
Witam mam mały problem mechanik wymienił maglownice (regenerowana) w moim colcie '95 1.6. Podczas krecenia kierownica co pół obrotu kierownica stawia wiekszy opór. Czym to moze byc spowodowane. Na starej przekładni kręciło sie płynnie. |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 09-09-2009, 19:32
|
|
|
malibu-qq prawdopodobnie co pół obrotu kierownicą w maglownicy następuje pełny obrót i w jednym miejscu chaczy. Trzeba rozebrać i sprawdzić ,w którym momencie chaczy .Być może starczy coś podpiłować ,o ile nie ma bicia jakiś wałek .Tak czy inaczej trzeba rozebrać dla własnego spokoju.Mechanik tylko zmienił .Proponuję zwrócić się do osoby ,która regenerowała .Powinni to naprawić w ramach gwarancji . |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-09-2009, 20:34
|
|
|
Spotkałem się z opinią, że może być to wina krzyżaka w kolumnie kier. Przed wymianą było ok kierownica chodziła płynnie być może ze mechanik coś źle skręcił i krzyżak gdzieś sie blokuje...co o tym sądzicie? kombinować z krzyżakiem czy reklamować?
[ Dodano: 09-09-2009, 20:44 ]
Ewentualnie gdzie można dostac krzyżak? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 21:18
|
|
|
magla sie odpina jedna srubka na dole i skoro wczesniej bylo OK, to sklaniam sie ku opiniiMiroslaw1305
to nie bedzie krzyzak |
|
|
|
 |
|