 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero 3.5 V6... ryzyko? |
Autor |
Wiadomość |
Boobeski [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2009, 18:44 Pajero 3.5 V6... ryzyko?
|
|
|
Witam wszystkich szczęśliwie już posiadających swoje Pajerka
Jako że od dłuższego czasu podchodziłem do tematu i wreszcie słowo może stać się ciałem więc z góry przpraszając za pewnie mało nowatorski temat...
Czy polecilibyście V40 3.5V6 (manual)? Samochód ma niezaprzeczalną zaletę - od urodzenia serwisowany w jednym miejscu - wszystko zgodnie z książką serwisową wymieniane od urodzenia. Teraz ma już 210kkm, ale wrażenia z odpalenia i pierwszej jazdy - wstrząsające. Pali od pyknięcia, zero stukow, trzasków, pisków, zawieszenie jak w nówce. Super Select oczywiście i blokada tyłu jest na pokładzie.
Spalanie mnie nie przeraża - auto będzie 3 w domu do rekreacji - więc za dużo nie przejedzie i bankructwa nie ogłoszę.
Rocznik 1999. Buda zdrowa (trochę rudej koło zamka i na tylnym błotniku), rama lekko przyrudzona.
Czy ktoś może użytkuje takie cacko z duuużym przebiegiem?
Szacunek, |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-09-2009, 20:11
|
|
|
Skoro samochód jest pewny,to czego się obawiasz ? Większość niespodzianek wynika z zaniedbań,a nie wad fabrycznych,więc tutaj powinno być ok. Sprawdz auto przed zakupem,jak każde inne i już
BTW
210 tys to wcale nie tak duzo. To normalne 21 tys rocznie |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomskiheidi
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 94 r. 3.5 V6
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 10-09-2009, 08:11
|
|
|
Nie wiem czy 210 km to duży przebieg. Duży przebieg by był jak by miał milion kilometrów a nie 210 t.km. A propo miliona to kiedyś z niemiec przyprowadziłem merca okulara z milionowym przebiegem i chodził jak zegarek. Wieć nigdzie nie jest powiedziane, że jak ma duży przebieg to jest złom. Moim zdaniem jest to kwestia dbania o samochód (wymiana płynów, olejów itp).
Ja mam ok 240 t.km i jeździ bez najmniejszych problemów. Obecnie mała poprawa blacharki i dalej w trase. |
|
|
|
 |
Boobeski [Usunięty]
|
Wysłany: 10-09-2009, 23:07
|
|
|
Sprawdziłem historię w serwisie - jak deklarował właściciel - wszystko zgodnie z książką.
Zrobiłem oględziny u Speca - werdykt jak najbardziej pozytywny. Zawieszenie trzyma, napędy przełącza jak złoto, dyfer blokuje, nawet amortyzatory zmieniają charakterystykę zgodnie z przełącznikiem
Jadę po bestię...
Się pochwalę mam nadzieję już po weekendzie |
|
|
|
 |
turbolax
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008 Posty: 79 Skąd: Turek
|
Wysłany: 11-09-2009, 15:22
|
|
|
Chwal się i wrzuć jakieś fotki |
|
|
|
 |
Boobeski [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2009, 01:31
|
|
|
Kupiony! Ale jeszcze ze 2 tygodni zanim do domu trafi - zostawiłem w Krakowie i czeka na rozrząd
... aż głupio spytać... ja ogólnie to jestem dość blisko z netem.. ale jak się foty na forum wrzuca... W forach to mało się bawiłem do tej pory...
[ Dodano: 12-09-2009, 02:11 ]
Czytam instrukcję i mi nie wychodzi... może jutro spróbuję |
|
|
|
 |
|
|