[CAxA] - brak prądu w kablu pompy paliwa... |
Autor |
Wiadomość |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2009, 10:00 [CAxA] - brak prądu w kablu pompy paliwa...
|
|
|
Tak jak w temacie, któregos dnia po prostu przestał jechać
chodzi o colta GTi, pomyslałem ze prosta sprawa, sprawdzilem iskra jest, a nie dochodzi paliwo - pomyslałem pompa ...
wymieniłem pompe a tu ZONK, znów nic, sprawdziłem prąd i niestety nie dochodzi +
wszystkie bezpieczniki są ok, ze stacyjki wszystkie kable dociśnięte...
sprawdziłem też kabel do pompy i od gniazda za fotelem kierowcy i jest ok, wiec co sprawdzenia tylko pół auta...
ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac... |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-09-2009, 10:25
|
|
|
Pierwsze co to musisz sprawdzić kondensatory w ECU.
Opis masz na stronie Krzyżaka |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-09-2009, 10:46
|
|
|
shortybmx, jak przekręcasz klucz słyszysz przekaźnik? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2009, 10:53
|
|
|
londolut napisał/a: | słyszysz przekaźnik? |
jesli to jest takie cos "kszzyt, psy trrtrtrtrttrr"
to tak
ale pompa paliwa się wtedy nie włacza... nie wiem w którym momencie powinna się włączać, chyba dopiero przy przekręceniu klucza w pozycje - "odpalaj" |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-09-2009, 11:21
|
|
|
shortybmx napisał/a: | "kszzyt, psy trrtrtrtrttrr" | Ustawia się krokowy. Jak już raz usłyszysz dźwięk ustawiania się krokowca to przekręć stacyjkę na OFF i znowu na ACC i posłuchaj czy słychać "cyk". |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
lejm
Mitsumaniak
Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 40 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 13-09-2009, 12:56 Re: - brak prądu w kablu pompy paliwa...
|
|
|
shortybmx napisał/a: |
ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac... |
U mnie byl to zimny lut w immobilizerze. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-09-2009, 13:20 Re: - brak prądu w kablu pompy paliwa...
|
|
|
lejm napisał/a: | shortybmx napisał/a: |
ktoś miał może taki problem? gdzie są najprawdopodobniejsze miejsca gdzie można szukac usterki?
pliz dajcie znac... |
U mnie byl to zimny lut w immobilizerze. | Może tak być, że immo odcina pompę ale nie pamiętam, żeby w Colcie Shorty`ego było immo. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2009, 16:37
|
|
|
londolut napisał/a: | przekręć stacyjkę na OFF i znowu na ACC i posłuchaj czy słychać "cyk". |
nie ma Cyk ;(
nie ma tez immo... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-09-2009, 16:54
|
|
|
Stawiam na ECU. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2009, 17:09
|
|
|
no właśnie.. gdyby to było ECU to auto w ogóle by nie jeździło ...
a tu , podłączyłem na sztywno pompę, okazało się ze nie działa tylko +
i auto działa bez problemu pali i śmiga normalnie, gdyby to ECU to prawdopodobnie zaburzałoby to zapłon i byłyby problemy, a tu nic... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-09-2009, 20:46
|
|
|
Zobacz przekaźnik pod dechą może tylko jego szlag trafił. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-09-2009, 20:49
|
|
|
shortybmx napisał/a: | gdyby to ECU to prawdopodobnie zaburzałoby to zapłon i byłyby problemy |
Miałem w ręku ECU, które dawało iskrę, a nie dawało paliwa.
Zobaczyć nie zaszkodzi, a może dużo wyjaśnić!! |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 21-09-2009, 23:06
|
|
|
hehe teraz juz ja jestem wlascicielem tego gti i sprawa zalatwiona:)podciagnelem kabel do stacyjki, tam przekaznik byl zalatwiony.podlaczylem w pierwsze miejsce ktore dawalo plus i tyle dziala jak natura chciala:)dzis troche udoskonalilem colta smiechowy pomysl mi wpadl do glowy oto on:
brzydko wygladala ta pokrywa bo byla bez oslonki do tego alu zaczele korodowac:)wiec czarny mat a z kawalka plexi zrobilem ta plastikowa zaslepke:)powierzchnie przejechalem nitro aby nie byla za bardzo przezroczysta. |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2009, 11:34
|
|
|
fajne to wyglada, juz nie moge sie doczekac co będzie pozniej...
dbaj o niego
a jak wrocisz do fajek to pamietaj, przyjezdzam i zabieram fure !!! |
|
|
|
 |
|