Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 2,5 1994 LONG czy warto?
Autor Wiadomość
Bolszakoof 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 13-09-2009, 13:23   Pajero 2,5 1994 LONG czy warto?

Witajcie, mam okazje kupic to Pajero

Nie znam sie kompletnie na tych autach, predzej jezdziłem A4 i teraz A6 takze terenówka dla mnie to coś nowego.
Prosiłbym Was o opinie na temat tego motoru - 2,5 z 1994 roku, na co powinienem uwazac?
Cena 15500 zł (??)
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 13-09-2009, 15:23   

2.5 td. dość mułowaty 100 konny motor,raczej mało oszczędny(ale masa auta też nie mała),jednak bardzo trwały i raczej tani w ekspluatacji.(ptrafią siąść głowica,ale naprawiasz i latasz dalej,zwróć uwagę czy nie ma problemów z temp.itp...)..Kupując takie pajero najważniejszymi punktami które sprawdzasz to 1.)NAPĘDY (czy sprawne i jaki typ najlepiej kupić) 2.)RAMA.Na temat tych elementów jest sporo wiadomości na forum,proponuje abyś poszperał w celu nabycia umiejętności sprawdzenia ich.Reszta jak w innych autach...Buda potrafi rdzewieć(w audi miałeś ocynk więc nie było tam takich problemów),Ale ogółem b.sympatyczne auto i przednia zabawa w terenie.Ten model który pokazałeś mocno "zalatuje"shogunem,czyli angielską wersją...uważaj na to bo sporo jest w polsce przekładek z anglika..jak to poznać to też poczytaj na forum na pewno znajdziesz na ten temat...Trudno znaleźć ladny egzemplarz,ale kto szuka nie błądzi
 
 
Bolszakoof 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 13-09-2009, 18:15   

ale co odnośnie ramy ?
Sprzedawca mówił coś nt lipnego grzania świec, że trzeba dość długo z rana kręcić żeby odpalić
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 13-09-2009, 20:30   

odnośnie ramy-czy nie jest pordzewiała-często się zdarza,gdy w młodości auta ktoś nie zabezpieczył antykorozyjnie to rude wyłazi,szczególnie w okolicach tylnego mostu.A jak zapewne wiesz na ramie jest nr. nadwozia...Z tymi świecami morze być różnie(jak na razie jest ciepło więc nie sądzę)...ja mam np problem z układem paliwowym i też długo kręcę rano.Spróbuj poczytać w technicznym pajero 2...Na pewno jest coś nie tak bo pajero powinno palić od strzała...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 13-09-2009, 22:27   

Zapodaj zdjęcia środka.Odnośnie świec to raczej lipa.Co zrobisz zimą? Jaka skrzynia ES czy SS,czy ma blokadę tylnego mostu.2.5 przy Longu to troszkę mało a w teren to może być bardzo mało tak jak gołąbnapisał prawdą jest ruda w okolicach tylnego mostu.podaj nr VIN samochodu on dużo może pomóc i podpowiedzieć.Skrzynia manual czy automat? Napisz coś więcej i koniecznie zdjęcia bo to co podałeś to namiastka informacji.Popytaj kolegów z regionalnego forum może znają te auto lub poproś kogoś z danego regionu aby się z Tobą wybrał na oględziny.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Bolszakoof 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 14-09-2009, 06:32   

jawaldek, Widze po podpisie ze mieszkasz tam gdzie ja na wakacje jezdze :) Ja nie mam takich terenów u siebie wiec mysle ze te 2,5 nie bedzie taka tragedia.
Dzis bede mial reszte zdjec i wiecej info to napisze, dzieki za podpowiedzi!
:thumbright:




http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9891889 oto link do ogłoszenia, auto to anglik, w 2000 sprowadzony z niemiec.

Co o tym sądzicie?


NR VIN : jmbonv440pj307316 : moze ktos go rozkodowac?

Pomóżcie koledzy bo nie wiem czy brać czy nie.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 24-09-2009, 21:27   

Bolszakoof napisał/a:
auto to anglik, w 2000 sprowadzony z niemiec.
czyli w papierach jest że anglik,czyli przeróbka->>chyba w przyszłości będziesz miał kłopot ze sprzedażą.Co mi się rzuciło w oczy to:poprawcie mnie bo nie znam wszystkich modeli ale->>tylna szyba,ta za kanapą jest zazwyczaj rozsuwana->tutaj brak-a czy są rozkładane siedzenia za kanapą,w tylnym zderzaku brak świateł, z jakiego samochodu zamontowana jest kierownica bo nie jest to oryginał.Wykładzina na podłodze nowiutka oj bardzo nowiutka->>zajrzyj pod nią,siedzenie kierowcy a właściwie jej deformacja świadczy że jeździła osoba ciężka (mam to samo w swoim Miśku :oops: ) Takim newralgicznym miejscem gdzie ruda lubi siedzieć na ramie to okolice tylnego mostu.Poprzyglądam się jeszcze zdjęciom i zobaczę.
Światła przeciw mgielne są ogromne tylko włącznik w oryginale jest po lewej stronie pod włącznikiem tylnych przeciwmgielnych a gdzie są tu?? Cena jest atrakcyjna->>porównaj ceny z tego rocznika.Koniecznie sprawdź napędy-jak?? sorki musisz poszukać na forum->>było to opisywane.VIN rozszyfruje spec i encyklopedia chodząca Gene Słaby rozruch,już pisałem->>co będzie zimą.I wracając do silnika 2500 jest za mały na ten samochód a jak pojedziesz w teren to :cry: może tak być właśnie.Ja osobiście szukał bym innego.

[ Dodano: 24-09-2009, 21:48 ]
Bolszakoof napisał/a:
a nie mam takich terenów u siebie wiec mysle ze te 2,5 nie bedzie taka tragedia.

To tylko po płaskim bedziesz jeździł,zapomnij->> a jak w góry się wybierzesz to jak będzie->>no nie dasz radę ale jakim kosztem :wink:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.