Mało przejechane a tyle pytań. |
Autor |
Wiadomość |
luk.maz
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków/Warszawa
|
Wysłany: 06-09-2009, 20:02 Mało przejechane a tyle pytań.
|
|
|
Witam! wszystkich. jakos nie zagladalem tu juz ponad rok. I dzis siedze i widze ze juz niektorzy to juz ponad 100 000 km nabili a ja dalej malo co uzywam swoje auto mam 18 000 km przejechane w niecale 3 lata. Normalnie smiech na sali ale jakos tak wychodzi
Tak jak juz pisalem siedze i czytam dzis ale nie moge sie doczytac rzeczy ktore mnie interesuja - bo moze moglbym to zrobic zanim skonczy mi sie gwarancja a mianowicie:
- strasznie tlucza sie sprzeglo bac skrzynia jak wciskam sprzeglo cisza badz jak rewarek delikatnie wrzucam a raczej przesuwam w strone jakiegos biegu bez sprzegla. Odglos jest tak wielki, ze przy zamawianiu czegos w okienku do jedzenia musze gasic silnik.
- druga sprawa ze auto jest przekrzywione na lewa strone (na lewych kolach siedzi jakies 5 cm wiecej
- no i trzecia sprawa zaczynaja piszczec resory
Prosba jest taka czy znalazly sie na te dolegliwosci jakies lekarstwa?
No i tak ogolnie czy w calej dotychczasowej eksploatacji jestescie zadowoleni ze swoich elek? Czy raczej jakbym zaczal wiecej nia jezdzic to mam uciekac i szukac innego sprzeta?
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi i rady
[ Dodano: 08-09-2009, 20:50 ]
I jeszcze jedno pytanie mam:
Czy po zapaleniu silnika kontrolka cisnienia oleju gasnie Wam dopiero po okolo 2 sekundach?
W innych autach kontrolka gasnie nawet juz podczas krecenia rozrusznika a tu az po 2 sekundach po uruchomieniu silnika - czy to nie za dlugo?
Prosze o odpowiedzi bo jak do tej pory widze ze chyba nikt nie ma takich problemow jak ja, bo jest brak odpowiedzi. |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 11:18
|
|
|
luk.maz napisał/a: | - strasznie tlucza sie sprzeglo bac skrzynia jak wciskam sprzeglo cisza badz jak rewarek delikatnie wrzucam a raczej przesuwam w strone jakiegos biegu bez sprzegla. Odglos jest tak wielki, ze przy zamawianiu czegos w okienku do jedzenia musze gasic silnik. |
prawdopodobnie łożysko oporowe, w wiekszości eLek dzwoni, ale zaleznie od egzemplarza mocniej lub słabiej, poza tym pewnie jeszcze luz gdzies na lewarku zmiany biegów...
luk.maz napisał/a: | druga sprawa ze auto jest przekrzywione na lewa strone (na lewych kolach siedzi jakies 5 cm wiecej | norma, ale zalezna jak wyżej
luk.maz napisał/a: | no i trzecia sprawa zaczynaja piszczec resory | przekładki montowane w serwisie na gwarancji
luk.maz napisał/a: | Czy po zapaleniu silnika kontrolka cisnienia oleju gasnie Wam dopiero po okolo 2 sekundach? | norma, tutaj masz poteżny silnik z dość długim układem obiegu oleju, u mnie gasnie po 2-3 sekundach, natomiast spójrz że jak czas od wyłączenia nie jest długi (do kilku minut) to kontrolka gasnie szybko.
BTW moja eLa ma już 186.000 km i nie narzekam
pozdrowienia |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
luk.maz
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków/Warszawa
|
Wysłany: 10-09-2009, 02:42
|
|
|
Dzieki za wyczerpujace info
I teraz pytanie czy z tym stukiem na wolnych obrotach (lozysko oporowe) moge sie gdzies udac na gwarancji w Wawie aby mi to zrobili? i przy okazji te przekladki na resorach? Powiem szczerze, ze stuk na wolnych jest nie do zniesienia jak staje na swiatlach to wstyd ludzie sie ogladaja co sie tak tlucze
Doradzcie gdzie sie z tym udac moze ktos mial juz taka sytuacje i zrobili mu to i ma spokój? |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-09-2009, 08:04
|
|
|
jak masz na gwarancji, to masz do wyboru MitCar na Spornej albo o ile pamietam również Japan Motors (ale gdzie to nie wiem), tam ci to zdiagnozują i zadecydują, czy to jest na gwarancji czy nie... coś co mi przychodzi do głowy z tym stukiem, to może być równierz wadliwa tarcza sprzęgła albo docisk
luk.maz napisał/a: | moze ktos mial juz taka sytuacje i zrobili mu to i ma spokój |
przejrzyj tematy w "l200 techniczny od 2007 roku" taka sytuacja już na pewno była.
pozdrawiam |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-09-2009, 00:45
|
|
|
Kibloo napisał/a: | norma, tutaj masz poteżny silnik |
Potężny silnik? Hm, taki potężny to on nie jest, ale szybkość gaśnięcia kontrolki nic nie oznacza, najgorzej jak nie gaśnie w ogóle na wolnych obrotach. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
luk.maz
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków/Warszawa
|
Wysłany: 12-09-2009, 11:51
|
|
|
Prosze napiszcie kto juz mial problem z tym stukiem i go mu zrobili na gwarancji. Nie musi byc to warszawa jesli znacie fachowca ktory juz to robil i wie jak temu zaradzic to jestem gotow podjechac. A nie chcialbym takiej sytuacji ze sie bede nad moim doktoryzowac bo powiem szczerze ze w jednym to mi juz powiedzieli ze tak ma byc i koniec bo te skrzynie sa tak glosne ale cos mi nie gra bo jakby skrzynia tak glosno chodzila to musialo by nie byc w niej oleju |
|
|
|
 |
słoń [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2009, 11:36
|
|
|
jeżeli znajdziesz kogos komu Ela nie terkocze to stawiam skrzynke wody ognistej.nie ma czym sie stresowac.zapewne wielu z nas juz przejechało ponad 100kkm i nic sie nie dzieje.terkocze tak samo jak po przejechaniu 1tys km.wyluzuj.TTTM |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-09-2009, 13:30
|
|
|
miałem na myśli wysoki od miski do pokrywy zaworów, a przez to z dość długimi kanałami olejowymi.
poza tym to jest tak, ze w niektórych nowych silnikach (np relault, citroen) kontrolka oleju nie zapala sie wogóle podczas uruchamiania silnika, a tylko jeśli po uruchomieniu cisnienie nie wzrośnie w odpowiednim czasie lub spadnie poniżej normy... |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
|