Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mało przejechane a tyle pytań.
Autor Wiadomość
luk.maz 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Kraków/Warszawa
Wysłany: 06-09-2009, 20:02   Mało przejechane a tyle pytań.

Witam! wszystkich. jakos nie zagladalem tu juz ponad rok. I dzis siedze i widze ze juz niektorzy to juz ponad 100 000 km nabili a ja dalej malo co uzywam swoje auto mam 18 000 km przejechane w niecale 3 lata. Normalnie smiech na sali ale jakos tak wychodzi :)

Tak jak juz pisalem siedze i czytam dzis ale nie moge sie doczytac rzeczy ktore mnie interesuja - bo moze moglbym to zrobic zanim skonczy mi sie gwarancja a mianowicie:

- strasznie tlucza sie sprzeglo bac skrzynia jak wciskam sprzeglo cisza badz jak rewarek delikatnie wrzucam a raczej przesuwam w strone jakiegos biegu bez sprzegla. Odglos jest tak wielki, ze przy zamawianiu czegos w okienku do jedzenia musze gasic silnik.

- druga sprawa ze auto jest przekrzywione na lewa strone (na lewych kolach siedzi jakies 5 cm wiecej

- no i trzecia sprawa zaczynaja piszczec resory

Prosba jest taka czy znalazly sie na te dolegliwosci jakies lekarstwa?

No i tak ogolnie czy w calej dotychczasowej eksploatacji jestescie zadowoleni ze swoich elek? Czy raczej jakbym zaczal wiecej nia jezdzic to mam uciekac i szukac innego sprzeta?

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi i rady :)

[ Dodano: 08-09-2009, 20:50 ]
I jeszcze jedno pytanie mam:

Czy po zapaleniu silnika kontrolka cisnienia oleju gasnie Wam dopiero po okolo 2 sekundach?

W innych autach kontrolka gasnie nawet juz podczas krecenia rozrusznika a tu az po 2 sekundach po uruchomieniu silnika - czy to nie za dlugo?

Prosze o odpowiedzi bo jak do tej pory widze ze chyba nikt nie ma takich problemow jak ja, bo jest brak odpowiedzi.
 
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-09-2009, 11:18   

luk.maz napisał/a:
- strasznie tlucza sie sprzeglo bac skrzynia jak wciskam sprzeglo cisza badz jak rewarek delikatnie wrzucam a raczej przesuwam w strone jakiegos biegu bez sprzegla. Odglos jest tak wielki, ze przy zamawianiu czegos w okienku do jedzenia musze gasic silnik.

prawdopodobnie łożysko oporowe, w wiekszości eLek dzwoni, ale zaleznie od egzemplarza mocniej lub słabiej, poza tym pewnie jeszcze luz gdzies na lewarku zmiany biegów...

luk.maz napisał/a:
druga sprawa ze auto jest przekrzywione na lewa strone (na lewych kolach siedzi jakies 5 cm wiecej
norma, ale zalezna jak wyżej

luk.maz napisał/a:
no i trzecia sprawa zaczynaja piszczec resory
przekładki montowane w serwisie na gwarancji

luk.maz napisał/a:
Czy po zapaleniu silnika kontrolka cisnienia oleju gasnie Wam dopiero po okolo 2 sekundach?
norma, tutaj masz poteżny silnik z dość długim układem obiegu oleju, u mnie gasnie po 2-3 sekundach, natomiast spójrz że jak czas od wyłączenia nie jest długi (do kilku minut) to kontrolka gasnie szybko.

BTW moja eLa ma już 186.000 km i nie narzekam

pozdrowienia
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
luk.maz 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Kraków/Warszawa
Wysłany: 10-09-2009, 02:42   

Dzieki za wyczerpujace info :)

I teraz pytanie czy z tym stukiem na wolnych obrotach (lozysko oporowe) moge sie gdzies udac na gwarancji w Wawie aby mi to zrobili? i przy okazji te przekladki na resorach? Powiem szczerze, ze stuk na wolnych jest nie do zniesienia jak staje na swiatlach to wstyd ludzie sie ogladaja co sie tak tlucze :(

Doradzcie gdzie sie z tym udac moze ktos mial juz taka sytuacje i zrobili mu to i ma spokój?
 
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-09-2009, 08:04   

jak masz na gwarancji, to masz do wyboru MitCar na Spornej albo o ile pamietam również Japan Motors (ale gdzie to nie wiem), tam ci to zdiagnozują i zadecydują, czy to jest na gwarancji czy nie... coś co mi przychodzi do głowy z tym stukiem, to może być równierz wadliwa tarcza sprzęgła albo docisk

luk.maz napisał/a:
moze ktos mial juz taka sytuacje i zrobili mu to i ma spokój

przejrzyj tematy w "l200 techniczny od 2007 roku" taka sytuacja już na pewno była.

pozdrawiam
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-09-2009, 00:45   

Kibloo napisał/a:
norma, tutaj masz poteżny silnik

Potężny silnik? Hm, taki potężny to on nie jest, ale szybkość gaśnięcia kontrolki nic nie oznacza, najgorzej jak nie gaśnie w ogóle na wolnych obrotach.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
luk.maz 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 14
Skąd: Kraków/Warszawa
Wysłany: 12-09-2009, 11:51   

Prosze napiszcie kto juz mial problem z tym stukiem i go mu zrobili na gwarancji. Nie musi byc to warszawa jesli znacie fachowca ktory juz to robil i wie jak temu zaradzic to jestem gotow podjechac. A nie chcialbym takiej sytuacji ze sie bede nad moim doktoryzowac bo powiem szczerze ze w jednym to mi juz powiedzieli ze tak ma byc i koniec bo te skrzynie sa tak glosne ale cos mi nie gra bo jakby skrzynia tak glosno chodzila to musialo by nie byc w niej oleju :)
 
 
 
słoń
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2009, 11:36   

jeżeli znajdziesz kogos komu Ela nie terkocze to stawiam skrzynke wody ognistej.nie ma czym sie stresowac.zapewne wielu z nas juz przejechało ponad 100kkm i nic sie nie dzieje.terkocze tak samo jak po przejechaniu 1tys km.wyluzuj.TTTM
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-09-2009, 13:30   

miałem na myśli wysoki od miski do pokrywy zaworów, a przez to z dość długimi kanałami olejowymi.
poza tym to jest tak, ze w niektórych nowych silnikach (np relault, citroen) kontrolka oleju nie zapala sie wogóle podczas uruchamiania silnika, a tylko jeśli po uruchomieniu cisnienie nie wzrośnie w odpowiednim czasie lub spadnie poniżej normy...
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.