Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] gdi problemy pomocy!!!!
Autor Wiadomość
chris120 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: lipno
Wysłany: 13-09-2009, 21:33   [Cari 1.8 GDI] gdi problemy pomocy!!!!

witam.jestem nowym forumowiczem.zwracam sie do was z ogromną prośba!proszę POMOCY!!!!.mam carisme1.8gdi98 przedliftingem.1.falujące obroty.czysciłem przepustnice,wlewałem środek do paliwa i nic.ale najgorszy problem to szarpanie silnika jak jest zimny .nawet jak sie rozgrzeje przy rownej jeżdzie np.110kmco jakis czas szarpnie i odnosze wrazenie ze nieraz jak wciskam gaz to jest zamulony a nieraz ladnie przyspiesza.wymienilem olej ,filtr oleju,paliwa,świece,filtr powietrza.nawet jak chce jechac na jedynce w korku to musze trzymac na pol sprzegle i .gaz,bo jak bez gazu to strasznie szarpie.bardzo prosze o pomoc jestem zalamany nie wiem co dalej robic.moze znacie jakiegos dobrego fachowca z okolic włocławka.prosze jeszcze raz o pomoc.nawet jak delikatnie jade 80km to spalanie jest 7,6l
 
 
Ginger1021 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 186
Skąd: Olsztyn/Łajsy
Wysłany: 13-09-2009, 22:32   

Kontrolka CE się pali?
_________________

 
 
chris120 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: lipno
Wysłany: 13-09-2009, 22:41   

nie pali

[ Dodano: 13-09-2009, 22:43 ]
nieraz jak wjezdzam na swoja posesje z ulicy po przechyleniu auta na bok wtedy mrugnie
 
 
barthez2183 
Mitsumaniak
01354/KMM


Auto: Carisma 1.9 DID, XF106.460
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 407
Skąd: NML
Wysłany: 13-09-2009, 23:01   

chris120, to raczej nie kontrolka CE,ale kontrolka od poziomu płynu w zbiorniczku spryskiwaczy,są obok siebie i łatwo je pomylić jeśli tylko przez chwilę mrugnie.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 14-09-2009, 14:20   

Obstawiam źle ustawioną przepustnicę i wolne obroty lub problem z ciśnieniem paliwa ale zacznij od sprawdzenia tych wolnych obrotów.

PS. Przepustnice wymontowywałeś do czyszczenia?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
chris120 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: lipno
Wysłany: 14-09-2009, 14:22   

tak wymontowałem

[ Dodano: 14-09-2009, 14:23 ]
to trzeba ja jakos ustawiac
 
 
RobsonR83 
Forumowicz

Auto: carisma gdi 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 32
Skąd: pabianice
Wysłany: 14-09-2009, 17:40   

witam serdecznie, widzę że masz podobny problem tylko że spotęgowany. U mnie od wczoraj jak odpalam na zimnym silniku obroty skaczą do 1500 i strasznie szarpie, dzieje się tak przez ok. 10-15 sekund i autko wraca do porzadku . Najdziwniejsze jest to ze spalanie na wskązniku średniego spalania w takim momencie leci do góry jak szalone(wcześniej resetowałem),tak jakby paliwo nie było spalane tylko pobierane. Dla porównania dodawałem gazu na luzie tak do 2.5k obr/min i spalanie jezeli rosło to bardzo delikatnie. Wczoraj wlałem pb98 na lukoilu (polecana stacja przez znajomych, tez na niej tankują) i wtedy sie zaczęło, aczkolwiek nie wiem czy ma to coś wspólnego. Trochę mnie martwi to szarpanie...
 
 
 
chmielu115 
Forumowicz

Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 104
Skąd: DZG (ZGORZELEC)
Wysłany: 14-09-2009, 18:40   

Witam ja miałem podobnie, a wszystkiemu były żle dobrane świece przez gościa w sklepi. :evil:
 
 
maciej76 
Mitsumaniak


Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 367
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 14-09-2009, 18:44   

Może to byc przyczyna. chris120 napisz jakie świece dałeś.
 
 
RobsonR83 
Forumowicz

Auto: carisma gdi 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 32
Skąd: pabianice
Wysłany: 14-09-2009, 18:44   

świece były wymieniane 2000km wcześniej i nic sie nie działo
:|
 
 
 
maciej76 
Mitsumaniak


Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 367
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 14-09-2009, 18:49   

Sprawdżcie przepływomierz. Najlepiej poszukac kogoś co ma taki sam typ i na chwilę zamienić. Przełożenie przepływki nie zajmuje dużo czasu. A będziecie mogli jedną opcję wykluczyć, albo trafić na przyczynę :p

[ Dodano: 14-09-2009, 19:04 ]
RobsonR83 napisał/a:
świece były wymieniane 2000km wcześniej i nic sie nie działo
:|


Jeżeli dałeś świece które nie są zalecane do Carismy
To właśnie może być problem z powodu stopienia się końcówki świecy. Jeśli dałeś standardową a nie zalecaną go GDI- irydową NGK IZFR6B.
Były już przypadki na forum, że ktoś chciał zaoszczędzic na świecach i póżniej po kilku tysiącach wymieniał na właściwe. Właśnie ze względu małej odporności na temp. i stopienie się końcówek świec.
 
 
RobsonR83 
Forumowicz

Auto: carisma gdi 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 32
Skąd: pabianice
Wysłany: 14-09-2009, 20:06   

właśnie wyszedłem odpaliłem miśka i znów to samo...tlye że wygłada jakby coś z wydechem bo tak strzela jakby był zatkany, no i znów po 10 sekundach spokój,tym razem obroty były powyżej 2k. chyba nie obejdzie sie bez mechanika
 
 
 
chris120 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: lipno
Wysłany: 14-09-2009, 21:08   

swiece kupilem zalecane do gdi ngk izfr6b platynowe koszt 230zł
 
 
Ginger1021 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 186
Skąd: Olsztyn/Łajsy
Wysłany: 14-09-2009, 22:30   

saphire napisał/a:
Obstawiam źle ustawioną przepustnicę

Jak źle ustawioną przepustnicę, jeśli wcześniej było wszystko ok i nikt się nią nie bawił to myślę że nie trzeba nic grzebać przy niej- chyba że jest walnięta i łapie jakieś lewe powietrze. Trzeba sprawdzić świece, przepływomierz powietrza, sondę lambda (ale to spalanie by raptownie skoczyło do góry) albo fajkocewki. Mi tak szarpało na zimnym jak miałem zapchany filtr paliwa, po wymianie i resetowaniu kompa chodzi płynnie i bez żadnych szarpnięć. Najlepiej to się podłączyć pod komputer w ASO.
_________________

 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 14-09-2009, 22:31   

a czy szarpał ci już przed czyszczeniem czy po czyszczeniu
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.