Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy Outlander z silinikiem 2,4 i skrzynią CVT
Autor Wiadomość
Lantik
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2008, 09:48   Nowy Outlander z silinikiem 2,4 i skrzynią CVT

Czy ktoś miał okazję testować nowego outlandera z silnikiem 2,4 i skrzynią CVT?. Mam na myśli wersję europejską a nie amerykańską.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2008, 18:12   

Więcej sie dowiesz zadając pytanie na jakimś rosyjskim lub ukraińskim forum Mitsu:) Tam te auto jeżdzą od dawna
_________________

 
 
slawek_torun 
Nowy Forumowicz


Auto: Opel Vectra C, Kawasaki Ninja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Toruń
Wysłany: 14-09-2009, 17:30   

Ja planuję zakup tego silnika ze skrzynią automatyczną. Sprzedawca zapewnia, że zmiana biegów jest bezstopniowa i nie odczuwa się przełożeń.
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-09-2009, 17:41   

Ja tą wersją jeździłem i wogóle nie przypadła mi do gustu. Palił jak smok i miał słabiutką elastyczność.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu28
[Usunięty]

Wysłany: 15-09-2009, 10:50   

Rzeczywiście nie odczuwasz zmian przełożeń, ale przy okazji brakuje elastycznosci.
Zgadzam się z przedmówcą.

Zastanawiam się gdzie "schowali" 170 KM drzemiające w silniku 2.4.
Jeździłem Toyotą Avensis (benzyna) ze skrzynią CVT . Przejemnosc z jazdy właściwie żadna.

Czekam na Outlandera po liftingu. Może wykorzystają skrzynię TC-SST z wersjach benzynowych. Sugeruję poczekac, ewentualnie kupic Outlandera I z manualną skrzynia biegów w wersji 2.0 TURBO (w razie czego zapraszam do mnie - za 5-6 miesięcy).

Przyjemnośc niewspółmierna.

Pozdrawiam
Krzychu
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-09-2009, 11:20   

Wersja ze skrzynią 2-sprzęgłową jest już dostępna w Pugach z dizelkiem od 2010. Można juz tę opcję wybrać w konfiguratorze na stronie Peugeota.

Co do elastyczności to jestem już chyba spaczony od jazdy dizlem 190 KM:mrgreen: Mamy tez 2 autko,Toyotę Corollę Combi 1,6, wersja benzynowa i powiem tyle: jak jadę tym autem to mam wrażenie że stoi ono w miejscu :lol: Dizel power rules....


Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-09-2009, 16:52   

mitsu00 napisał/a:
Dizel power rules....


...pod warunkiem że to V12 TDI. :D
_________________
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-09-2009, 17:33   

KowaliK napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Dizel power rules....


...pod warunkiem że to V12 TDI. :D



:mrgreen: Zacznę może regularnie grać w totka. Wersja podstawowa Q7 z V12 TDI w Szwecji kosztuje 1 330 000 SEK czyli jakieś 500 tys. PLN. Furmanka kasy :shock: Audi Polska zyczy sobie 589 tys PLN za tę samą wersję.

Noale ta 2,3 tonowa krowa rozpędza się dosetkiw 5,5 sek!!!!

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
slawek_torun 
Nowy Forumowicz


Auto: Opel Vectra C, Kawasaki Ninja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Toruń
Wysłany: 15-09-2009, 18:21   

Przy wyborze auta brałem również pod uwagę Q5 z silnikiem 2.0TDi i skrzynią S-tronic oraz Volvo XC70 D5 ze skrzynią Geartronic. Zdecydowałem się jednak na Mitsubishi 2.4i CVT, bo jest o 100.000 zł tańsze od konkurencji, niestety nie posiada silnika diesla w automacie, ale jakoś przeżyję tą benzynkę. Nie wiem, czy z elastyką jest tak kiepsko, bo wg. danych producenta przyspiesza do 100km/h w 10 sek. :wink:
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-09-2009, 20:17   

Slawek Torun>>>> SST będzie dostępny w dizelku od roku modelowego 2010. ja na twoim miejscu bym się wstrzymał. Automat to bajka....

Pozdr.

[ Dodano: 15-09-2009, 20:20 ]
A co do elastyczności to trzeba go kręcić bardzo wysoko żeby jechał. A to związane jest również z wyższym poziomem hałasu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
nephilim 
Mitsumaniak
01486/KMM

Auto: Outlander II 2.0 Ralli Art
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 123
Skąd: Toruń
Wysłany: 15-09-2009, 21:47   

Sławek, mam w ralli art 2.0 - polecam takiego. Spalanie minimalne a ostatnio wpier***niczyłem :) się w prawdziwy teren i wydostałem się wyłącznie dlatego że 1 z zapiętym lock się sprawdza (plus huśtawka - tył/przód).
A w automacie nigdy nie uzyskasz takiej kontroli nad autem jak w manualu (i takiej płynności zmiany).

Ew zaczekaj na ten automat z łopatkami :) - na pewno będzie w Citroenie.

A jak przyśpiesza przy wyprzedzaniu - na Polnej możemy się umówić :mrgreen:
 
 
krzychu28
[Usunięty]

Wysłany: 15-09-2009, 21:51   

Analogicznie jak przedmówca, sugeruję powstrzymać się do momentu pojawienia się modelu na rok 2010.

DIESEL 2.2 będzie dostepna w opcji ze skrzynią TC-SST (6 biegów 2 sprzęgła).
Różnica w cenie w stosunku do 2,4 będzie jednak zauważalna.

Podobno już można zamawiać. W październiku wypłyną w kierunku Gdyni.
Potwierdzone u zaufanej osoby w AUTOGT W-wa.

Pozdrawiam
Krzychu
 
 
slawek_torun 
Nowy Forumowicz


Auto: Opel Vectra C, Kawasaki Ninja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Toruń
Wysłany: 16-09-2009, 11:29   

krzychu28 napisał/a:
DIESEL 2.2 będzie dostepna w opcji ze skrzynią TC-SST (6 biegów 2 sprzęgła).
Różnica w cenie w stosunku do 2,4 będzie jednak zauważalna.

Podobno już można zamawiać. W październiku wypłyną w kierunku Gdyni.
Potwierdzone u zaufanej osoby w AUTOGT W-wa.


Taki motorek: 2.2 diesel w automacie byłby najlepszym dla mnie rozwiązaniem. Podpytam się swojego dilera czy wie coś na ten temat. Auto chcę kupić z kratą (jako ciężarówkę z odliczeniem VAT), muszę się śpieszyć bo obecne przepisy będą obowiązywały do końca roku, co będzie dalej nie wiadomo...

[ Dodano: 18-09-2009, 10:13 ]
krzychu28 napisał/a:
DIESEL 2.2 będzie dostepna w opcji ze skrzynią TC-SST (6 biegów 2 sprzęgła).

Byłem przed chwilą w salonie Mitsubishi, oczywiście handlowiec nic na ten temat nie wiedział. Powiedział mi tylko, że ma podgląd w systemie na najbliższe 3 miesiące i żadne autko tego typu nie będzie do Polski sprowadzone.

100m dalej jest salon Citroena, do którego oczywiście zajechałem w drodze powrotnej. Od dziś przyjmują zamówienia na C-Crossera 2.2HDi ze skrzynią DSG. Cena 160.000brutto, ale jak to w Citroenie możliwe są gigantyczne rabaty, więc cena powinna być porównywalna z 2.4CVT.

Aby wszystko było w porządku pojechałem jeszcze do Peugeota zapytać się o 4007 2.2HDi, ale gość nie wiedział nic na temat skrzyni automatycznej w dieslu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.