Nowy Outlander z silinikiem 2,4 i skrzynią CVT |
Autor |
Wiadomość |
Lantik [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2008, 09:48 Nowy Outlander z silinikiem 2,4 i skrzynią CVT
|
|
|
Czy ktoś miał okazję testować nowego outlandera z silnikiem 2,4 i skrzynią CVT?. Mam na myśli wersję europejską a nie amerykańską. |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:12
|
|
|
Więcej sie dowiesz zadając pytanie na jakimś rosyjskim lub ukraińskim forum Mitsu:) Tam te auto jeżdzą od dawna |
_________________
 |
|
|
|
 |
slawek_torun
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra C, Kawasaki Ninja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 10 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14-09-2009, 17:30
|
|
|
Ja planuję zakup tego silnika ze skrzynią automatyczną. Sprzedawca zapewnia, że zmiana biegów jest bezstopniowa i nie odczuwa się przełożeń. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 14-09-2009, 17:41
|
|
|
Ja tą wersją jeździłem i wogóle nie przypadła mi do gustu. Palił jak smok i miał słabiutką elastyczność.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
krzychu28 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2009, 10:50
|
|
|
Rzeczywiście nie odczuwasz zmian przełożeń, ale przy okazji brakuje elastycznosci.
Zgadzam się z przedmówcą.
Zastanawiam się gdzie "schowali" 170 KM drzemiające w silniku 2.4.
Jeździłem Toyotą Avensis (benzyna) ze skrzynią CVT . Przejemnosc z jazdy właściwie żadna.
Czekam na Outlandera po liftingu. Może wykorzystają skrzynię TC-SST z wersjach benzynowych. Sugeruję poczekac, ewentualnie kupic Outlandera I z manualną skrzynia biegów w wersji 2.0 TURBO (w razie czego zapraszam do mnie - za 5-6 miesięcy).
Przyjemnośc niewspółmierna.
Pozdrawiam
Krzychu |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 15-09-2009, 11:20
|
|
|
Wersja ze skrzynią 2-sprzęgłową jest już dostępna w Pugach z dizelkiem od 2010. Można juz tę opcję wybrać w konfiguratorze na stronie Peugeota.
Co do elastyczności to jestem już chyba spaczony od jazdy dizlem 190 KM:mrgreen: Mamy tez 2 autko,Toyotę Corollę Combi 1,6, wersja benzynowa i powiem tyle: jak jadę tym autem to mam wrażenie że stoi ono w miejscu Dizel power rules....
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-09-2009, 16:52
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Dizel power rules.... |
...pod warunkiem że to V12 TDI. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 15-09-2009, 17:33
|
|
|
KowaliK napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Dizel power rules.... |
...pod warunkiem że to V12 TDI. |
Zacznę może regularnie grać w totka. Wersja podstawowa Q7 z V12 TDI w Szwecji kosztuje 1 330 000 SEK czyli jakieś 500 tys. PLN. Furmanka kasy Audi Polska zyczy sobie 589 tys PLN za tę samą wersję.
Noale ta 2,3 tonowa krowa rozpędza się dosetkiw 5,5 sek!!!!
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
slawek_torun
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra C, Kawasaki Ninja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 10 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 15-09-2009, 18:21
|
|
|
Przy wyborze auta brałem również pod uwagę Q5 z silnikiem 2.0TDi i skrzynią S-tronic oraz Volvo XC70 D5 ze skrzynią Geartronic. Zdecydowałem się jednak na Mitsubishi 2.4i CVT, bo jest o 100.000 zł tańsze od konkurencji, niestety nie posiada silnika diesla w automacie, ale jakoś przeżyję tą benzynkę. Nie wiem, czy z elastyką jest tak kiepsko, bo wg. danych producenta przyspiesza do 100km/h w 10 sek. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 15-09-2009, 20:17
|
|
|
Slawek Torun>>>> SST będzie dostępny w dizelku od roku modelowego 2010. ja na twoim miejscu bym się wstrzymał. Automat to bajka....
Pozdr.
[ Dodano: 15-09-2009, 20:20 ]
A co do elastyczności to trzeba go kręcić bardzo wysoko żeby jechał. A to związane jest również z wyższym poziomem hałasu. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
nephilim
Mitsumaniak 01486/KMM
Auto: Outlander II 2.0 Ralli Art
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 123 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 15-09-2009, 21:47
|
|
|
Sławek, mam w ralli art 2.0 - polecam takiego. Spalanie minimalne a ostatnio wpier***niczyłem się w prawdziwy teren i wydostałem się wyłącznie dlatego że 1 z zapiętym lock się sprawdza (plus huśtawka - tył/przód).
A w automacie nigdy nie uzyskasz takiej kontroli nad autem jak w manualu (i takiej płynności zmiany).
Ew zaczekaj na ten automat z łopatkami - na pewno będzie w Citroenie.
A jak przyśpiesza przy wyprzedzaniu - na Polnej możemy się umówić |
|
|
|
 |
krzychu28 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2009, 21:51
|
|
|
Analogicznie jak przedmówca, sugeruję powstrzymać się do momentu pojawienia się modelu na rok 2010.
DIESEL 2.2 będzie dostepna w opcji ze skrzynią TC-SST (6 biegów 2 sprzęgła).
Różnica w cenie w stosunku do 2,4 będzie jednak zauważalna.
Podobno już można zamawiać. W październiku wypłyną w kierunku Gdyni.
Potwierdzone u zaufanej osoby w AUTOGT W-wa.
Pozdrawiam
Krzychu |
|
|
|
 |
slawek_torun
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra C, Kawasaki Ninja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 10 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 16-09-2009, 11:29
|
|
|
krzychu28 napisał/a: | DIESEL 2.2 będzie dostepna w opcji ze skrzynią TC-SST (6 biegów 2 sprzęgła).
Różnica w cenie w stosunku do 2,4 będzie jednak zauważalna.
Podobno już można zamawiać. W październiku wypłyną w kierunku Gdyni.
Potwierdzone u zaufanej osoby w AUTOGT W-wa. |
Taki motorek: 2.2 diesel w automacie byłby najlepszym dla mnie rozwiązaniem. Podpytam się swojego dilera czy wie coś na ten temat. Auto chcę kupić z kratą (jako ciężarówkę z odliczeniem VAT), muszę się śpieszyć bo obecne przepisy będą obowiązywały do końca roku, co będzie dalej nie wiadomo...
[ Dodano: 18-09-2009, 10:13 ]
krzychu28 napisał/a: | DIESEL 2.2 będzie dostepna w opcji ze skrzynią TC-SST (6 biegów 2 sprzęgła). |
Byłem przed chwilą w salonie Mitsubishi, oczywiście handlowiec nic na ten temat nie wiedział. Powiedział mi tylko, że ma podgląd w systemie na najbliższe 3 miesiące i żadne autko tego typu nie będzie do Polski sprowadzone.
100m dalej jest salon Citroena, do którego oczywiście zajechałem w drodze powrotnej. Od dziś przyjmują zamówienia na C-Crossera 2.2HDi ze skrzynią DSG. Cena 160.000brutto, ale jak to w Citroenie możliwe są gigantyczne rabaty, więc cena powinna być porównywalna z 2.4CVT.
Aby wszystko było w porządku pojechałem jeszcze do Peugeota zapytać się o 4007 2.2HDi, ale gość nie wiedział nic na temat skrzyni automatycznej w dieslu. |
|
|
|
 |
|