Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Modyfikacja bagażnika
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 16-09-2009, 00:10   [2.8 TD] Modyfikacja bagażnika

jak w temacie tutaj jest opisana moja modyfikacja bagażnika
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-09-2009, 00:25   

bardzo ładne :) i wygląda na całkiem praktyczne.

możliwe że podglądnę to i owo, bo sam mam w planie rewolucje w bagażniku :)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-09-2009, 07:07   Re: Modyfikacja bagażnika

Faraonix napisał/a:
jak w temacie tutaj jest opisana moja modyfikacja bagażnika

Trzeba przyznać , ze wygląda to imponująco.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2009, 15:53   

aż chce się użyć wulgarnego słowa by to opisac.... Super pomysł, wykonanie nawet więcej niż profesjonalne - efekt wizualny po obejrzeniu zdjęć - cudownie to wygląda, dopracowane w najmniejszym szczególe. Naprawdę idealnie zrobione.

Tylko mam jedną wątpliwość - nie za mała ta kratka od głośnika basowego?

A i jedna rzecz mnie martwi... że nie ja to wymyśliłem 8) 8) 8)
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 16-09-2009, 19:58   

kratka nie jest za mala, bezproblemowo wystarcza dla glosnika. Mozna powiedziec ze to namiastka obudowy typu band-pass. Bass gra bardzo ladnie, najbardziej drzy zewnetrzna blacha - blotnik bo jest jakby tylnia czascia obudowy glosnika. Najlepiej by bylo od srodka wykleic blotnik wloknem szklanym zeby usztywnic ale nie chcialo mi sie rozbierac auta do tego stopnia. Glosniki ktore sa zamontowane we wlasnych komorach graja duzo lepiej niz jak byly zamontowane w bokach
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-09-2009, 21:00   

bartek2800 co tu się bać ze słowami jest to za..........iste (bałem się ostrzeżenia od moderatora :wink: :mrgreen: ) Też przerobiłem bagażnik w moim Miśku i że wcześniej nie podpatrzyłem pewnych rozwiązań ale...... Mam dwa pytania dot.zabudowy 1)sposób studzenia przetwornicy 2)półka położona na górnym poziomie->>czy w czasie gwałtownego hamowania nie zmieni się w gilotynę->>czy jest w jakiś sposób zabezpieczona ?? Ja zabudowałem sklejką wodoodporną 8mm z szufladami i po rozłożeniu tylnych siedzeń można spać.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 16-09-2009, 22:48   

Przetwornica jest niewielka - max 300W. Ma zabezpieczenie termiczne wiec raczej jej sie nic nie stanie. Generalnie ma sluzyc do podlaczenia laptopa, ladowarki telefonu, lutownicy itp. wiec nie ma problemu z nadmiernym grzaniem.
Polka nie jest prostokatem tylko rabem wiec jej nie da sie wsunac ile sie chce. Wchodzi do momentu jak sa rozlozone fotele i sie blokuje.
Musialaby podskoczyc zeby wypasc z gornego rowka to wtedy moglaby poleciec do przodu. W dolnym rowku nie ma mozliwosci zeby wypadla - zwykle w nim jezdzi.
Ostatnio wlasnie dalem na gorny bo na dole mialem pelno workow z piaskiem i cementem a na polke zaladowalem 4 plyty chodnikowe 5cm grube 60x60cm i 2 worki zwiru po 25kg. Polka wytrzymala. Jedna taka plyta chyba byla ciezsza od worka tak ze cos kolo 150-180kg bylo :) Chyba 18mm OSB jest dosc mocne
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-09-2009, 23:04   

Faraonix napisał/a:
Przetwornica jest niewielka - max 300W. Ma zabezpieczenie termiczne wiec raczej jej sie nic nie stanie. Generalnie ma sluzyc do podlaczenia laptopa, ladowarki telefonu, lutownicy itp. wiec nie ma problemu z nadmiernym grzaniem.

Też używam przetwornicy o podobnej mocy i po podłączeniu ładowarki do kamery dość ostro się grzała->>doładowywała kamerę w czasie jazdy nie wspomnę już o gniazdku zapalniczki->>może styki były brudne :o
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 16-09-2009, 23:31   

moja przetwornica to stary UPS Orvaldi 400. Komputer na tym czasem dzialal z pol godziny jak pradu braklo ale jakos strasznie sie to nie grzalo. W plastikowej obudowie raczej niewiele dziurek do wentylacji w tym zasilaczu bylo. W sumie radiator na plytce jest niewielki, za to transformator duzy. Moze w tych malych przetwornicach jest odwrotnie. Duze straty na tranzystorach ktore trzeba chlodzic, bo jest wsadzony maly transformator. Sam nie wiem.
Podlaczac do zapalniczki nie polecam bo duze staraty na stykach sa i sie pala. Ja pociagnalem przewod 16mm2 od akumulatora i potem rozgalezione sa krotkie 6mm2 do przetwornicy i wzmacniacza.
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-09-2009, 23:46   

Ja też mam planach wmontować starego UPS-a 500 WA - generalnie nie grzeje się toto ale ja założę jednak wentylatorek :)

Natomiast przetwornica samochodowa w porównaniu z upsem to straszny szrot - grzeje się po pieronie, ma diabelne straty - no ale za to jest znacznie tańsza.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 17-09-2009, 00:58   

w aucie jest bateryjka 40-70Ah a w UPSie 4-7Ah wiec trzeba zastosowac lepsze uklady zeby max energii przetworzyc a nie grzac otoczenia
 
 
turbolax 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 79
Skąd: Turek
Wysłany: 17-09-2009, 14:15   

Gratuluje pomysłu i wykonane ładnie i starannie. :biggrin:
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-09-2009, 19:03   

Pelen szacunek. Kolejny raz!
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.