Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kilka problemów - prośba o radę
Autor Wiadomość
radek230481 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 61
Skąd: Staszów
Wysłany: 17-09-2009, 18:40   kilka problemów - prośba o radę

Witam wszystkich

Wróciłem właśnie z wypoczynku, misiek zrobił 4tyś km i nie zawiódł :) Jednak mam kilka małych pytanek do was:

1) Temat rzeka :) - sorki za powtarzalność ale chodzi o obroty, a właściwie "falowanie obrotów" zarówno na zimny jak i na ciepłym silniku. Przed wyjazdem wyczyściłem przepustnice (była dość brudna) oraz czyściłem krokowca (również pełen syfu) i faluję między 900 a 1400. Co mogę zrobić jeszcze aby to ustało?

2) Druga sprawa to odpalanie.Chodzi o to że jak wstaje rano i odpalam to bez problem na dotyk, jednak jak pojeżdżę trochę i w ciągu dnia próbuje odpalić kolejny raz to cari jakby się dławiła (czuję takie jakby szarpnięcie). Osobiście odbieram to jako winę rozrusznika, ale dziwne że zawsze rano odpala na dotyk.Druga myśl to może słaby akumulator bo w sumie podczas jazdy obsługuje klimę i radio (4x50W). A co wy sądzicie?

3) Ostatni problem to spadek mocy na 4 i 5 biegu podczas podjazdu na niewielkie wzniesienia, efekt występuje rzadko ale występuje. Boje się aby to nie były początki awarii pompy wysokiego ciśnienia bo pociągnie po kieszeni :( Czy wymiana filtru paliwa pomoże?

dzięki z góry za rady
 
 
maciej76 
Mitsumaniak


Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 367
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 18-09-2009, 01:15   

radek230481 napisał/a:
2) Druga sprawa to odpalanie.Chodzi o to że jak wstaje rano i odpalam to bez problem na dotyk, jednak jak pojeżdżę trochę i w ciągu dnia próbuje odpalić kolejny raz to cari jakby się dławiła (czuję takie jakby szarpnięcie). Osobiście odbieram to jako winę rozrusznika, ale dziwne że zawsze rano odpala na dotyk.Druga myśl to może słaby akumulator bo w sumie podczas jazdy obsługuje klimę i radio (4x50W). A co wy sądzicie?

Jakby to był akumulator. To wtedy byłoby odwrotnie(rano gorzej po jeżdzie lepiej). Przecież aku ładuje się podczas jazdy. No chyba, że pokonujesz bardzo krótkie odcinki. Wtedy nie zdąży się podładować.
 
 
M.Cyg. 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi 1.8 GDI HB, LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2009, 01:58   

Witaj
Może, (ale nie musi) to być uszkodzenie pompy wys. ciśnienia.
Jedyna rada to wymiana. Przyczyna tego stanu rzeczy, to zazwyczaj paliwo kiepskiej jakości.Ja przeszedłem ten stan rzeczy już 3-krotnie. Objawy były podobne, spadek mocy, zapalanie się lampki "check engine" przy jeździe na 5-ce,a w póżniejszym okresie jazda na coraz niższym biegu i coraz mniejszą prędkością obrotową silnika. W końcowej fazie silnik pracował tylko na wolnych obrotach, włączenie 1 powodowało gaśnięcie silnika. Bardzo wysokie spalanie, nawet 20l/100 km.
Jednak po 1-sze, podepnij pod komputer, zdjagnozuj i skasuj błędy.
2. Jak to nie pomoże to szukaj pompy na ALLEGRO koszt ok. 450 - 600 PLN, bo w ASO
koszt 10x więcej.
Pozdrawiam.
Marek
_________________
Marek
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2009, 08:55   

Mialem podobne obiawy, do wymiany silnik krokowy
 
 
petyer666 
Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.6 90KM 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 58
Skąd: lublin
Wysłany: 18-09-2009, 09:03   

posluchaj z plywaniem obrotow mialem tak jak ty i okazalo sie ze pekla mi rura laczaca chlodnice z silnikiem ta na dole od duzego obiegu i ubywalo plynu chlodzacego sprawdz czy nie dostajesz temperatury i czy nie smierdzi z pod maski jak zatrzymasz sie po jezdzie?
_________________
benio
 
 
 
radek230481 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 61
Skąd: Staszów
Wysłany: 18-09-2009, 10:30   

maciej76 napisał/a:
radek230481 napisał/a:
2) Druga sprawa to odpalanie.Chodzi o to że jak wstaje rano i odpalam to bez problem na dotyk, jednak jak pojeżdżę trochę i w ciągu dnia próbuje odpalić kolejny raz to cari jakby się dławiła (czuję takie jakby szarpnięcie). Osobiście odbieram to jako winę rozrusznika, ale dziwne że zawsze rano odpala na dotyk.Druga myśl to może słaby akumulator bo w sumie podczas jazdy obsługuje klimę i radio (4x50W). A co wy sądzicie?

Jakby to był akumulator. To wtedy byłoby odwrotnie(rano gorzej po jeżdzie lepiej). Przecież aku ładuje się podczas jazdy. No chyba, że pokonujesz bardzo krótkie odcinki. Wtedy nie zdąży się podładować.


maciej76 zrobiłem test, mianowicie zrobiłem wczoraj 100km bez włączonego radia i bez klimy i podczas postojów odpalał na dotyk, dzisiaj zawiozłem dziewczynę do pracy + kilka km po mieście z włączonym radiem i klimą no sytuacja się powtórzyła. Może podładować go prostownikiem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.