 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kilka problemów - prośba o radę |
Autor |
Wiadomość |
radek230481
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 61 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 17-09-2009, 18:40 kilka problemów - prośba o radę
|
|
|
Witam wszystkich
Wróciłem właśnie z wypoczynku, misiek zrobił 4tyś km i nie zawiódł Jednak mam kilka małych pytanek do was:
1) Temat rzeka - sorki za powtarzalność ale chodzi o obroty, a właściwie "falowanie obrotów" zarówno na zimny jak i na ciepłym silniku. Przed wyjazdem wyczyściłem przepustnice (była dość brudna) oraz czyściłem krokowca (również pełen syfu) i faluję między 900 a 1400. Co mogę zrobić jeszcze aby to ustało?
2) Druga sprawa to odpalanie.Chodzi o to że jak wstaje rano i odpalam to bez problem na dotyk, jednak jak pojeżdżę trochę i w ciągu dnia próbuje odpalić kolejny raz to cari jakby się dławiła (czuję takie jakby szarpnięcie). Osobiście odbieram to jako winę rozrusznika, ale dziwne że zawsze rano odpala na dotyk.Druga myśl to może słaby akumulator bo w sumie podczas jazdy obsługuje klimę i radio (4x50W). A co wy sądzicie?
3) Ostatni problem to spadek mocy na 4 i 5 biegu podczas podjazdu na niewielkie wzniesienia, efekt występuje rzadko ale występuje. Boje się aby to nie były początki awarii pompy wysokiego ciśnienia bo pociągnie po kieszeni Czy wymiana filtru paliwa pomoże?
dzięki z góry za rady |
|
|
|
 |
maciej76
Mitsumaniak

Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 367 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: 18-09-2009, 01:15
|
|
|
radek230481 napisał/a: | 2) Druga sprawa to odpalanie.Chodzi o to że jak wstaje rano i odpalam to bez problem na dotyk, jednak jak pojeżdżę trochę i w ciągu dnia próbuje odpalić kolejny raz to cari jakby się dławiła (czuję takie jakby szarpnięcie). Osobiście odbieram to jako winę rozrusznika, ale dziwne że zawsze rano odpala na dotyk.Druga myśl to może słaby akumulator bo w sumie podczas jazdy obsługuje klimę i radio (4x50W). A co wy sądzicie?
|
Jakby to był akumulator. To wtedy byłoby odwrotnie(rano gorzej po jeżdzie lepiej). Przecież aku ładuje się podczas jazdy. No chyba, że pokonujesz bardzo krótkie odcinki. Wtedy nie zdąży się podładować. |
|
|
|
 |
M.Cyg.
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi 1.8 GDI HB, LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-09-2009, 01:58
|
|
|
Witaj
Może, (ale nie musi) to być uszkodzenie pompy wys. ciśnienia.
Jedyna rada to wymiana. Przyczyna tego stanu rzeczy, to zazwyczaj paliwo kiepskiej jakości.Ja przeszedłem ten stan rzeczy już 3-krotnie. Objawy były podobne, spadek mocy, zapalanie się lampki "check engine" przy jeździe na 5-ce,a w póżniejszym okresie jazda na coraz niższym biegu i coraz mniejszą prędkością obrotową silnika. W końcowej fazie silnik pracował tylko na wolnych obrotach, włączenie 1 powodowało gaśnięcie silnika. Bardzo wysokie spalanie, nawet 20l/100 km.
Jednak po 1-sze, podepnij pod komputer, zdjagnozuj i skasuj błędy.
2. Jak to nie pomoże to szukaj pompy na ALLEGRO koszt ok. 450 - 600 PLN, bo w ASO
koszt 10x więcej.
Pozdrawiam.
Marek |
_________________ Marek |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2009, 08:55
|
|
|
Mialem podobne obiawy, do wymiany silnik krokowy |
|
|
|
 |
petyer666
Forumowicz
Auto: mitsubihi carisma 1.6 90KM 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 58 Skąd: lublin
|
Wysłany: 18-09-2009, 09:03
|
|
|
posluchaj z plywaniem obrotow mialem tak jak ty i okazalo sie ze pekla mi rura laczaca chlodnice z silnikiem ta na dole od duzego obiegu i ubywalo plynu chlodzacego sprawdz czy nie dostajesz temperatury i czy nie smierdzi z pod maski jak zatrzymasz sie po jezdzie? |
_________________ benio |
|
|
|
 |
radek230481
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 61 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 18-09-2009, 10:30
|
|
|
maciej76 napisał/a: | radek230481 napisał/a: | 2) Druga sprawa to odpalanie.Chodzi o to że jak wstaje rano i odpalam to bez problem na dotyk, jednak jak pojeżdżę trochę i w ciągu dnia próbuje odpalić kolejny raz to cari jakby się dławiła (czuję takie jakby szarpnięcie). Osobiście odbieram to jako winę rozrusznika, ale dziwne że zawsze rano odpala na dotyk.Druga myśl to może słaby akumulator bo w sumie podczas jazdy obsługuje klimę i radio (4x50W). A co wy sądzicie?
|
Jakby to był akumulator. To wtedy byłoby odwrotnie(rano gorzej po jeżdzie lepiej). Przecież aku ładuje się podczas jazdy. No chyba, że pokonujesz bardzo krótkie odcinki. Wtedy nie zdąży się podładować. |
maciej76 zrobiłem test, mianowicie zrobiłem wczoraj 100km bez włączonego radia i bez klimy i podczas postojów odpalał na dotyk, dzisiaj zawiozłem dziewczynę do pracy + kilka km po mieście z włączonym radiem i klimą no sytuacja się powtórzyła. Może podładować go prostownikiem? |
|
|
|
 |
|
|