Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Napinacz rozrządu do 4g63
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-07-2006, 08:57   

Bartku - to otwórz sobie korek oleju i zbliż zewnętrzną część dłoni - sam się przekonasz.
Albo zdejmij odmę z PCV - przy E32 to silnik zgaśnie.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-07-2006, 10:01   

Dany - przykro mi to pisać, ale wnioskuję z Twoich wypowiedzi, że budowa silnika spalinowego jest Ci absolutnie obca, nie wiedząc w co się pakujesz poprostu kręciłeś kluczami..... niestety remont silnika to bardziej szachy niż domino.....
Darku - dobrze zdaję sobie sprawę z tego co się dzieje po odkręceniu korka oleju - wszystkie zdrowe misiowe silniki benzynowe zasysają powietrze..... Po zdjęciu rurki z PVC gaśnie, ponieważ dostaje za dużo powietrza w stosunku do benzyny..... Mieszanka powyżej 20:1 jest praktycznie niepalna.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-07-2006, 10:08   

Mam zdrowe silniki w swoich autach - oba lekko dmuchają. Co więcej - wszystkie, które sprawdzałem (silniki benzynowe) mniej lub bardziej dmuchały. Sprawdzałeś jak jest u Ciebie?
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2006, 10:23   

zawsze jest lekki wiaterek choćby z powodu ruchów wałków rozrządu... więc zawsze coś (minimalne ilości) leci, przy każdej benzynówce...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-07-2006, 10:56   

Wszystkie 2 które mam zasysyają, jeden, którego już nie mam - dmuchał... ale zdrowy on był 200 000 km temu ;) . Prosta zasada wietrzenia pokrywki zaworów: Powietrze przez PVC zasysane jest do kolektora ssącego, a pobierane jest rurką z "trąby słonia". Jak odkręcisz korek, to jako, że rurka ma znacznie mniejszy przekrój niż korek - powietrze zasysane jest przez korek. Lekkie dmuchanie jest złudzniem wynikającym poprostu z ruchu powietrza....

Dmuchać korkiem ma prawo silnik na wysokich obrotach (małe podciśnienie w kolektorze ssącym)- na jałowym biegu nie ma prawa.....

Dany - sprawa jest prosta - rozbiórka silnika Cie czeka.... albo przez kogoś, kto ma pojęcie o tym co zastanie po zdjęciu głowicy i ma czym zmierzyć luzy, albo www.allegro.pl, kup średnicówkę, mikrometr i zegarek pomiarowy - rozbierz, weź manuala w dłoń o mierz wszystkie wartości podane w manualu.... U Ciebie przypuszczam, że problemem są luzy na trzonkach zaworów wydechowych lub zbyt duże zamki pierścieni....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Chicken
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2006, 13:21   

Miałem podobny "dmuchowo ssący" dylemat przy mojej Hondzie. Zdziwiłem się że dmucha i stwierdziłem , że jest coś nie tak dopóki nie sprawdziłem na prawie nowej "Kaczce" megance i tam również były lekkie podmuchy.
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2006, 21:00   

Bartek napisał/a:
Dany - przykro mi to pisać, ale wnioskuję z Twoich wypowiedzi, że budowa silnika spalinowego jest Ci absolutnie obca, nie wiedząc w co się pakujesz poprostu kręciłeś kluczami..... niestety remont silnika to bardziej szachy niż domino.....
Darku - dobrze zdaję sobie sprawę z tego co się dzieje po odkręceniu korka oleju - wszystkie zdrowe misiowe silniki benzynowe zasysają powietrze..... Po zdjęciu rurki z PVC gaśnie, ponieważ dostaje za dużo powietrza w stosunku do benzyny..... Mieszanka powyżej 20:1 jest praktycznie niepalna.....


ja sam nie nie brałem się za remont bo tak jak piszesz nieznam się na tym ( coś tam gdzieś
szłyszałem i tyle ) z zawodu jestem stolarzem :) chodzi mi o to że jak czytam to co piszecie
że tam kanaliki w tłokach że luzy na trzonkach zaworów i takie tam to cały czas się zastanawiam czy goście co mi silnik robili o takich czynnościach pamiętali :?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-07-2006, 21:05   

dany-ct napisał/a:
JESTEM ZAŁAMANY MÓJ ECLIPS MNIE WYKOŃCZY


Chyba nie pamiętali...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-07-2006, 10:26   

dany-ct napisał/a:
goście co mi silnik robili


To skoro robili to, wzieli za to kase, to teraz niech robią do skutku....... za własne - Ty za ich nauke nie powinienieś płacic
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2006, 11:36   

to jest tak że w okolicy niema zakładu naprawczego z prawdziwego znaczenia , wszędzie
masówka , wszędzie idą na ilość i traktóją wszystkie silniki jedną miarką --
-- jak się w oplu udało to w reno będzie dobrze a w mitsu musi być tak samo--
i klepią , musiał bym oddać do kogoś kto zna konkretnie te silniki , czytając forum
więcej wiem co jak sprawdzić niż kowale z mojej okolicy , tak było w przypadku rozrządu
w moim eclipsie 3 podejścia dopiero poszukałem, poczytałęm wydrukowałem ,
mechanikowi palcem pokazałem i się w końcu udało i tak to wygląda z wszystkim :(
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2006, 02:33   

trafiałeś na niezłych paściarzy, albo gości nie mających zielonego pojęcia o mechanice. mój mechanik nie musiał mieć żadnej instrukcji, pierwszy raz na oczy widział 4G63 dohc i zrobił dobrze. tak samo tommycrazy'emu, od ręki zdiagnozował najpierw skrzynię a później zrobił rozrząd + parę pierdół, z balansem też nie miał najmniejszych problemów...
 
 
papa
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2006, 22:23   

Moim zdaniem Dany nie ma żadnych problemów i nic nie powinien z tym robić. Zato e-gen musi coś zrobić ze swoim spalaniem 2l/1000km !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.