przegrzewanie silnika |
Autor |
Wiadomość |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-06-2009, 20:52 przegrzewanie silnika
|
|
|
problem wygląda tak - jade wieczorem , w trasie auto zaczęło łapać temperaturę. Coraz więcej , a nagle ziup i w ciągu chiwlki ( <5sek) wraca do normy, po czym znowu powoli coraz cieplej!!
Wężę od pompy płynu gorące, za to chłodnica zimna!!.
Zbiorniczek wyrównawczy CAŁKIEM PEŁNY. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11149 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-06-2009, 23:05
|
|
|
Na początek korek chłodnicy,a potem termostat.
Jak nie pomoże,to trzeba się przyjrzeć uszczelkom głowić
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-06-2009, 12:07
|
|
|
no to już wiem co- przy tej stluczce chłodnica się trochę wygiela. Do tej pory nie ciekło , teraz już niestety sika jak cholera. Gdzie szukać chłodnicy? Z innych modeli pasuje ? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-06-2009, 12:19
|
|
|
Tomasz82 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-06-2009, 23:21
|
|
|
uderzenie do tomasza82 było świetnym pomysłem nowa chłodnica już czeka |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11149 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28-06-2009, 11:32
|
|
|
gres napisał/a: | uderzenie do tomasza82 było świetnym pomysłem nowa chłodnica już czeka |
A ile trzeba zapłacić?
Możesz na PW |
_________________
 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-06-2009, 11:08
|
|
|
320 |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 01-07-2009, 22:27
|
|
|
gres napisał/a: | 320 |
Tzn.troszkę mniej Ja się pomyliłem z sumą
A zapytam chłodnica ta sama co orginał?uważajcie jak kupujecie na alegro bo są opisane
''colt lancer galant''i podają że pasuje tylko pytanie jak może dać rade chłodnica z silnika 1.6 zapewnić dobra temp.pracy silnika 2.0? |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-09-2009, 12:27
|
|
|
ile lejecie do naszych chłodnic?
I co ?
U mnie chwilowo jest destylowana i myślę czy płyn , czy dolać coś żeby nei zamarzło, tylko nie wiem ile |
|
|
|
 |
misiek-misiek
Mitsumaniak Kawosz :)

Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 661 Skąd: Pajęczno-okolice
|
Wysłany: 18-09-2009, 14:26
|
|
|
gres napisał/a: | U mnie chwilowo jest destylowana i myślę czy płyn , czy dolać coś żeby nei zamarzło, tylko nie wiem ile |
No to chłopie! Masz E88A i lejesz wodę do chłodnicy?
Spuść to w diabły i zalej normalnym płynem, to są śmieszne koszty.
Ja bym się na twoim miejscu nie przyznawał |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2009, 10:07
|
|
|
niby czemu ;> |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-09-2009, 10:16
|
|
|
węże Ci sparchacieją, chłodnica sie zapcha, termostat zatnie, w zime zamarznie woda i rozsadzi Ci silnik, latem zagotuje się szybciej niż płyn, kamień osadzi się we wszystkich możliwych zakamarkach itp... ogólnie zużyjesz duuuuuuuuuuuużo szybciej swój silnik lub doprowadzisz do jego expresowej śmierci - to tak pokrótce |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2009, 10:27
|
|
|
no , to jakbym mineralke lał
destylowana ma to do siebie ze nie pozostawia osadu ani kamienia
że zamarznie to się zgadza dlatego pytam na co wymienić bo chłody idą
Nie gotuje się prawie wcale ( chłodnica prawie się nei włącza ) |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-09-2009, 11:15
|
|
|
gres, natychmiat płyn bo będzie chłosta Płyn bez różnicy jaki zalejesz byle zimowy i do jak najniższej temp. najlepiej -35 no i nie czerwony bo to głównie do VW/Audi, ja latam na jakimś z BP do -35 cały rok |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-09-2009, 09:19
|
|
|
natychmiast niestety odpada bo od wczoraj misiu jest spawany - rdza na kielichach
[ Dodano: 28-09-2009, 12:35 ]
dobra rdzy już nie ma to teraz ten płyn
Jak go spuścić ? Odkreciłem kurek przy chłodnicy ale wiele tego nie ściekło - odpalić żeby sam wyrzucił reszte? |
|
|
|
 |
|