[CAxA] Swap gti C50 na CAO/CBO |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 19-09-2009, 23:57 [CAxA] Swap gti C50 na CAO/CBO
|
|
|
Chodzi mi o silnik 1.8 Gti z colta C50 gdybym chciał zrobić swapa do lancera to jakie trudności bym napotkał??? Chodzi mi czy np pompa wspomagania podejdzie z mojego silnika oraz jakie konsekwencje niesie ze soba brak przepływomierza którego nie ma seryjnie w tym silniku.
Pozatym czy łapy beda grały czy skrzynia spasuje? . co o tym sadzicie wogóle...
POZDRO |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 20-09-2009, 16:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-09-2009, 13:04
|
|
|
rosomak1983, do takiego swapa musisz mieć kompletny silnik z pompami itp itd. Łapy na skrzyni na 100% nie pasują. Ogólnie to zły pomysł swapować jednostkę ze starszej generacji - dużo problemów i dopasowań trzeba robić. Nie jest to P&P. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-09-2009, 13:11
|
|
|
londolut napisał/a: | dużo problemów i dopasowań trzeba robić. Nie jest to P&P. |
mozesz napisac konkretnie co oprócz łap na skrzyni??? Dorobić łape to nie taki problem. Mam okazje na takiego rozbitka miałbym wszystko oprocz chyba pompy
A skrzynia nie podejdzie z CBO/CAO 1.6???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-09-2009, 13:43
|
|
|
Skrzynia jest inna = półosie trzeba zmieniać - inny frez.
Półosie = piasty (nie wiem czy są takie jak w CA/CB).
Piasty = zawias (mocowania inne).
I dalej takie kwiatki - trzeba dużo samozaparcia, żeby to poskładać. Skrzynia z CA/CB nie podejdzie bo 1.8GTi w Colcie C5 to 4G67. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Kasper79
Forumowicz
Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 31 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-09-2009, 18:36
|
|
|
a czy przypadkiem CAO nie ma po drugiej stronie silnika?
coś mi się tak wydaje że c5 silnik jest z lewej a skrzynia z prawej a w CAO oderotnie... Ogólnie karkołomna akcja |
_________________ CARI GDI... zobaczymy |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-09-2009, 18:36
|
|
|
Kasper79 napisał/a: | a czy przypadkiem CAO nie ma po drugiej stronie silnika? | Nie, zwrotka silnika dopiero w CJx. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2009, 18:47
|
|
|
A czy ktoś z wypowiadających się w temacie robił takiego swapa?
zamocowanie silnika - pryszcz
skrzynia i półosie - pryszcz
pompa wspomy - pryszcz podejdzie z każdej 4g6 serii - jak nie przewody dorbię Ci na zamówienie 40-60zł
elektryka - schematów w sieci bez liku - proszę bez takich.....
pryszcz: oznacza p&p lub hybrydę(mam dwa zrobię z nich jeden i to we własnym garażu) |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-09-2009, 18:56
|
|
|
autoR napisał/a: | pryszcz: oznacza p&p lub hybrydę(mam dwa zrobię z nich jeden i to we własnym garażu) | Echh... Dla ciebie to wszystko proste i klarowne. Masz łeb na karku i znasz temat Mitsubishi na wylot. Ciekawe co powiedziałby 'normalny' mechanik, któremu dałbyś 2 różne silniki, kazał zrobić jeden i wsadzić do budy nie z tego modelu. Gwarantuje ci to, że bez min. 5k się nie pokazuj w warsztacie. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 22-09-2009, 19:33
|
|
|
kompletna robocizna za swap do cjo 2,5v5 to granice 2500 zl, i robi to czlowiek ktory juz nie jeden swap zrobil, co prawda w hondzie ,ale tez ma leb na karku . mowa oczywiscie o szczecinie . |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-09-2009, 19:38
|
|
|
Rafal_Szczecin, sam swap. Biorąc pod uwagę to co wyszczególnił Czarek to pewnie drugie tyle można dołożyć. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2009, 20:10
|
|
|
A więc coby obalić kilka mitów:
1.skrzyniami i zwrotnicami-piastami możemy żąglować pomiędzy c50-cao
jedynym problemem dla niektóych jest mocowanie/poduszka skrzyni/silnika od chłodnicy - w c50 wspornik mamy przy bloku a w cao jest on przy skrzyni i analogicznie do lancerów i galantów ma się rzecz
2.taka sama historia z półosiami/przegóbami
3.turbodiesel podchodzi również bez rzeźby - rozmawiamy o skrzyni
4.punkty mocowania motorowni te same - mocujemy silniki wykorzystując ori wsporniki i poduchy - zero cięcia i krzesania iskier - no przy 4g64 potrzebujemy pilnika lub szlifierki kątowej przy jednym wsporniku...
elektryka?...jak wspomniałem - use google - nie ma pewnie tematu ktorego ktoś już nie przerabiał - no w naszym przypadku czasami sie to nie sprawdza
Wydaje mi się iż cena jaka padła 2500 jest jak najbardziej do osiągnięcia i na ziemi lubelskiej
A i czasami jest problem z linkami biegów lecz rozchodzi sie o dobór odpowiednich wsporników przykręcanych do skrzyni. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 22-09-2009, 23:33
|
|
|
Panowie a mój osobisty mechanik fasola zrobiłby mi to po koleżeńsku za grosze
Juz nie takie rzeczy wymadzał. W swoim poldku np włożył silnik przednionapędowy fiata croma (chyba) i zrobił na tylny napędu choc całe forum pisało ze sie nie da Wiec nie o to chodzi...
Powiem szczerze jest do kupienia silnik Gti z C50 1.8 za ok 500zł z osprzeciorem. sam niewiem co robić... ale cena podejrzana. Ile moze wyniesc remont takiego cuda???
Jestem na nie swapowi min po rozmowie z czerwieniem ale jestem ciekaw wiec jak sie orientujecie to napiszcie. Moj silniczek cyka ładnie... wymieniony swiezo rozrzad pompa olej... szkoda byłoby to zmarnować... POZDRO |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-09-2009, 23:41
|
|
|
rosomak1983, nie kombinuj. Kup sobie CB5A (ostatnio sporo na forum tego jest ) i ciesz się dwoma Lancerami |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 23-09-2009, 09:04
|
|
|
autoR napisał/a: | 1.skrzyniami i zwrotnicami-piastami możemy żąglować pomiędzy c50-cao
jedynym problemem dla niektóych jest mocowanie/poduszka skrzyni/silnika od chłodnicy - w c50 wspornik mamy przy bloku a w cao jest on przy skrzyni i analogicznie do lancerów i galantów ma się rzecz |
Czyli skrzynke do C58 mozna w miare przyzwoity sposob wsadzic do CA0?
W takim razie wydaje mi sie ze to jest droga do krotkiej skrzyni.
Z pierwszych obserwacji C58 odcina 2 przy niecalych 8000 jakos lekko przed 90 ... |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 24-09-2009, 12:16
|
|
|
harpagan napisał/a: | Czyli skrzynke do C58 mozna w miare przyzwoity sposob wsadzic do CA0?
W takim razie wydaje mi sie ze to jest droga do krotkiej skrzyni. |
Pawela mowił mi cos o przekładce skrzyni z C50 1.5 która jest krótsza. Ktos tam przełożył.
Długo nie wytrzymała... Niewiadomo tylko dlaczego... (zbyt słaba ? zły stan poczatkowy? złe użytkowania? ) |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|