 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Salon Mitsubishi Krasnobrodzka 4 , Warszawaa |
Autor |
Wiadomość |
Katarrina
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Wrz 2009 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2009, 12:34 Salon Mitsubishi Krasnobrodzka 4 , Warszawaa
|
|
|
Witam,
podpisałam umowę kupna na Lancera 1,8 Sportback w sierpniu w salonie na Krasnobrodzkiej. Wszystko było pięknie samochód miałam odebrać za dwa tygodnie. Potem zaczęły się schody. Teraz mija 2 miesiąc a ja nie mogę odebrać mojego samochodu. W salonie mnie olewają i słyszę tylko jak to jeszcze nie dopłynął. Czy ktoś jest może w podobnej sytuacji, albo może dostał swój samochód w sierpniu? Czy była w ogóle dostawa w sierpniu? Proszę o radę co można zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
shalafi
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 203 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-09-2009, 15:32
|
|
|
jak w umowie przedwstępnej jest określony termin, i wpłacona zaliczka (bądź zadatek), to pewnie dało by rade wyciągnąć od nich te pieniądze jako rekompensatę no i można wtedy iść do innego dealera...a zrezygnować tam..zawsze to pare tyś. na jakieś dodatki...
a pewnie przy takim podejściu dealerowi zacznie bardziej zależeć i może jakiś upust dać czy coś... |
_________________ Sprzedaje swoją poprzednią nawigacje do Lancera, info w dziale SPRZEDAM: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=82091 |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2009, 15:50
|
|
|
Sporo lat temu mój znajomy zamówił Focusa w salonie. Po 2 miesiącach zlewania go przez dilera, dostał piany i powiedział im, że rezygnuje i zabiera zaliczkę. Następnego dnia zadzwonili, że samochód jest do odebrania Ale było już za późno, bo się na nich obraził. Kupił chyba Citroena od ręki
Tak więc to zbywanie wcale nie oznacza, że nie mają, bo mogą np. odkupić od innego dilera w Polsce. No chyba, że zamówiłaś rzeczywiście egzemplarz, którego nigdzie nie ma... Ale na Allegro są nówki do wyboru do koloru. Jeżeli tam jest np. taki, jaki chcesz kupić, to oznacza, że im się nie chce kombinować... |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 23-09-2009, 16:14
|
|
|
Najważniejsze - jaki termin odbioru jest w umowie ?
Jeśli został przekroczony ( tzn. dealer nie wywiązał się z umowy) możesz żądać zwrotu wpłaconej zaliczki ( jeśli to był zadatek - w podwójnej wysokości).
Warto zwrócić uwagę, czy w umowie nie ma punktu mówiącego o tym, że przedłużenie czasu odbioru może nastąpić z przyczyn niezależnych od dealera - np. sztorm na morzu i inne takie.
Jeśli się jednak zdecydujesz poczekać na auto, to powinni Ci jakoś zrekompensować przedłużony czas odbioru auta - jakiś rabat na serwis, jakieś gratisy - no cokolwiek.
Cytat: | Tak więc to zbywanie wcale nie oznacza, że nie mają, bo mogą np. odkupić od innego dilera w Polsce. |
Dopóki nie wydadzą ci samochodu, nie wpłacasz im reszty pieniędzy, prawda ?
Tak więc logicznie rzecz biorąc, MUSI im zależeć na jak najszybszym wydaniu - i tym samym na otrzymaniu od ciebie całej kwoty. I szczerze wątpię, aby opóźnienie było spowodowane tym, że "komuś się nie chce kombinować". |
|
|
|
 |
pekaes
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 264 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2009, 07:34
|
|
|
Witam!
Ja kupiłem Lancera na Krasnobrodzkiej bez najmniejszych problemów. Zamówienie złożyłem 27 lipca br. (dostawa była dzień wcześniej), auto odebrałem 13 sierpnia. Panowie w salonie byli rzeczowi i przyjaźnie nastawieni do klienta.
Powiedziano mi także, że składając zamówienie w sierpniu należy się liczyć z odbiorem samochodu nawet pod koniec września. Rozumiem twoje zdenerwowanie, ale przestudiuj dokładnie umowę i w najgorszym wypadku po prostu podziękuj im za transakcję... Zgadzam się z przedmówcami, że w innych salonach (niekoniecznie w Warszawie) możesz kupić auto niemal od ręki.
Powodzenia!
K. |
|
|
|
 |
|
|