Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:45
Silniczek od reg.świateł
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 01-10-2009, 10:55   

Tylko skoro jedna i druga lampa wariuje (ale w rózny sposób) to chyba coś jest nie tak ze sterowaniem. Zresztą niezależnie co padło i tak trzeba wyjąć lampe do sprawdzenia. Chyba że to tylko pokrętło od regulacji ale podejrzewam że wtedy by obydwie lampy sie zachowywały tak samo.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 01-10-2009, 18:34   

Podejrzewam tak samo. Przy pękniętym odblasku silnik reagowałby normalnie na ustawienia, tylko odblask wisiałby w jednej pozycji.

Przy wyciąganiu reflektora trzeba liczyć się z zerwaniem śrub w nakrętkach, które są na stałe mocowane do konstrukcji :( .
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 01-10-2009, 22:14   

Zajc3w, A właśnie nigdy nie wyciągałem reflektorów,łatwo się demontuje są jakieś haczyki?

Pokrętło od regulacji sprawdzałem,jedna lampa nie reaguje na nic a druga hebluje cały czas do dołu,no to chyba nie mechanika.
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 01-10-2009, 22:26   

Już teraz nie pamiętam dokładnie ,ale najważniejsze: NIC Na SIŁĘ.

Odpinasz najpierw kierunkowskaz, trzyma się na zatrzaskach, właściwie to na jednym.
Potem masz już tylko 4 śruby. Dwie za kierunkowskazem i 2 od strony grilla i te właśnie pękają. Jak pękną to są 2 wyjścia. W lepszym przypadku uda się wykręcić pozostały gwint, w gorszym trzeba rozwiercić wiertłem 5 mm i nagwintować na M6. Od tyłu nie ma jak dojść żeby nakrętkę przytrzymać, więc gwintowanie niestety konieczne.

[ Dodano: 01-10-2009, 22:29 ]
AAAAAAAA po kierunkowskazie trzeba cały chrom zdjąć. Trzyma się na 2 śrubach schowanych za kierunkowskazami i kilku zatrzaskach na środku.

Sprawdzałeś patent z rezystorem??
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 02-10-2009, 10:06   

Zajc3w, No nie sprawdzałem,bo nie ma kiedy,garażu nie mam,jutro będę się biedził.

Więc jest tak! wyjąłem prawą lampę faktycznie był pęknięty uchwyt od silniczka regulacji,ale to nie była przyczyna bo podłączyłem prawą lampę zamiast lewej no i zaczęła chodzić.A druga lampa wogóle nie chodzi.po rozebraniu ustrojstwa okazało się że kondesator się wypróżnił na druk. Po wymianie kondesatora dalej nie chodzi lewa lampa,ale zaczęła dobrze chodzić prawa z kolei.Fakt że nie mieliśmy takiego kondesatora o oryginalnych parametrach czyli 33mikro 25V a wstawiliśmy 40mikro 16V,ale myślę że to nie dlatego nie chodzi.Prąd dochodzi do układu,tak że zostawiłem to na cieplejsze czasy,ale jakby ktoś miał rozbite lampy to potrzebowałbym puszkę z silniczkiem i elektroniką z lewej lampy i mechanizm do regulacji ręcznej z tak jakby śrubokrętem z lewej lampy,bo ktoś ukręcił zębatkę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.