Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brak ładowania :( :(
Autor Wiadomość
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 02-10-2009, 17:52   

jest przerwa między alternatorem a akumulatorem .Może tylko zaśniedziałe klemy .Zdejmij ,wyczyść ,posmaruj wazeliną lub innym kremem i załóż .Sprawdż miernikiem czy dochodzi prąd z alternatora do klem .Jeśli tak to akumulator do wymiany ,może być zwarcie.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 03-10-2009, 15:09   

Bogusław Zakrze, albo alternator....
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 03-10-2009, 15:30   

rosomak 1983 skoro po zdięciu klem z akumulatora silnik pracuje i kontrolka się nie świeci ( zakładamy że po włożeniu kluczyka do stacyjki kontrolka się świeci ) to nie jest wina alternatora .Silnik w opisanym przykładzie by zgasł .Nie dostawał by prądu na świece itp .Więc problem tkwi na drodze do akumulatora.
Bogusław Zakrze -miern ik w rękę i sprawdzać najpierw czy dochodzi prąd do klem.Jeśli tak to aku na złom .Jeśli nie to przewody między alternatorem a klemami .Jeśli się na tym nie znasz to sprawdzi Ci to każdy elektryk ,jeszcze lepiej samochodowy ..5 minut i powinno być zdiagnozowane .Przypominam że do odpalenia samochodu musisz mieć aku naładowane ,lub prąd poprzez kable z innego samochodu .Powodzenia i napisz co było przyczyną .
 
 
 
Bogusław Zakrze
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2009, 20:55   

Colt znowu żyje , przyczyną było to że akumulator był starszy od węgla i skończył swój żywot. Dzięki za dobre rady MITSUMANIAKI :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.