Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
01-10-2009, 22:44
Mitsubishi Galant E88A 4x4 2.5 V6 1994r.
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 01-10-2009, 22:09   Mitsubishi Galant E88A 4x4 2.5 V6 1994r.

Za namową znajomych z forum, chciałbym wszystkim zaprezentować dość nietypowego Galanta. Jego niepowtarzalność można zawdzięczyć chociażby startom w rajdach typu KJS.
Zawsze wzbudza zainteresowanie, nie tylko kibiców, ale i uczestników, ponieważ jest to jedyny taki galant, który uczestniczy w tego typu imprezach (min. Puchar Polski Automobilklubów i Klubów - PPAiK). Ni ma co się oszukiwać, bo rewelacji nie ma, chodź cały czas pracujemy nad tym. Potrafimy objechać nim np. Subaru Imprezę 2.0 Turbo, chodź nie zawsze się to udaję (niestety turbo robi swoje). Lancery zostają daleko po za naszym zasięgiem, a przynajmniej dopóki pod maską siedzi seryjny motor...
To tyle tytułem wstępu, wrzucam kilka fotek autka.
Będę się starał na bieżąco uaktualniać dany temat.

Od tego się zaczeło:


Po zarejstrowaniu:


Pierwszy rajd od którego się wszytko zaczęło: "1 Ełcki Rajd DOS PATOS" 22.04.2007

Zajęliśmy wtedy bodajże 6 miejsce, biorąc pod uwagę to, że załóg było ok. 32, a czołówkę stanowiły auta z Automobilklubu Suwalskiego - ludzie znający się na rzeczy i jadący na przygotowanych do tego autach - do tego też klubu teraz należymy. Na zdjęciach widać, że Galuś już wtedy miał zapędy do latania... :wink:

Następny był "XXVI Rajd POdlaski" należący do cyklu PPAiK

Tam też zderzyliśmy się z rzeczywistością... Ni poszło nam najlepiej, okazało się, że jesteśmy zupełnymi żółtodziobami... Złapaliśmy kapcia zaraz na samym początku, popełnialiśmy masę błędów "nowicjuszów". Dzięki jednak pewnej osobie (Januszowi Szafrańcowi), który jeździł na Mitsubishi Lancerze EVO VIII prosto od Dytki, i jego dobrym radom, powoli zaczęliśmy się prostować... Przyszły pomysły na pierwsze mody...

Następny był Olsztyn 21-22.07.2007 - II Rajd Olsztyński, zaliczany również do rund PPAiK-u


Auto było za ciężkie, nie bardzo chciało się składać w zakrętach, wolno się rozpędzało... do tego zły opis trasy i siedzimy za bandą. Było już lepiej niż w Białymstoku, ale jeszcze to nie to... No i pierwsze spotkanie z szutrem..., podobało się nam najbardziej mimo przykrego wypadku. W Olsztynie zdobyliśmy pierwsze nasze puchary.
Organizacyjnie najmilej wspominamy właśnie Olsztyńskie rajdy :)

16.09.2007 - XXXII Rajd Suwalski



Jak widać przybyło troche naklejek (ponoć każda daje po 5 KM ;) ) Autko zaczeło być odchudzane, na początek poszła kanapa z tyłu, a że był jeszcze używany jako cywil, więc ta kanapa tam wracała po każdym rajdzie. Zmianie uległ wydech, narazie tylko końcowy, żeby ładnie brzmiał ;)

Ostatnim rajdem w sezonie 2007 był: XVI Rajd Niepodległości w Białymstoku.


Tak zakończyliśmy sezon 2007, bez większych osiągnieć, bez zbytnich przygód. Ogólnie polegał on bardziej na nauce niż na próbie osiągnięcia czegokolwiek.
CDN...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
Ostatnio zmieniony przez mitsu_pl 01-12-2009, 15:34, w całości zmieniany 21 razy  
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-10-2009, 22:18   

Panie, niema fotek ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-10-2009, 22:41   

Niezła maszyna.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 01-10-2009, 22:53   

spoko, cały czas jade na "edit" wszytko powoli, bo mi stronka wygasa... :P
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2009, 15:39   

ej ale wnętrze jest nadal takie jak na zdjęciach ;>
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 02-10-2009, 16:02   

No nie zupełnie, nie mam aktualnych fotek, ale to co się zmieniło w środku to min.:
kierownica, fotele - na kubły, pasy - szelki, został pocięty tunel środkowy, przybyło kilka pstryczków elektryczków, doszedł hebel... to tyle z tego co pamiętam... Zapomniałbym o 2 gaśnicach, każda po 2 kg. Wyleciało dużo zbędnych rzeczy, tak zbędnych, że nawet nie pamiętam czego się pozbyliśmy :P (oprócz kanapy, plastików, pasów itp.)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 05-10-2009, 20:48   

SEZON 2008

Zaczął się w styczniu rajdem "43 Rally Monte Calvaria" 26.01.2008r.


Na ponad 100 aut (w tym ponad połowa to lancery wszelkiej maści EVO, Subary Imprezy na turbinach, legacy Audi S2 itp.) zajeliśmy naszym rodzynkiem koło 40 miejsca :)

Następny był Tomaszów Mazowiecki: IV Rajd Tomaszowki "Ceramika Paradyż Rally" 26-27.04.2008



Nie obyło się bez przykrych niespodzianek po wysokich lotach:


Oraz połamana zwrotnica po za dużym krawężniku:

Przez ten incydent straciliśmy szanse na podium w klasie i wysokie miejsce w generalce...

Trafił się też nieszczesny Olsztyn, dokładnej daty i tytułu nie pamiętam.
Z moich wstępnych obliczeń wynikało iż mielibyśmy 2 miejsce w klasie i około 7 w generalce na blisko 50 aut. Jednak wyrwał nam się górny wahacz w prawym przednim kole i przy prędkości ok 100km/h na lewym zakręcie auto nie posłuchało się kierownicy, wypadliśmy ścieliśmy 3 drzewka i na dużym krzaku się dopiero zatrzymaliśmy...

Z powodu braku części (nigdziej nie dostaliśmy nowego pasa przedniego - musiał być nowy z uwagi na ruszoną podłużnice) naprawy się przedłużyły i zakończyliśmy tym samym zeson. Jednak zaowocowało to kupnem drugiewgo takiego galanta E88A z niestety padniętym silnikiem i wybebeszonym tylnym napędem (posłużył do przeszczepu przodu):

Wyleciała klima wraz z kompresorem (uszkodzona została chłodnica klimatyzacji), wyspawany został cały przód, wymalowana komora silnika doelżone zostało wszytko co możliwe z przodu:

Chłodnica nietknięta, pozostała stara, wszytko to dzięki płycie pod samochodem, która dość solidnie została zamontowana i przyjeła na siebie większość udeżenia.

Pierwsze zdjęcia po przeszczepie "organów":


Był czas, aby wprowadzić pare zmian w środku:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
Ostatnio zmieniony przez mitsu_pl 05-10-2009, 21:57, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11106
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-10-2009, 21:22   

Ładną kronikę sobie piszesz Michale.
Wkleiłbyś fotkę mocowania stożka,bo mnie ciekawi :)
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 05-10-2009, 22:00   

Zdjęcia wszytkich możliwych do sfotgrafowania modyfikacji umieszczę w najbliższym czasie, jak tylko dorobie pozostałe zdjęcia
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-10-2009, 12:42   

taki rarytasik, aż szkoda mi by było na rajdowanie ;)
Ale widać, że zdrowo za....suwa ;)
_________________
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 06-10-2009, 13:41   

Teraz troche nowin z pod maski i nie tylko:

Widok ogólny:


Specjalnie dla Jacka, mocowanie stożka:


Brak ABS-u:


Elektrozawór na powrocie paliwa w celu zwiększenia ciśnienia paliwa na listwie i wtryskach:


Brak EGR-u:


Brak zbędnych podciśnień:


Elektrownia, spinki oraz "wiatrołapy" dla stożka i chodzenia kolektora dolotowego:


Widok wnętrza:


Kubły oraz 3" szelki:


Intercomy (samoróba):


Bagażnik:


Wymagane przez regulamin chlapacze na wszystkich kołach pędnych:


Naprawdę głośny i ziejący nieraz ogniem... tłumik:


Namiastka płyty (więcej jak wezmę go na podnośnik):
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 06-10-2009, 15:31   

Piekne autko tylko pozazdrościc :)
Niezła z niego rajdówka :)
Powodzenia
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-10-2009, 17:37   

No ładnie ładnie rośnie w siłe, projekt bardzo na taaak :> Bardzo mi sie podobają te galki ;) Jeszcze klatke i na Czeskie hardcory mozna jechać ;) Zapraszam na Papaje (PPAiK) na dolny ślask i bliskie okolice :)
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 06-10-2009, 18:01   

Żeby nie był to drugi koniec Polski, to na pewno byśmy zawitali na dolnośląskie szutry :D

Tym czasem dodaje kilka fotek brzuszka galanta:

Widać jeszcze ślady na podwoziu po uszkodzonym uszczelniaczu...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-10-2009, 19:11   

Cytat:
Brak ABS-u:

a wystarczyło wyjąc bezpiecznik i już by nie działał :lol:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.