[CA4A 1.6] Zdjęcia podwozia |
Autor |
Wiadomość |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2009, 17:49
|
|
|
Jak dla mnie to obraz nędzy i rozpaczy.Ja swojego Colta nie uważam za okaz zdrowia,ale podwozie mam całe czarne,sam tylko zakonserwowałem belki pod podłogą i tylne nadkola bo juz powłoka sie starła.Pod maską też niezły bałagan o tylnych błotnikach juz nie wspomne.Ale to chyba nie ty do tego doprowadziłes,niedawno go kupiłes? |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 11-10-2009, 18:10
|
|
|
W Kwietniu tego roku. Stan mechaniczny bez zastrzeżeń. Niestety z podwoziem sporo roboty. Skrobanie, scieranie itp. Sporo brunoxa pojdzie.
Podłuznice jeszcze w porządnym stanie. |
|
|
|
 |
matiu
Nowy Forumowicz
Auto: Colt III C54 1800 D 1992
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-10-2009, 18:45
|
|
|
No, nie wygląda to za pięknie. Widać, że potrzebny będzie blacharz-rzeźbiarz. Krótko mówiąc, nadwozie wymaga częsciowej rekonstrukcji, a później konserwacji. Sam to nie dasz rady, bo należałoby wstawki zrobić, tam gdzie blacha ma ubytki.
Syreniarze to taką rdzę malują kompleksorem, całe podwozie. Na brunoxa to kasy może zabraknąć.
Jak zaczął ciąć to mu podłoga została, ale betonowa w garażu;
http://www.syrena.nekla.p...opic.php?t=9245 . |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 11-10-2009, 19:04
|
|
|
Te nadkole to nawet nie ruszam bo samemu nie będzie łatwo. Trzeba wspawać reperaturkę lub blaszki a potem konserwacja. Pełno rzeźbienia dla akrobaty.
A co do brunoxa - mam juz 500ml na pędzel to chyba starczy na całe podwozie. jak nie to dokupie. zeby tyko z 5 litrow nie wyszlo
Zrobić mogę same podwozie + te sprawne nadkole prawe.
A ile sadzisz brunoxa by wyszlo? |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2009, 19:28
|
|
|
Co do reparaturki to zastanawiałem sie kiedys ,czy z przedniego błotnika coś by sie nie wyrzeźbiło? |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 11-10-2009, 19:56
|
|
|
Co najwyżej same ranty, reszta jest bardziej zaokrąglona w kierunku maski.
matiu, a podkład reaktywny dwuskladnikowy nakladales na cale podwozie czy tylko na miejsca posmarowane brunoxem?
Te nadkole to nawet nie ruszam bo samemu nie będzie łatwo. Trzeba wspawać reperaturkę lub blaszki a potem konserwacja. Pełno rzeźbienia dla akrobaty.
A co do brunoxa - mam juz 500ml na pędzel to chyba starczy na całe podwozie. jak nie to dokupie. zeby tyko z 5 litrow nie wyszlo
Zrobić mogę same podwozie + te sprawne nadkole prawe.
A ile sadzisz brunoxa by wyszlo? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:24
|
|
|
Nadkole rzeczywiście katastrofa. Tu tylko dobry blacharz potrzebny. A z podłogą nie ma tragedii tylko sporo czasu trzeba poświęcić. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:27
|
|
|
... Bedzie sporooooo zabawy... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Kondzio_czdz
Mitsumaniak

Auto: Colt CA4A 1,6GLXi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 88 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:40
|
|
|
adamovicius napisał/a: | Co do reparaturki to zastanawiałem sie kiedys ,czy z przedniego błotnika coś by sie nie wyrzeźbiło? | Podchodzi jak najbardziej, generalnie sam rant. Jest tak samo zaokrąglone, ale ma też mniejszą zakładkę i zaczepy.
JayChyl, jeśli chciałbyś robić z tym nadkolem to podchodzi reperaturka z corolli. Zrób od razu obydwie strony. Spawanie pojedynczych blaszek oznacza dużo szpachli i może później pękać. |
_________________ Pisząc świat dobry nasz Bóg nie wiedział, że kleks spadnie właśnie tu... |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:48
|
|
|
Wiem mam już ponad rok leżą te od Corolli 92-95 na obydwie strony. Firma Klokerholm czy jakos tak. Blacharz twierdzi ze mają bardzo dobre blachy. I z nich tez pojdzie przeszczep. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:50
|
|
|
Czy wysokość rantu w tych z Corolli jest podobna do oryginału w Colcie? |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:55
|
|
|
Jest bardzo zblizona. Jedyna roznica to ze w Corolli rant zaokraglenia jest troszkę mniejszy, i od strony drzwi konczy się zaokrągleniem przy listwie. Natomiast w CA0 rant kończy się na samym dole.
[ Dodano: 12-10-2009, 16:52 ]
Tak w ogóle to te dziurki, które są pod podwoziem oryginalne - nie musze ich chyba niczym zamalowywać - są to oryginalne okrągłe otwory chyba do odprowadzania wody? |
|
|
|
 |
|