Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Outlander - wołowaty czy nie?
Autor Wiadomość
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 11-10-2009, 08:44   

Krzysiek_slask napisał/a:
A na sam koniec nakleisz na tylnia szybe naklejeczke sony lub pioneer tudziez gustowny tribal i juz 15 kucy w autku wiecej


ja mam specjalną naklejkę Ralliart ale nie przyklejam bo nie chcę prowokować na światłach :P


PS
Artykuł stary ale może komuś pomoże w wyborze :
"Cóż, po raz wtóry przekonujemy się, że konie z pojemności są lepiej ułożone od tych, zrodzonych z czipa. I że ocenianie aut na podstawie danych katalogowych może prowadzić do całkiem błędnych wniosków. Tych różnic nie widać "w papierach". "
 
 
AlCapone
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2009, 12:29   

Mont napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:
A na sam koniec nakleisz na tylnia szybe naklejeczke sony lub pioneer tudziez gustowny tribal i juz 15 kucy w autku wiecej


ja mam specjalną naklejkę Ralliart ale nie przyklejam bo nie chcę prowokować na światłach :P


PS
Artykuł stary ale może komuś pomoże w wyborze :
"Cóż, po raz wtóry przekonujemy się, że konie z pojemności są lepiej ułożone od tych, zrodzonych z czipa. I że ocenianie aut na podstawie danych katalogowych może prowadzić do całkiem błędnych wniosków. Tych różnic nie widać "w papierach". "



30k piechotą nie chodzi........
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2009, 13:14   

papcio napisał/a:

generalnie w obecnych promocjach nie widać wersji 2,2


Chyba się skończyły - były produkowane tylko w 2008 r. Ja kupiłem w sierpniu 2009 rocznik 2008, mieli jeszcze jeden egzemplarz w AUTO GT.

W każdym razie, jak się przejechałem wersją 2,0 w salonie, byłem pewnie, że... nie chcę tego samochodu :) No i wyszło tak, że jeżdzę 2,2.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-10-2009, 13:53   

venglin napisał/a:
papcio napisał/a:

generalnie w obecnych promocjach nie widać wersji 2,2


Chyba się skończyły - były produkowane tylko w 2008 r. Ja kupiłem w sierpniu 2009 rocznik 2008, mieli jeszcze jeden egzemplarz w AUTO GT.

W każdym razie, jak się przejechałem wersją 2,0 w salonie, byłem pewnie, że... nie chcę tego samochodu :) No i wyszło tak, że jeżdzę 2,2.


Były produkowane w 2008? Nadal przecież są i są głównym silnikiem Outlandera sprzedawanym w Europie. W PL przestały byś oferowane z powodu wyższej akcyzy.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
papcio 
Mitsumaniak

Auto: 2,0 DiD Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2009, 19:51   

mitsu00 napisał/a:

Były produkowane w 2008? Nadal przecież są i są głównym silnikiem Outlandera sprzedawanym w Europie. W PL przestały byś oferowane z powodu wyższej akcyzy.

Pozdr.


to w takim razie pozostaje instyle + jako ciężarówka
a w przyszłosci potencjalne "wzmocnienie" autka

pozdrawiam i dzieki za pomoc
Paweł
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-10-2009, 20:05   

piotras napisał/a:
miałem wrażenie że Octavią żony 1,9 105 KM robię go
to tylko wrażenie, chyba że nawet nieco tylko podkręcone 1,9
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 12-10-2009, 12:39   

Powiem tak,-mam zrobione 70000tys/km(34TYS/KM na chipie),probowalem ile pojdzie ,"bralem sie"na trasie niejednokrotnie z innymi autami ,okazuje sie ze benzyny nie takie mocne,hehe(bez turbo) a miale wczesnie Mazdzine 2,5V6,wiec wiem co pisze.Jesli chodzi o outka to na razie zadnych awarii nie mam.
A Pathfinder przeciez nie ma nawet do outka polotow-sprawdzalem.Outek go objezdza jak chce! Szczegolnie na trasie.
Kolega ma octavie w dizlu -140 kucy,na trasie lepiej sie zbiera od outka ale zeby moich 165 konikow -ot tak sobie...nie powiedzialbym,wiec koledzy ze OUTI to WOL z tym sie nie zgadzam.To duza przesada,dobry tuner potrafi z niego zrobic calkiem zwinne auto.Te 140 koni ,fakt,to za malo ale jesli sie go podciagnie do okolo 160-170 i okolo 400NM,
to do lekko szybszej jazdy wystarcza.
:lol:
Ale co do ponownego kupna outka zastanowilbym sie teraz mocno,chyba wziolbym CX-7 W DIZLU.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 12-10-2009, 15:09   

Gunner napisał/a:

Ale co do ponownego kupna outka zastanowilbym sie teraz mocno,chyba wziolbym CX-7 W DIZLU.


Kuszace, nie powiem, ale to bardzo nowa konstrukcja, wrecz swiezynka i nie wiadomo jak sie sprawdzi "w praniu". Ja raczej nie pchalbym sie w nieprzetestowane technologie. Zwlaszcza obawialabym sie tego silnika, po tym jak przeczytalem, iz :

Cytat:
Wysokoprężny motor o pojemności 2,2 l cechuje się wydajnym turbodoładowaniem (generuje 173 KM i 400 Nm) oraz znakomitymi parametrami ekologicznymi, spełniając normę emisji spalin Euro 5. Oczyszczanie odbywa się poprzez wtryskiwanie roztworu wodnego mocznika AdBlue ze zbiornika umieszczonego pod bagażnikiem wprost do układu wydechowego, przed katalizatorem. W ten sposób wywoływana jest naturalna reakcja chemiczna, w której roztwór zmienia ok. 40 proc. tlenków azotu w nieszkodliwy azot.


Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka
 
 
Mariusz4 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-10-2009, 15:17   

Krzysiek_slask napisał/a:

Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka


no to radze sprawdzić ile taki zbiorniczek kosztuje i po ilu km trzeba go wymienić - obali to mity jakie krążą na forum. a jeżeli ktoś nie chce tego filtra to zawsze można zrobić to (1-szy pkt): http://www.vtechpomorze.pl
koszt w tej chwili to 1500 zl lub jeżeli razem z tuningiem to 750 zl (tzn czip 1500 + 750 odłączenie filtra)
pozdrawiam,
Mariusz
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 12-10-2009, 15:46   

Mariusz4 napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:

Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka


no to radze sprawdzić ile taki zbiorniczek kosztuje i po ilu km trzeba go wymienić - obali to mity jakie krążą na forum.


A prosze bardzo :

Koszt zbiornika ze strony dealera - wymiana po 120kkm. Fakt juz po gwarancji - mozna to olac. Z tym, ze nie wiem, czy wszyscy moga to olac. Jesli ktos np. kupil auto w leasingu, to z tego co sie orientuje firmy leasingowe nakladaja na leasingobiorce przymus serwisowania samochodu w ASO przez caly okres trwania umowy. Wiec jesli ktos ma umowe na wiecej niz 36 rat, to moze sie zalapac na tego typu "przyjemne naprawy"

a tu koszt filtra DPF:

Filtr DPF ze strony dealera


Mariusz4 napisał/a:
a jeżeli ktoś nie chce tego filtra to zawsze można zrobić to (1-szy pkt): http://www.vtechpomorze.pl. koszt w tej chwili to 1500 zl lub jeżeli razem z tuningiem to 750 zl (tzn czip 1500 + 750 odłączenie filtra)
pozdrawiam,
Mariusz


i adios gwarancjo :twisted:
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-10-2009, 19:16   

Całego zbiornika nie trzeba wymieniać tylko sam płyn Eloys. Sprawdzone w ASO Mitsubishi w Wiedniu.Koszt - 285 EUR.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
papcio 
Mitsumaniak

Auto: 2,0 DiD Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2009, 19:32   

Krzysiek_slask napisał/a:


i adios gwarancjo :twisted:


no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.

brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??

pozdrawiam
Paweł
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 12-10-2009, 20:05   

papcio napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:


i adios gwarancjo :twisted:


no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.

brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??

pozdrawiam
Paweł


Bylo na forum.

Poszukaj.

W skrocie : AUTO GT po ichnim chipowaniu daje swoja gware na silnik. Gdzie indziej poza AUTO GT silnika na gwaracji juz nie naprawisz

No chyba, ze byla mowa o wspomnianym wczesniej Ralliarcie.
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 12-10-2009, 20:44   

papcio napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:


i adios gwarancjo :twisted:


no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.

brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??

pozdrawiam
Paweł


Na zdrowy rozum, powinny bo podzespoły są takie same jak w 2.2 2.4 i 3.0 a tam wieksza moc i podobny moment.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-10-2009, 20:50   

Dopytaj czy robią indywidualną mapę pod konkretny silnik czy wgrywają uniwersaslną mapę ECUTEK-a (mają licencję tej firmy tuningowej). Jeśli nie piszą programu pod konkretny silnik to bym sobie odpuścił. ja na początku chciałem swojego robić u nich ale temat się rozwiał. Zrobiłem miśka w końcu w warszawskiej filii www.44tuning.pl Efekty i frajda z jazdy nie do opisania :D Zrobiłem już 15 tys. km na nowym programie i wszystko GIT. Auto ma 65 tys. km nawinięte.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.