 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
regulacja boostera mechanicznego |
Autor |
Wiadomość |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 12-10-2009, 23:11 regulacja boostera mechanicznego
|
|
|
Nie wiem czy temat był poruszany ale zapytam: czy ktoś z was próbował regulować boosterem mechanicznym moment załączania się turbiny. Chodzi mi o to czy ktoś z was wyregulował go tak aby turbo wcześniej się załączało. Czy ma to jakieś ujemnie skutki na zachowanie się silnika, czy automatycznie nie wzrośnie spalanie tak drogocennego paliwa jak ropa i czy po takim zabiegu auto stanie się żwawsze. Chodzi mi o cari 1.9 td przed liftem czyli z motorem F8QT. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 15-10-2009, 07:12
|
|
|
na pewno spadnie żywotność turbiny |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 15-10-2009, 07:45
|
|
|
z tym silnikiem co masz to bym nic nie kombinowal, bo bez tego on juz jest malo wytrzymaly
a co do did to czemu nie ?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 15-10-2009, 12:55
|
|
|
ja bawiłem się tym zaworem jak jest dobrze wyregulowany to samochód sprawuje się ok,
przy wykręcaniu osiągi może wzrosły o 10 procent (tak mi sie wydaje) za to spalnie wzrosło na trasie prawie o 2 litry miast nie miałem odwagi sprawdzać jak zawór trochę skręciłem moc spadła znacznie a spalanie minimalnie w dół miasto prawie litr a trasa około 0,5.
Czyli kompromis między spalaniem a osiągami
Dlatego jak jest dobrze ustawiony to go nie dotykaj bo powrót do przedniego ustawienia bez liczenia wykręconych lub wkręconych obrotów jest trudny. |
|
|
|
 |
|
|