Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Outlander - wołowaty czy nie?
Autor Wiadomość
Mariusz4 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-10-2009, 21:56   

Krzysiek_slask napisał/a:
Mariusz4 napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:

Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka


no to radze sprawdzić ile taki zbiorniczek kosztuje i po ilu km trzeba go wymienić - obali to mity jakie krążą na forum.


A prosze bardzo :

Koszt zbiornika ze strony dealera - wymiana po 120kkm. Fakt juz po gwarancji - mozna to olac. Z tym, ze nie wiem, czy wszyscy moga to olac. Jesli ktos np. kupil auto w leasingu, to z tego co sie orientuje firmy leasingowe nakladaja na leasingobiorce przymus serwisowania samochodu w ASO przez caly okres trwania umowy. Wiec jesli ktos ma umowe na wiecej niz 36 rat, to moze sie zalapac na tego typu "przyjemne naprawy"

a tu koszt filtra DPF:

Filtr DPF ze strony dealera


Mariusz4 napisał/a:
a jeżeli ktoś nie chce tego filtra to zawsze można zrobić to (1-szy pkt): http://www.vtechpomorze.pl. koszt w tej chwili to 1500 zl lub jeżeli razem z tuningiem to 750 zl (tzn czip 1500 + 750 odłączenie filtra)
pozdrawiam,
Mariusz


i adios gwarancjo :twisted:


no to 'pojechałeś ' z tymi cenami z ASO :D u nich oryginalna felga kosztuje 1400 zl :shock: co ciekawe zadzwoniłem do serwisu cytryny i tam filtr kosztujei 3 tys. na allegro jest jeszcze taniej.
ja zrobię outkiem max 20-25 tys rocznie. filtr odłączę po 3 latach, więc o gwarancję raczej się nie martwię :D

pozdrawiam,
Mariusz
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 12-10-2009, 22:17   

Mariusz4 napisał/a:

no to 'pojechałeś ' z tymi cenami z ASO :D u nich oryginalna felga kosztuje 1400 zl :shock:


A chlapacze oryginalne kosztuja w ASO 350,00 a navi 13000,00 i co to wnosi do dyskusji ? Sugerujesz, zeby kupic takowa czesc na alledrogo i kazac serwisowi podczas przegladu wymienic korzystajac ze swoich czesci ? Ciekawe czy sie zgodza :twisted:

Mariusz4 napisał/a:

co ciekawe zadzwoniłem do serwisu cytryny i tam filtr kosztujei 3 tys. na allegro jest jeszcze taniej.


Domyslam sie, ze pytales o filtr do c-crossera. To ze oba auta maja francuskie silniki nie oznacza wcale, ze sa to silniki identyczne. Z tego co wyczytalem roznia sie paroma detalami.

Mariusz4 napisał/a:

ja zrobię outkiem max 20-25 tys rocznie. filtr odłączę po 3 latach, więc o gwarancję raczej się nie martwię :D

Mariusz


Gratuluje. Niektorzy jednak robia ciut wiecej niz wspomniane przez Ciebie 30kkm i maja powod do zmartwien
 
 
Mariusz4 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-10-2009, 22:58   

Krzysiek_slask napisał/a:
Mariusz4 napisał/a:

no to 'pojechałeś ' z tymi cenami z ASO :D u nich oryginalna felga kosztuje 1400 zl :shock:


A chlapacze oryginalne kosztuja w ASO 350,00 a navi 13000,00 i co to wnosi do dyskusji ? Sugerujesz, zeby kupic takowa czesc na alledrogo i kazac serwisowi podczas przegladu wymienic korzystajac ze swoich czesci ? Ciekawe czy sie zgodza :twisted:

Mariusz4 napisał/a:

co ciekawe zadzwoniłem do serwisu cytryny i tam filtr kosztujei 3 tys. na allegro jest jeszcze taniej.


Domyslam sie, ze pytales o filtr do c-crossera. To ze oba auta maja francuskie silniki nie oznacza wcale, ze sa to silniki identyczne. Z tego co wyczytalem roznia sie paroma detalami.

Mariusz4 napisał/a:

ja zrobię outkiem max 20-25 tys rocznie. filtr odłączę po 3 latach, więc o gwarancję raczej się nie martwię :D

Mariusz


Gratuluje. Niektorzy jednak robia ciut wiecej niz wspomniane przez Ciebie 30kkm i maja powod do zmartwien


no to mnie przyłapałeś. tak, chciałem kupić cześć na allegro i poprosić serwisantów o zamontowanie podczas przeglądu :lol: wspomniałem o cenach w ASO, bo są ogromniaste (żeby nie napisać złodziejskie). jeżeli jest jakaś różnica w detalach silnika w cytrynie i outku to na pewno nie usprawiedliwia to tak wysokiej różnicy cen filtra.
jeżeli ktoś kupił outka 2.2 i wymiana filtra to powód do zmartwień, bo się 'łapie' na wymianę w ASO to sorki - zle wybrał. trzeba było kupić 2.0. myślę jednak, że zdecydowana większość właścicieli outków 2.2 nie będzie zmuszona do korzystania z oferty ASO. jeżeli w przyszłości będą mieli problemy z filtrem to albo go odłącza albo kupią tańsze zamienniki.
sorki za OT.

pozdrawiam,
Mariusz
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 12-10-2009, 23:41   

Mariusz4 napisał/a:

no to mnie przyłapałeś. tak, chciałem kupić cześć na allegro i poprosić serwisantów o zamontowanie podczas przeglądu :lol:


Nie wiem po co ten sarkazm :|

Mariusz4 napisał/a:

wspomniałem o cenach w ASO, bo są ogromniaste (żeby nie napisać złodziejskie). jeżeli jest jakaś różnica w detalach silnika w cytrynie i outku to na pewno nie usprawiedliwia to tak wysokiej różnicy cen filtra.


To prawda. Ceny w innych ASO rzeczywiscie sa nizsze. Podobnie zreszta sprawy wygladaja w przypadku akcesoriow z pakietu Stylizacja. Ktos nawet pisal juz na forum, ze ta sama listwa ozdobna w Pugu byla 3x tansza niz w Mitsu. Natomiast my zaczelismy polemike odnosnie cen fitra DPF opisujac CX7. I nie sadze, aby potencjalny wlasciciel mazdiczki mial takie pole manewru w przypadku zakupu tegoz filtra, jakie masz Ty bedac posiadaczem 2.2HDI, ktory jest na rynku duzo dluzej.

Mariusz4 napisał/a:

jeżeli ktoś kupił outka 2.2 i wymiana filtra to powód do zmartwień, bo się 'łapie' na wymianę w ASO to sorki - zle wybrał. trzeba było kupić 2.0. myślę jednak, że zdecydowana większość właścicieli outków 2.2 nie będzie zmuszona do korzystania z oferty ASO. jeżeli w przyszłości będą mieli problemy z filtrem to albo go odłącza albo kupią tańsze zamienniki.
sorki za OT.


Pewnie tak.
Jak dla mnie - End of OT
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-10-2009, 23:55   

Panowie........... Pozwolę sobie powtórzyć co napisałem wcześniej. Filtra nie trzeba wymieniać, jedynie uzupełnić/wymienić zawarty w nim Eloys. Koszt w/g ASO w Wiedniu to 285 EUR.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Mariusz4 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-10-2009, 23:58   

Krzysiek_slask napisał/a:


Nie wiem po co ten sarkazm :|



sam nie wiem czemu :oops: sorki, jakiś ciężki dzień miałem.

pozdrawiam,
Mariusz
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-10-2009, 00:45   

Gunner napisał/a:

A Pathfinder przeciez nie ma nawet do outka polotow-sprawdzalem.Outek go objezdza jak chce! Szczegolnie na trasie.


Taaa .... szczególnie wtedy jak mu rura z turbo spadnie :D . Podkręce swojego w okolice 210KM i 500 Nm i wtedy możemy się próbować. Chyba ze outek seria i pat seria wtedy też nie ma problemu ;)
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 13-10-2009, 11:45   

Na serii objechalem outkiem PATA!!!
Zaraz za Wawa- kolo patem cisnal troszke,wiec troche posiedzialem mu na plecach,moze z 30 min? ,na prostej zdechl....
Nie mowie ze outek go po prostu myknal.Ale sciganko jakies bylo ... :mrgreen:
Po 20-30 min jazdy zjechalem na stacje,,po jakims czasie ten sam pat parknal kolo mnie,zagadnalem goscia co i jak,sam przyznal ze outek jest szybszy.
Bezapelacyjnie!
Wiem jedno outi to nie mul ani wol jak na suva za te pieniadze..Nawet wspomniany CX -7(diesel) ma raczej gorsze osiagi ale w srodku i na zewnatrz mniam... a cena 150 t.zeta!
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-10-2009, 13:56   

Z Patkami/Navarami bywa różnie - b. dużo egz. cierpi na niedobory mocy w stosunku do fabrycznych danych. Wychodzi to dopiero na hamowni że zamiast 174 KM ma np 160. Kto się ogarnie to podjedzie do serwisu żeby mu poprawili soft - kto nie to sobie tak jeździ z mniejszą ilością koników pod maską. Pozatym Pathfinder ma dosyć krótkie przełożenia - trzeba się sporo namachac wajchą. Druga sprawa że to dosyć cięzki samochód - w stosunku do Outlandera ma ponad 500 Kg nadwagi (mój waży prawie 2,3 t). Nie wiem jak na trasie mu dałeś rade bo czytając wyniki max predkości Outlanderów to napisze tylko że ja swoim tarpanem szybciej jechałem ;) (oczywiście na niemieckiej autostradzie żeby nie było wątpliwości że jestem jakimś piratem). Wracając do tematu. Jak jeździłem tym 2.0 po chipie to naprawde nie czułem tej mocy - jedyne co mi się podobało to że w miare równo szedł od 2 tyś w sporym zakresie obrotów a nie tak jak większość diesli zdycha w okolicach 3,5 tyś - niestety do wsponianych 2 tyś była kaplica totalna. Jak się toczył i chciało się przyśpieszyć to się długo zastanawiał zanim ruszył do akcji. Taka jazda w wyższym zakresie obrotów oczywiście odbijała się na spalaniu i średnie poniżej 10l/100 mi nie schodziło
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 13-10-2009, 22:07   

w nawiązaniu do kilku postów wstecz.... miałem uszkodzony fap - w terenie pekł plastik i uszkodził tego cholernego kondona - w aso mitsu wstępnie określili naprawę na ponad 4 tyś !!! chciałem robić na AC , ale w drodze powrotnej wstąpiłem do cytrynki i zonk.... osłona plastikowa + kondonek 1800zł - jest różnica??? tylko kto kasuje nadwyżkę.... :axe: kwestia filtrów- też zakupiłem w cytrynce - średnio 50% taniej i na przeglądzie montowałem w aso - czy mieli jakieś wątpliwości - nie - bo wszystkie oznaczenia są takie same - jedyna różnica to opakowanie ze znaczkiem mitsu - sorki ale nie będę tyle płacił za takie piękne woreczki i kartoniki... :finga:

w przypadku outka/cytryny 2.2 wszystkie podzespoły są bliżniacze - bo z jednej taśmy produkcyjnej :mrgreen:
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.