Uszczelka pod glowice |
Autor |
Wiadomość |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 14-10-2009, 12:33 Uszczelka pod glowice
|
|
|
Witam! mam pyt. w moim aucie bylo podejrzenie uszkodzenia uszczelki pod glowica to tez zostala zdjeta aby ocenic sytuacje i okazalo sie ze wszystko ok.uszczelka byla wymieniana ze 2 lata temu byla oryginala i jest w calkiem dobrym stanie. i pyt czy moge ja ponownie zalozyc? |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-10-2009, 12:42
|
|
|
Odpowiedź krótka i treściwa brzmi: NIE. W żadnym wypadku nie możesz zakładać używanej uszczelki. Tylko i wylącznie nowa, porzadna uszczelka.
Poczytaj:http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602#objawy_uszczelki
Instrukcja co prawda do TD ale uniwersalne prawdy tam są |
|
|
|
 |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 14-10-2009, 14:37
|
|
|
a jakie konsekwencje moglo pociagnac za soba zerwanie sie tego paska balansowego? bo i on mogl wpasc pod rozrzad no niby po glowicy nic nie widac.i czy dol silnika jest ok.jak to wszystko ocenic? |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-10-2009, 14:40
|
|
|
O pasku balansu nic nie pisałeś. Skutki mogą być takie, że się zerwie i nic w sumie się nie dzieje, gorszy przypadek to gdy wpadnie pod pasek rozrządu i wtedy są szkody. Czasem uszkadza czujnik położenia wału.
Góra bardzo dostała? Czy tłoki są całe? Bo rozuimiem, że pasek rozrządu się zerwał? |
|
|
|
 |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 14-10-2009, 14:55
|
|
|
no wlasnie juz po demontazu glowicy zauwazylem,ze przerwany jest ten pasek a wczesniej jak glowica byla jeszcze zlozona mialem wrazenie ze pasek rozrzadu jest nieco luzniejszy.tak wiec mogl tam wpasc.ogolnie jak to sie stalo w trakcie jazdy bylo slychac lekki metaliczny odglos.pozniej juz tudno bylo go odpalic a jak sie udalo nie rowna praca polaczona z tymi stukami.zawory cale.a jak zakrece to tloki normalnie sie poruszaja i bez stukow.nie mam pojecia komu to zlecic do naprawy.kiedys jeden mechanik tak mi zlozyl rozrzad ze musialem pozniej jezdzic do innego do poprawy i dodatkowe 300zl.Najpierw to trzeba chyba ta glowice zalozyc!? no nie mam pojecia co zrobic
[ Dodano: 14-10-2009, 14:57 ]
a jesli to ten czujnik? to jakich moge spodziewac sie kosztow? |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-10-2009, 14:58
|
|
|
Zapytaj na regionalnym o dobrego mechanika. Sprawa nie jest bardzo skomplikowana. Ale musi sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył i nie doszło do kolizji. Ale raczej będzie ok. |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 14-10-2009, 14:59
|
|
|
Przemi80, ja bym sprawdził czy zawory nie są pokrzywione,żeby na darmo nie składać i znów nie rozbierać, |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-10-2009, 15:02
|
|
|
Tak w ogóle to kto rozkręcił ten silnik? Bo nie wiem czy to był dobry pomysł aby zabierać się za to bez podstawowej wiedzy na temat naprawy... |
|
|
|
 |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 14-10-2009, 15:13
|
|
|
Bo to bylo tak,ze po tej usterce spisalem juz ten samochod na straty a napewno silnik.a okazalo sie ze mam naprawic ten.Glowica byla skladana za granica w dobrym serwisie ze wszystkimi oryginalnymi czesciami.nawet i sruby dociagajace. A ja sam postanowilem,ze tam zajrze.no niestety.wielki blad.jak sprawdzic ta glowice? i trzeba ja planowac? |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 14-10-2009, 15:19
|
|
|
Przemi80, ja mam bardzo złe zdanie o mech za miedzy,nie uważam ich za fachowców,i nie mowie to ot tak sobie ale znam to z autopsji,jeżeli masz o tym jakieś pojecie to rób to sam,a jeżeli nie to daj to jakiemuś specowi który Ci wszystko posprawdza i zrobi tak jak powinno to wyglądać.
Sam głowicy nie sprawdzisz czy jest równa,koszt sprawdzenia i splanowania bynajmniej u mnie w okolicy to 50 zł |
|
|
|
 |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 14-10-2009, 16:06
|
|
|
Sam to nie.musze to komus zlecic.dzieki wielkie za odpowiedzi.w razie czego to jeszcze sie odezwe.pozdrawiam. |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 14-10-2009, 16:11
|
|
|
Przemi80, znajdź fachowca który się zajmuje takimi rzeczami,nie pierwszy lepszy mechanik który sprawdzi Ci to na oko,a gość który takimi rzeczami się zajmuje,od razu niech Ci sprawdzi czy zawory są proste i gniazda zaworowe. |
Ostatnio zmieniony przez Kmer 19-10-2009, 14:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tom11
Forumowicz
Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 163 Skąd: lubartów
|
|
|
|
 |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 19-10-2009, 14:21
|
|
|
Witam ponownie! Moge drugi raz tymi samymi szpilkami dociagnac glowice? Przy poprzedniej wymianie byly nowe. |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-10-2009, 14:29
|
|
|
Przemi80, ściągnij service manual z działu dwonload i zerknij jaka powinna być długość, potem pomiar i jak mieszczą się w normie to możesz dociagać tymi samymi. |
|
|
|
 |
|