 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ile oktanow do 3000gt ? |
Autor |
Wiadomość |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 18-05-2009, 10:10 ile oktanow do 3000gt ?
|
|
|
pytanko jakie tankujecie, wersja bez turbin. 95,98,100 ? |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 18-05-2009, 19:41
|
|
|
ja tankuje 95 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 18-05-2009, 22:25
|
|
|
co prawda ja mam VR4 ,ale leje tylko i wylacznie Vpower Racing i tego typu ,ewentualnie 98.Zresza tak mam napisane a wlewie paliwa od srodka i na zegarach : Only Premium Fuel |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-05-2009, 22:30
|
|
|
Wersja SLow zadowala się PB95..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 13-06-2009, 15:13
|
|
|
Ja leje tak, jak Udi do swojego |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2009, 16:12
|
|
|
w 3000gt bez turbin powinno być lane 95 oktanowe ale można i więcej pod warunkiem ze silnik jest w dobrej kondycji |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 14-06-2009, 23:44
|
|
|
kosior1975 napisał/a: | w 3000gt bez turbin powinno być lane 95 oktanowe | A dlaczego? |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-06-2009, 09:09
|
|
|
bo tak przewiduje to producent i w sigmie i w 3000gt bez turbin |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-06-2009, 11:59
|
|
|
JA do swojego SL leje tylko 98, czasem jak Shell sie trafi po drodze to VPower Racing dostanie, nigdy nie miał tankowanego 95, i wszystko jest OK. gdybym mial hajs na VR4 to zapewne tankowal by tylko VPR:) |
|
|
|
 |
Miko20
Nowy Forumowicz
Auto: 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 1 Skąd: Toruń/3miaso
|
Wysłany: 16-10-2009, 11:41
|
|
|
Only Premium Fuel - W rozumieniu USA Premium Gasoline to 93 oktany a lepszej w stanach nie ma takze niech mi nikt nie mówi ze premium to 98. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 16-10-2009, 23:39
|
|
|
zwracam tylko uwage ze 93 oktany w USA to nei to samo to 93 u nas.
w paliwie wbrew pozorom jest mala roznica....a odczulem to na wlasnej skorze... przez pomylke wlalem 95 shella vpower (odpowiednik 98 gdzie indziej) . Auto wyraznie stukalo mi (nie mowie o odglosach - spalanie stukowe wg dataloggera pojawilo mi sie) .. Po przejechaniu ok 20 km zalalem Vpowera racing 100oktanow i zmniejszylo sie , a po nastepnym tankowaniu ustalo . Mam AFR i dawke paliwa tak ustawiona na ok 11,5-12,0 AFR,
kiedys myslalem ze w kazdym dystrybutorze jak to w polsce pewnie leci to samo..ale tak nie jest ...boje sie sprawdzac co jest na niemarkowych stacjach u pana zbycha....
ogolnie leje tylko vpowera racing100 lub jakas inna 98 z porzadnej stacji jesli nie ma w poblizu shella. jesli chodzi o wolnossaki to chyba nie ma to wiekszej roznicy jesli silink jest seryjny. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2009, 10:37
|
|
|
slawekpurc, i tutaj masz racje jedyne stacje szczerze mówiąc które naprawdę maja paliwo dobrej jakości to Shell i Bp chociaż nie wszystkie stacje z pod tej stajni reszta to jakieś mieszanki wybuchowe z pod znaku pana zbycha nie wiadomego pochodzenia no i umówmy się każdy polak kombinuje jak by tu zarobić najtańszym kosztem, od producenta poprzez hurtownie , przewoźników i dystrybutorów |
|
|
|
 |
|
|