Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dociążenie
Autor Wiadomość
Jacako 
Nowy Forumowicz


Auto: MIŚ L200 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 6
Skąd: Toruń
  Wysłany: 18-10-2009, 19:48   Dociążenie

Witam, chciałbym się dowiedzieć ile gdzieś tak mam włożyć kg. piasku :D żeby dociążyć tył mojego misia, żeby aż tak bardzo go w zime nie znosiło na boki :wink:
_________________
2.5 178KM 400Nm
 
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 18-10-2009, 21:54   

probowalem dwoch wariantow:
- 150kg piachu zaraz nad tylna osia
- zmniejszenie cisnienia we wszystkich kolach do 1.8atm bez balastu
na sliskim polecam wariant nr2, obniza sie wtedy srodek ciezkosci a nie podwyzsza jak w przypadku pierwszym.
Przetestuj sam i daj znac :D

p.s.Ela z 2006r i 178kM? Lejesz kerozyne do baku :?: :lol:
 
 
Jacako 
Nowy Forumowicz


Auto: MIŚ L200 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 6
Skąd: Toruń
Wysłany: 19-10-2009, 18:01   

akurat tak wyszło z kucykami jak w high power :) dokładnie Ci nie powiem bo o zwiększanie mocy zadabał mój śp Tata. jest chip :D , katalizator zmieniony na sportowy, zmienione turbo (o tym za dużo nie wiem) i paliwko tylko z shella v-power :mrgreen: nie długo będę wybierał sie ponownie na hamownie go przebadać :biggrin:
_________________
2.5 178KM 400Nm
 
 
 
power_max
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2010, 14:44   dociazenie

polecam też coś takiego zalewa się wodą, do około 130-150L na tym można jeszcze coś położyć nie ostrego - wiadomo do 220kg. Dostępne na allegro, www.dakro.eu i pucenter.plpucenter.pl

 
 
jacek z płocka 
Forumowicz

Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 108
Skąd: Płock
Wysłany: 19-06-2010, 20:44   

Witam, jest jeszcze jedna metoda by tył był bardziej miękki i nie podskakiwał. Moja Ela sama połamała sobie po jednym tym samym piórze w każdym resorze. Czekając na darmowe nowe resory (na gwarancji jest ) przy pomocy kątówki usunęliśmy połamane pióra (bo w serwisie nie chcieli ingerować w perfekcyjną konstrukcję uszkodzonych resorów) i eureka ..... jest super miękko czyli bardziej komfortowo, po prostu jak na Elę- SUPER. Aż żal, że za 2 tygodnie znów włożą w serwisie te samo twarde żelastwo - czyli nowe resory . Ale już będę wiedział co zrobić. Prosto z serwisu pojadę do kowala, który (mam taką nadzieję) wyjmie mi po jednym piórze ( tym co lubią pękać), lub może zmodyfikuje mi je pod względem twardości. Pozdrawiam
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 19-06-2010, 21:20   

jacek masz foty tych resorkow peknietych? w ktorym miejscu strzelaja? z niesprawnym zawieszeniem puszczaja klienta? zastepcze hp niech dadza i juz, pozdro
 
 
robitom1
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2010, 21:20   

Jacek z Płocka Proszę napisz które pióra Ci pękły (licząc od góry). Mam juz po gwarancji i nosze sie z zamiarem wyjęcia " po piórku z dupki", tylko nie wiem które wyjąć najlepiej. POzdrawiam
 
 
jacek z płocka 
Forumowicz

Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 108
Skąd: Płock
Wysłany: 19-06-2010, 23:10   

Pękło przedostatnie pióro od dołu, 6 cm od jarzma w stronę przodu. Pęknięte kawałki lewy i prawy są równiutkie jak by je przeciął szlifierką. Po 5 tys. km (bo chyba tyle na nich pojeździłem) zaczęły się wysuwać do przodu i stukać ( nie wyleciały bo mają centrujące względem reszty obejmy). Od góry obejmy mają trzpień, który to właśnie kątówką przeciąłem i po lekkim podlewarowaniu tyłu wyjąłem - operacja 15 minut zajęła. W serwisie prosiłem żeby mi to wyjęli, ale stwierdzili, że one się na pewno nie wysuną i na wakacje z rodzinką mogę jechać !!!!!! Samochód za 140 tys pln sam szlifierką naprawiłem/zmodyfikowałem (cha, cha). Jestem z siebie bardzo zadowolony, bo teraz naprawdę tyłek mi nie podskakuje i chyba się nawet wyprostowała. Władowałem na pakę z 200 kg. i też jest ok. POzdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.