Tajemnica 1. - GDI na LPG proszę bardzo |
Autor |
Wiadomość |
Rafalxl [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2006, 23:35 Tajemnica 1. - GDI na LPG proszę bardzo
|
|
|
bez problemow
instalajca : VOLTRAN CGS
patent : niemcy
funktcja : 7% Benzina + 93% LPG
od kiedy : koniec ´05
koszta : typowa cena jak inne sekw. ok 2500-3000 euro
to byla "tajemnica" nr. 1
droga impreza, dla tego spzedalem gdi i salozylem sekwenc. w polsce
nara |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 00:07
|
|
|
o co chodzi z ta tajemnica? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 00:30
|
|
|
Chodzi o to, że do GDI rzekomo nie można było instalować gazu. Tyle, że kilka miesięcy temu na tym oto forum ktoś napisał, że jednak można. Tajemnica? Chyba nie do końca... |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-08-2006, 05:30
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Chodzi o to, że do GDI rzekomo nie można było instalować gazu |
nikt nie mówił, że nie można,
można
tylko najczęściej po tym robi się killim silnika |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 08:07
|
|
|
dokladnie jak pisze chooper, nikt nigdy nie napisal ze do gdi nie da sie zainstalowac gazu, chodzi o to co bedzie potem, za kilkadziesiat tys km. |
|
|
|
 |
Rafalxl [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 08:24
|
|
|
silnika tylko sie psuje jak temperatura za wysoka i za sucho.
Czy moze w polsce jest znane "Flash-Lube"
mix LPG i Benzina chlodzi.
Ja nie muwie o faze 5 jak np. Icom jtg
nara |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 18-08-2006, 10:59
|
|
|
Można to wszystko zrobić nawet gaz do diesla wstawić :)Ale po co ??? |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2006, 22:33
|
|
|
Karwoś napisał/a: | Można to wszystko zrobić nawet gaz do diesla wstawić :)Ale po co ??? |
Żeby było taniej. Gdyby nie zróżnicowane podatki, akcyzy itp haracze nikt by się nie bawił w LPG czy rzepak. W USA, Kanadzi czy Australii przeważajaca większość osobówek jeżdzi na benzynie. Na LPG czy CNG tylko pasjonaci i ekolodzy.
W GDI i innych bezpośrednich wtryskach benzynki trzeba zrobić tak, zeby wtryskiwacze benzyny regularnie pracowały, wtryskując małe ilości benzyny. Wtryskiwaczom nie grozi dzięki temu zapieczenie czy przegrzanie i silnik powinien śmigac na LPG tak jak inne. Spala przy tym dwa paliwka jednoczesnie w procentowych ilościach jak wyżej.
Swoją drogą fajną cenę mają na sekwencję: 2500-3000Euro. Nic dziwnego że nawet do Łomży przyjeżdżąją z Niemiec montować instalacje gazowe. |
|
|
|
 |
Rafalxl [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2006, 02:00
|
|
|
gondo spaniale potwierdzenie,
gdi ma swoje odrębność, np. niskie obroty przez benzyne, w niemcach rozwiązanie tego to tak zwani "Carbon blaster" za 300 euro w Mitsu service. Ale to innim razem z themantuje.
Wiec 2500-3000 to voltran CGS, normalna sekw. tez troche tajnsze ale o wiele drosze jak w polsce.
Dziwne ze tyle polakow chze do niemiec.
ciao |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8676 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 05-09-2006, 17:46
|
|
|
Troche odkopie temat dziwi mnie mieszanka 7%benzyny 93% gazu. Ostatnio slyszalem o proporcjach 40%/60%. Wiec jak to jest:>? |
|
|
|
 |
Rafalxl [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2006, 21:42
|
|
|
to jest typowa proporcja mieszanki lpg propan/butan 40%/60% , 60/40 , 95/5
40%/60% (lato) auto pali -malo
60/40 (zima) -więcej
95/5(ogrzewanie domowe) -duzo |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-09-2006, 22:03
|
|
|
Rafalxl, weź chłopie przeczytaj cały temat a nie tylko ostatni post.
|
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-09-2006, 23:36
|
|
|
NO a jak ktoś chce to sprzedam mu slnik GDI do testów....
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Rafalxl [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2006, 12:47
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Rafalxl, weź chłopie przeczytaj cały temat a nie tylko ostatni post.
|
spoko , ja ten temat zacząlem.
To co Pitbull71 slyszal podobne jest wlaszne do mieszanki lpg bo niema proporcji 40/60 lpg/benzyna, chociaż soft do voltran cgs umozliwia taka ustawienie.
Jedyne situacije problemowe, np. +5000upm albo motor zimny mögl bycz powód na takom dawke.
nara |
|
|
|
 |
|